بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

آقاعلی عباس در برنامه 90

خوب آقای قلعه نوعی ما با توجه به اونکه وقتمون خیلی کمه ازتون میخوایم که حرفای پایانی رو بزنید

ببینید من در این قسمت از همه همکارانم آقایان ابراهیمی ابراهیم زاده پیروانی فرزاد مجیدی و بقیه تشکر میکنم و میگم من همیشه از سوالات خوب خبرنگاران تشکر میکنم ولی هیچکس از اینکه ما تاجیکستانو توی تاجیکستان متوقف کردیم از ما تشکر نکرد

آخه همین دیگه شما آخر بازی با تاجیکستان اومدین میگین به یاری آقا امام زمان این تیمو متوقف کردیم. من فکر کنم ما باید تاجیکستانو با کمک همین امامزاده آقا علی عباس که میارن پلاکاردشو تو تماشاگرای ورزشگاه آزادی میزنن با اختلاف دو تا گل میبردیم

نه ببینید آقای فردوسی پور به مردم اظلاعات غلط ندین آنالیزورهای ما اومدن آنالیز کردن دیدن فقط با امام زمان میشد این تیمو متوقف کرد ضمن اونکه آقا علی عباس اصلا تو پازل تاکتیکی ما جا نداشت ولی در ادامه باید بگم اینکه ما در آمار مرحله مقدماتی جز سه تیمی بودیم که باخت نداشتیم و با 6 تساوی نتیجه خوبی به دست آوردیم و کاپ اخلاق رو هم بدست آوردیم که آقای فردوسی پور تو تاریخ فوتبال ما این مسئله فقط دو بار رخ داده و امسال با تلاش بچه ها که جا داره من اینجا از همشون تشکر کنم شکل گرفت و از همه مهمتر بنده در این سه سالی که مربی تیم ملی بودم نه به برزیل باختیم نه به فرانسه و نه به آرژانتین

نظرات 1 + ارسال نظر
علی دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ق.ظ http://sahargaheomid.blogsky.com

سلام
ممنون از اینکه به وبلاگم سرزدی.
راستی متنت خیلی جالب بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد