بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

دو نکته ضروری

بادرودمطالب منتشره در ذیل این وبلاگ برگرفته از شماره 20 ماهنامه بادافشان است  وعکس ذیل که شامل توانمندیها ومعرفی پتانسیلهای شهر بادرود می باشد از آرشیو یکی از دوستان به وبلاگ رسیده ودرج نام شورای شهر بادرود عین جمله ای است که در ذیل عکس مذکور درج گردیده بود.پس خدای ناخواسته تلقین نگردد که مطالب مندرج وابسته به شورای محترم شهربا درود می باشد.

 ... من اینجا ریشه در خاکم.

من اینجا عاشق این خاک از آلودگی پاکم.

من اینجا تا نفس باقیست می مانم.

من از اینجا چه می خواهم ، نمی دانم !

امید روشنایی گرچه دراین تیرگی ها نیست ،

من اینجا باز در این دشت خشک تشنه می رانم.

من اینجا روزی آخر از دل این خاک ، با دست تهی

                                                   گل بر می افشانم.

من اینجا روزی آخر از ستیغ کوه ، چون خورشید

سرود فتح می خوانم ،

                        و می دانم تو روزی باز خواهی گشت . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد