بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

جاده بادرود گرمسارافتتاح شد!!!

عملیات اجرایی پروژه های جاده گرمسار به فیروزکوه و "بادرود" کاشان سال آینده آغاز می شود

گرمسار- خبرنگار قدس: نماینده مردم شهرستان گرمسار اعلام کرد: عملیات اجرایی پروژه های جاده فیروزکوه و بادرود کاشان به گرمسار سال آینده آغاز می شود.

عبدالرضا ترابی گفت: مطالعات جاده های شهرستان گرمسار به "بادرود" کاشان و راه آهن این مسیر و جاده گرمسار به فیروزکوه آغاز شده است، که در سال 85 عملیات اجرایی این طرحها با اعتباری بیش از 5 هزار میلیارد ریال در قالب پروژه های ملی اجرا خواهند شد. وی با اشاره به جاده گرمسار- قم نیز گفت: آماده سازی قطعاتی که در محدوده استان سمنان بوده انجام شده و قسمتهای دیگر این پروژه که در استان قم قرار دارد از سوی این استان تکمیل می شود. نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: این پروژه در سال 85 با تأمین اعتبارات به پایان برسد.
وی نبود نظارت دقیق و کمبود اعتبارات را از دلایل بهره برداری نشدن و به سرانجام نرسیدن برخی پروژه ها در این شهرستان اعلام کرد
.

تحلیل:

همانگونه که در خبر فوق اعلام گردیده قرار بود از 3سال قبل این پروژه به پایان برسد که بنا به پیگیریهای انجام گرفته علی الظاهر تا این لحظه کوچکترین اقدام اجرائی درخصوص آغاز این عملیات به انجام نرسیده است .

وخود بخوان حدیث مفصل از این مجمل ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد