بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

جشنواره انار به تلاش همگان نیازمنداست

برای جشن انار ،همگان عزم خویش را جزم کنند

بادرود پس از زیارتگاه آقاعلی عباس(ع)، بخاطر جشنواره انار طی این چند سال اشتهار یافته است. جشنواره انار بادرود که با هدف معرفی این محصول وجذب گردشگران ودر مجموع بازدهی اقتصادی وفرهنگی از سال 1375 به همت اعضای محترم دوره دوم شورای اسلامی شهر وهمراهی تعدادی از ارگانها وتوده مردم در24 آبان آن سال اجراء گردید ،اکنون بعنوان جشن ملی بادرودیها وبزرگترین همایش ملی مردم این سرزمین شناخته می شود.این جشنواره که با حمایت بی دریغ همشهریان در کمک به امر اجرای آن همراه بوده اینک چهارمین سال زایشش را در 20 آبان به جشن می نشیند .در این راستا ارزنده است نکاتی چند مد نظر همه همشهریان عزیز قرار گیرد.

1-درراه کمک به اجرای این جشنواره هرکس هرآنچه درحد توان دارد بکار گیرد وبا دبیرخانه جشنواره مستقر در دفتر شورا وشهرداری همیاری لازم را بنماید.

2-برهمه همشهریان ساکن خارج از شهرتکلیف است که درراه کمک مادی وفکری ونیز دعوت از شخصیتهای کشوری وهنری وافراد شاخص در زمینه سرمایه گذاری بویژه در صنایع تبدیلی انار همت خویش را مضاعف سازند.

3-همه کشاورزان وباغداران وهمشهریان بایستی درراه کمک به امر اجرای بهینه جشنواره از قبیل اهداء وتخصیص انار مصرفی جشنواره،تهیه برای ایجاد ومشارکت در غرفه های محصولات انار از قبیل عرضه محصولات سنتی منطقه نظیر سرکه انار،رب انار،دانه انار، بستنی انار وانواع انار مرغوب ویژه میهمانان گرامی اقدامات کافی ووافی را مبذول دارند .

4-اعضای دبیرخانه جشنواره با بهره گیری از توان همه همشهریان دامنه مشارکت مردم را برای برپائی این جشن بزرگ، گسترده  وبا تشکیل جلسات متعدد در فرصت باقی مانده وتقسیم کار از توان همه افراد بهره جویند.

5-درروز اجرای جشنواره عزیزانی که واحدهای مسکونی مازاد دارند را با اعلام خبر به دبیرخانه در اختیار میهمانان قرار داده تا رسم میهمان نوازی کویر نشینان را مثل همیشه در عمل به اثبات رسانیم.

در پایان امیدواریم 20 آبان امسال هم بعنوان یکی ازروزهای خوب خدا در تقویم تاریخ این سرزمین کهن بعنوان برگ زرینی رقم بخورد.

نظرات 3 + ارسال نظر
انار ۱۰ یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.anar10.blogfa.com

با سلام خدمت مدیر محترم جناب آقای ذبیح االه صولتیان .
گر چه امسال جشنواره انار برگزار می شود ، اما نبود شما کاملاً حس می شود . و به نظر من بهترین و با لیاقت ترین مدیر منطقه در چندین سال اخیر بودید . جای شما خالیست .
اولین انجمن انار بادرود راه اندازی شد .
از شما خواهش می کنم ما را در راستای این انجمن کمک و راهنمایی نمایند .
و دو خواهش کوچیک از شما داریم .
1- ما را با نام انار 10 لینک کنید
2- در صفحه اصلی با یک پست جدید تبلیغاتی ارائه دهید در رابطه با مسابقه عکاسی که :
به بهترین عکاس که از طرف بازدیدکنندگان انتخاب می شود یک ربع سکه تعلق می گیرد و به بقیه به رسم یادبود جوایزی اهدا خواهد شد .
و لینک ما را در پایین این مسابقه بنویسید .
---------------------------------------------------------------------------
ممنون و سپاسگزار .
انشاالله جای دیگه براتون جبران می کنیم .

حسن مشیدی یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ب.ظ http://moshayedi.blogfa.com/

سلام خسته نباشید . هیچ چیز بهتر از این نیست که مطلب یه همشهری با معرفت رو بخونی . حال نمیده . جاوید باشی

حجت کرمانی یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ب.ظ http://www.hojat.tk

sهای.وب قشنگیه. اگه میشه من رو هم به عنوان آموزش زبان انگلیسی لینک کنید.من شما رو لینک کردم.عکس هم بیشتر از قلعه کر بزارین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد