بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

دو عکس از بهمن 57 بادرود

تظاهرات مردم بادرود در بهمن 1357 - عکسها از حاج علی خسروی 

(علی جیران)  

  

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
بادرود تا قطر پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.badroodtaqatar.blogsky.com

سلام خبر جدیدی برا همشهریان دارم. یه سری بزن

طنین جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ب.ظ http://www.taninbad.blogfa.com

شمابیاید ببینید من کی شمارو لینک کردم و حتی پیامم گذاشتم واستون ولی نیومدید به من سر بزنیدسر بزنید ولی من بقول شما آقایون مردونگی کردم و اومدم سر سزدم بهتون

محمد علی رجبی شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام از علی جیران یه مصاحبه بذار بخش زیادی از تاریخ تصویری بادرود مدیون ایشون و موسیو هست

درودتان باد، سپاسگذار از نین که یادآورید بکه در اولین فرصت اشون سوراغش، ممنون وچه مئله ابوالفضل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد