بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

تحریف تاریخ شهادت آقاعلی عباس

اظهارات مضحک وبلاگ خالدآباد

درراستای پروزه اختلاف افکنی در منطقه توسط عده ای افراد بی هویت وجنجال سالار اخیرأ در یکی از وبلاگهائی که ظاهرأ توسط م-خ در خالدآباد نوشته می شود به تحریف تاریخ ودروغ پردازی در نسبت دادن به اتهام احساسی وبی پایه واساس پرداخته که قابل تأمل وپیگیری است .

در برشمردن تاریخچه خالدآباد در این وبلاگ وشرح مختصری از زندگی نامه حضرت آقاعلی عباس(ع)  چنین نوشته که آقاعلی عباس وشاهزاده محمد توسط عبدالحمید نامی که حکمران بادرود(باد) بوده است به شهادت رسیده و...

به نویسنده این وبلاگ تذکر می دهیم که جهت روشن شدن افکار عمومی به چند سئوال ما پاسخ دهند.

1-   طبق کدام اسناد معتبر تاریخی ونوشته مکتوب مستند این وقایع کذب وبی پایه واساس نگاشته شده که اگر اسنادی دارید خواهشأ برشمارید تا ما هم از این کذبنامه مطلع شویم .

2-   مهمترین ومستند ترین سندی که در طول تاریخ از شجره نامه این بزرگواران نقل شده براساس نوشته حضرت آیت الله امامت است که اشاره نموده مردم بادرود 40 شبانه روز میزبان این بزرگواران بوده اند که با نوشته شما از زمین تا زمان تفاوت دارد.

3-   آیا در سال 203 هجری قمری که حضرت آقاعلی عباس بشهادت رسیده ،بادرود آنقدر وسیع وبزرگ بوده که دارای حکمران بوده باشد ودستور شهادت این عزیزان را داده باشد؟

4-     آیا اصلأ در آنزمان (1300 سال قبل) خالدآباد وجود داشته است که زنانش به تدفین این امامزادگان پرداخته باشند؟

5-     در زمان تدفین این امامزادگان مردان غیرتمند منطقه کجا بودند که زنان به این اقدام پرداختند؟

6-   نسبت بیجا دادن به مردم متدین یک منطقه واتهام به قتل زدن بی پایه واساس به مردمی که درطول تاریخ حامی اسلام ومروج این دین مقدس بوده اند چه افتخاری می تواند بر افتخارات خالدآباد بیافزاید که این گونه جسارت میکنید؟

درخاتمه از مسئولین محترم ذیربط تقاضاداریم تا با توجه به مشخص بودن نویسنده این وبلاگ دستور برخورد قضائی با انتشار دهندگان اینگونه مطالب کذب که با نیت اختلاف افکنی بین مردم رشید این دو خطه می پردازند  وبی محابا به تحریف تاریخ پرداخته دستور برخورد جهت تأدیب کلیه مروجین اختلاف بین مسلمین را صادر نمایند

نظرات 8 + ارسال نظر
من تنها جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:42 ق.ظ http://mane-tanha.blogsky.com

امشب خیلی دلم گرفته
نمیدونم چیکار کنم، یه سر بهم بزن

سریال کره ای فروشنده پارلمان ( لابی جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ق.ظ

سریال زیبای لابیست با بازی سونگ ایل گوک (یوم جانگ در امپراطور دریا و جومونگ در افسانه جومونگ) یکی از زیباترین درام های کره ای در ژانر اکشن و عاشقانه است که با ضرب آهنگی تند و موسیقی‌هایی بسیار گوش‌نواز در لیست بهترین سریال های تاریخ کره قرار دارد.
http://shoop.ir/?num=1242329160

-- راستگو -- جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
ما یک موتور جست و جوگر ایجاد کرده ایم که فقط سایت های به زبان فارسی در آن ثبت خواهد شد.
اگر شما مایل به ثبت وبلاگ یا وب سایت خود در موتور جست و جو هستید ابتدا باید یک لینک در وبلاگ یا وب سایت خود به آدرس http://www.rastgo.com با عنوان "راستگو" بدهید و بعد در لینک زیر در خواست می دهید تا وبلاگ یا وب سایت شما در موتور جست و جو ثبت شود.
http://www.rastgo.com/submit-script/

اگر پیشنهادی و یا انتقادی دارید خوشحال خواهیم شد از طریق لینک زیر برایمان ارسال کنید:
http://forum.rastgo.com/topic-t741.html

با تشکر و احترام

زائر یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام
اینطور که از شواهد بر میاد جنابعالی خیلی برات گرون تموم شده و در ضمن از شهادت آقا علی عباس خالد آباد وجود داشته و قدمت دو شهر یکسان است نکته دیگر اینکه در شجره نامه هایی که در مشهد در دست می باشد این مطلب که زنان خالدآباد با شجاعت اجساد را به خاک سپرده اند عنوان شده و البته با کمک مردانشان .
نسوز البته این موضوع که بادیها به این مورد حسادت دارند چیزی نیست که بشود پنهان کرد .

یک هموطن دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام دوست عزیز من با حرفهای زائر موافقم و امیدوارم اهالی شهر بادرود واقعیت امر را بپذیرند و دست از عداوت و به نوعی حسادت بردارند .

دورد بر شما. اهالی بادرود هیچ عداوت وحسادتی نسبت به هیچ جا وشخصی ندارند . ومردم این منطقه عمدتأ انسانهای پاک وصادقند .حساب عده انگشت شمار سیاست زده را باحساب همه مردم قاطی نفرمائید
بهروز باشید وکامروا

سمیه سعیدی سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:02 ب.ظ

این سایت شما تحلیلی نیست و غرض ورزی شخصی درآن دیده میشود.نسبت قتل شاهزادگان(ع) در واقع به حاکم بادرود داده شده است و نه مردم شریف بادرودو از کجا معلوم او بادرودی بوده ؟دوم اینکه این مطلب آقای م.خ کذبنامه نیست و روایت مشهوری است که درست یا غلط در افواه مردم بوده است و این ماجرای چهل دختر غیور خالدآبادی است که غرور آفرین و مایه مباهات است وگرنه نسبت ناروا دادن به قومیت های دیگر به قول شما افتخار آفرین نیست.سوم اینکه تلاش مردم خالدآباد ازایام بسیار دور برای حرمت نهادن به این مکان مقدس را از یاد نبرید. شما هم خوب می دانید که کمتر از سی سال است که تولیت آستان به شکل کنونی درآمده و هیچوقت پرسیده اید قبل از ان چه کسانی بدون چشمداشت جاده کشیدند ؟ متولی گری کردند؟ مهمانداری کردند؟ می دانید فامیل عابدی و سعیدی در خالدآباد چه وجه تسمیه ای دارد ؟ به هر حال نیت هرکس که در پی تفرقه افکنی باشد مردود است اما شما هم لطفا آب در این آسیاب نریزید.

باسلام ضمن تشکر از حساسیت جنابعالی. تحقیقات ما درمورد چهل دختران به جائی نرسید ومنبع موثقی که این نکته را تأئید کند تا این لحظه بدست نیامده . ماهم منکر خدمات خدام خالدآبادی ّبه آستان مبارک نیستیم.

سعیدی دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:01 ق.ظ

سلام
من با نظرات خانم سمیه سعیدی کاملا موافقم و اینکه بعضی از مطالب پشت به پشت به ما رسیده و سند و مدرکی ندارد باعث نمی شود به کلی طرد یا قبول گردد . و اگر اینطور باشد خیلی از احادیث هستند نقل میشود و ذکر میگردد که سند شناخته نشده است . دوست من شما با دید خیلی خوبی مطرح نفرمودید و این نشان میدهد که نمیخواهید به تاریخچه ای که از پدران خودتان یا گذشتگانی که این مطالب رابرای ما گفته اند ارزشی قائل شوید حتی اگر جائی بخوانید هم حاضر به پذیرش نخواهید بود . بنابراین توصیه میکنم دیگر تحقیق هم نکنید .

زائر یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام
دوست خوب من و همسایه عزیز چه چیز جز اخلاق زشت حسادت باعث میشه که سایت رسمی بادرود از نزدیک ترین همسایه خود مطلبی نداشته باشد ولی از روستاهای دورتر از شهرستان نطنز مطلب بنویسد. شما که کار فرهنگی میکنید از شما انتظار میرود که دشمنیهای عامیانه را کنار بگذارید .توقعی که از شما میرود خیلی بیش از اینهاست . موفق باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد