بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

ایستگاه بادرود همچنان محروم است

گذری به ایستگاه راه آهن بادرود

چندی پیش توفیقی دست داد تا نائب الزیاره همه شما عزیزان در مشهد مقدس باشم . در برگشت از مشهد با قطاری که از مسیر طبس راهی اصفهان بود همراه شدم . در طول مسیر ایستگاههای قطار را می دیدم که گاهأ قطار اجبارأ توقف می نمود . نکته مهم این بود که تمامی ایستگاهها دارای ساختمانی مجهز که به منظور انتظار مسافرین ونمازخانه وسرویسهای بهداشتی بود از دور به چشم می خورد . درخلوت خویش خاطراتم را مرور می کردم که به یادم آمد در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان اصفهان(فروردین 87) مقرر گردیده بود ایستگاه راه آهن بادرود تجهیز شود. تجهیز ایستگاه بادرود خلاصه شد به نصب چند تیر برق روشنائی – احداث سکوی پیاده شدن مسافر – نصب دیوارپیش ساخته در حریم ایستگاه ونصب نرده در اطراف سکو . سئوال اینجاست که با توجه به تردد بی شمار مسافر از این ایستگاه وباتوجه به سه راهی واقع شدن –عدم وجود اتوبوس خط تهران –بادرود وسفر اجباری همشهریان با قطار –تردد تمامی اهالی شهرستان از این ایستگاه و دهها پتانسیل دیگر چرا باید سرویس بهداشتی ایستگاه مربوط به سال 1346 باشد؟ چرا برای احداث سالن انتظار ونمازخانه این ایستگاه مهم کشور تاکنون فکری نشده است ؟ چرا به این مناطق کمتر توجه می شود ؟ ودهها چرای دیگر که هنوز بی پاسخ مانده اند....

نظرات 2 + ارسال نظر
حبیب اله ضیغمی سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام و وقت بخیر
بازم خدا رو شکر که برای یکبار هم که شده مسولین شهر از ایستگاه راه آهن استفاده کردند و به درد دل ما که سالهاست داریم رنج می بریم ، رسیدند . ما هفته ای یکبار به یزد ، ماهی یکبار به تهران و گاها به اصفهان با قطار مسافرت می کنیم . وقتی داخل ایستگاه منتظر قطار هستیم نه جای اسکان داریم ، نه سرویس بهداشتی درست و حسابی و از همه مهمتر نمازخانه. دستمریزاد مسولین شهر .

انجمن وبلاگ نویسان بادورد سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ب.ظ http://owbad.persianblog.ir

سلام به وبلاگ نویسان بادرودی من قراره برا شما عزیزان یه انجمن بسازم ولی با همکاری وهمیاری شما دوستان که بتونیم در این فضای مجازی باهم ارتباط داشته باشید وباهم وکارهای فرهنگی وآموزشی وعلمی و...انجام بدیم.
من با چند اداره وسازمان صحبت کردم که ما رو در این کار حمایت کنند تا بتونیم وبلاگ های فعال و زیباداشته باشیم ودر مسابقات وبلاگ نویسی کشور مقام هایی کسب کنیم.حالا اگه دوست دارید که عضو انجمن وبلاگ نویسان بادرود شوید به خبرنامه وبلاگ وارد بشید و در آن جا خودتونو عضو کنید یا مشخصاتتونو به ایمیل زیر بفرستید:

Email:owbad2011@gmail.com

منظور از owbadاین است کلمه ای اختصاری از انجمن وبلاگ نویسان بادرود می باشد.

هدف از این انجمن:

1-رقابت با انجمن وبلاگ نویسان نطنزی

2-شناختن بچه های بادرودی که وبلاگ نویس هستند.

3-شرکت در مسابقات استانی

4-استفاده کردن از معلومات وبلاگ نویسان

5-اردوهایی مثل راهیان نور،مشهد،جمکران

6-فعال بودن وبلاگ های بادرودی وخیلی چیزای دیگه
در ضمن خواهشا بچه های بادرودی که وبلاگ نویس هستند رو معرفی کید که اینه هم در سفره فیضی ببرند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد