بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

ادارات بادرود به کجا می روند؟؟؟

کنکاشی در تعطیلی برخی ادارات بخش بادرود

درست درروز 27 اسفند سال 1382(۶سال پیش)که دکتر باغبانیان حائز اکثریت آراء گردید ه بود وزمزمه های ابطال انتخابات در پی شکایتهای کذائی متعددمردودین در انتخابات بگوش میرسید حضرت حجه الاسلام دهشیری امام جمعه محترم بادرود در جمع عده کثیری که در اعتراض به روند ابطال غیرقانونی انتخابات درخیابان جمع شده بودند حاضر وضمن دلجوئی به نکته  ای اشاره نمود که اکنون میتوان به عمق این مطلب پی برد.وی گفت:«« با نداشتن نماینده محلی بیم آن می رود که این چند اداره بادرود هم برچیده شوند»». واکنون بعد از یک سال واندی محروم بودن منطقه بادروداز نماینده محلی ،صدای شورای اسلامی شهر بادرود هم بدین گونه درآمد که بد نیست نسخه ای از آن که به نشریات محلی ارسال شده را باهم مرور کنیم وقضاوت را بر عهده شما مخاطبین محترم بگزاریم:

جناب آقای صفاری

فرماندار محترم شهرستان نطنز

بادرود وسلام

   احترامأ باستحضار میرساند که طی یک سال گذشته برخی از ادارات وداوئر دولتی در بادرود دچار تقلیل پست سازمانی یا سیستم اداری گردیده اند که این امر نگرانی شدید شهروندان را بدنبال داشته است که جهت استحضار توجه جنابعالی را به برخی موارد در بخش بادرود جلب می نمائیم:

1- جمعیت هلال احمر بادرود که تا یکسال قبل در اکثر همایشها وبرنامه های جانبی فرهنگی، ازمقام اول تا سوم استان برخوردار بوده است اکنون تنها بعنوان یک پایگاه امدادی ،فرهنگی اداره می شود که مسئول آن قبلأ پزشک بوده وبا حکم رئیس جمعیت در استان مشغول بخدمت بودکه اکنون یک کارشناس باحکم رئیس جمعیت شهرستان مشغول بخدمت می باشد.

2-مرکز فنی حرفه ای بادرود که از 10 سال پیش با پرداخت اجاره بهای مرکز به مدت دو سال توسط شورای اسلامی شهر افتتاح وبعنوان یکی از فعالترین مراکز استان درجذب وآموزش کار آموزان نقش اساسی را داشت بنا به علل نامعلوم از ابتدای سالجاری تعطیل گردید.

3-اداره برق بخش بادرود که از بدو تأسیس تابحال مسئولش بعنوان رئیس بخش بادرود اشتغال داشته اکنون بعنوان کفیل برق بخش بادرود شناخته می شود.

۴-کمیته امداد امام خمینی«ره»با12 سال سابقه فعالیت وصدور احکام رئیس آن ،توسط مدیر کل استان اکنون توسط رئیس اداره در شهرستان شاهد تعویض روسای متعدد می باشیم.

۵-نمایندگی تربیت بدنی بادرود هم قضایای مشابه با بند3 داشته که این عدم مدیریت باعث تعطیلی و  ازهم پاشیدگی ورزش این دیار شده است .

۶-نمایندگی اداره تعاون که به مدت دو سال فعالیت درخشانی را به شرکتهای تعاونی ارائه می نمود بنا به دلائل نامعلومی بطور کامل تعطیل گردید.

۷_تنها داروخانه دولتی شهر باسیاستهای غلط مسئولین به بخش خصوصی واگذار گردید که این اتفاق در مرکز شهرستان نیافتادودرخصوص مرکز فیزیوتراپی هلال احمرهم این امر درحال اجراست.

۸-زمزمه های درخصوص برچیده شدن مرکز بیمه خدمات درمانی ونمایندگی اوقاف وامور خیریه نیز به گوش میرسد که اجرای این روند به صلاح منطقه،مسئولین ودولتمردان محترم نمی باشد.

استدعا داریم باتوجه به مسائل مطروحه وبروز مشکلات تردد شهروندان جهت انجام امور اداری به  مرکزشهرستان ،دستور جلوگیری از این روند ناپسند راصادر فرمائید

از دستور جنابعالی دراین خصوص صمیمانه سپاسگزاریم%  

                                                                                    ذبیح اله صولتیان

                                                                     رئیس شورای اسلامی شهر بادرود

نظرات 1 + ارسال نظر
نوریان سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ب.ظ


نعره حیدری....... یا علی !!!! یا علی !!!!

جمعیت شیعیان در پاکستان حدود 20% از جمعیت 150 میلیونی همسایه شرقی ماست. شیعیانی که بدلیل قرار گرفتن در جایگاه یک اقلیت بزرگ نقش و تاثیر فراوانی در ساختار سیاسی و مذهبی پاکستان دارند و البته همواره قربانی خشونت و افراط گرایی مذهبی بویژه از سوی سلفی ها و وهابیون بوده اند.

مراسم هایی که شیعیان پاکستان در مناسبت ها ی مذهبی بویژه در ایام محرم و لیالی قدر بر گزار می کنند؛ در نوع خود کم نظیر و شاید بی نظیراست. شیعیانی که ذوب در عشق مولای مظلومشان علی (ع) همواره ندای "نعره حیدری" و شعار یا علی یا علی را همراه با بغضی خفته در گلو سر می دهند و شاید می خواهند این پیام را به سایر شیعیان جهان برسانند که مظلومیت شیعه علی فقط مختص دوران زمامداری آن حضرت نیست و اکنون هم خون جوانان و کودکان و زنان شیعه به ناحق در عملیاتهای انتحاری به زمین ریخته می شود.

عمق فاجعه زمانی است که می شنوی مفتی های سلفی فتوا داده اند که خون شیعه مباح است و هر کس شیعه ای را به قتل رساند جایگاهش در بهشت خواهد بود!!!!

آنگاه مظلومیت شیعه را در مراسم لیالی قدر احساس می کنی که می بینی در میان جمع عاشق دلسوخته ای بلند می شود و فریاد بر می آورد: نعره حیدری .... و ناگهان سیل جمعیت با هر آن چه در توان دارد با بلند ترین فریاد ممکن می گوید: یا علی !!! یا علی !!!!! و اینجاست که احساس می کنی وقت ظهور رسیده است و کسی باید بیاید و تقاض خون مظلومان شیعه را بگیرد.

رمز شیعیان در پاکستان برای شناسایی هم کیشان خود رمز یا علی مدد است. وقتی به رمز او پاسخ مثبت می دهی حاضر می شود همه وجودش را برایت فدا کند. سال گذشته در کوچه پس کوچه های بندر کراچی که بزرگترین مرکز شهری پاکستان است برچسبهایی دید می شد که روی آن با خط درشت نوشته شد بود: صرف یا الله مدد !! . یعنی فقط باید از خداوند سبحان مدد جست. در واقع عاملان آن در تلاش برای کم رنگ کردن شعار ارزشی یا علی مدد بودند. اینان به راستی غافلند که علی (ع) شفیع شیعیان خود در روز جزاست و این دست نوازش و شفاعت علی است که فریاد رس و مددکار محبانش خواهد بود و خداوند سبحان شیعیان علی را در جایگاه اعلی علیین قرار خواهد داد.

اینگونه است که این ایام و شبها که سالروز ضربت خوردن و شهادت آن امام همام در محراب نماز است؛ خود به خود به یاد مظلومیت مولایم علی و شیعیان او در پاکستان و اقصی نقاط جهان می افتم.

از عاشقانش می خواهم در ساعات روحانی لیله القدر برای ظهور آقایمان مهدی ( عج) دست به دعا بردارند که اگر صاحب و مولایمان بیاید آلام و دردهایمان را تسکین خواهد بخشید و تقاص خون شهدای شیعه را خواهد ستاند.

به امید آن روز

ملتمس دعا- حسن نوریان


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد