بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بهمن 89 در بادرودچه گذشت؟؟

ماه بهمن در شهر بادرود با اتفاقات ذیل همراه بود

1-در بهمن ماه در این شهر 20 نوزاد شامل 10 پسر بچه و10 دختر بچه به جمعیت این شهر افزوده شدند وچشم به جهان زیبا گشودند که سلامتی وسعادت آنان را آرزومندیم.

2- در این ماه به یمن اتمام ماه عزاداری محرم وصفر هم بازار ازدواج پررونق بود و37 زوج خوشبخت پیوند زناشوئی خویش را به امضاء رساندند که آرزوی خوشبختی را برای همه آنان از خدای بزرگ خواهانیم.

3- با تأسف 6 نفر از همشهریان هم در این ماه دار دنیا را وداع وبه سفر آخرت پر کشیدند.

مرحوم حاج محمد سپهریان در سن 78 سالگی در سوم بهمن –مرحوم محمد صادقیان(فرزند امیر حسین) در سن 20 سالگی در ششم بهمن –مرحومه بتول افشاری در سن 88 سالگی در هشتم این ماه – مرحوم حاج علی شایان در سن 73 سالگی در 11 بهمن –مرحوم عزیزالله ترابیان در سن 63 سالگی در 18 بهمن ومرحومه باشیه صادقیان(همسر آقای شیرعلی اکبری) در سن 76 سالگی در بیستم بهمن جهان فانی را بدرود گفتند که برای همه این عزیزان طلب مغفرت را از خدا خواهانیم. متوسط سن در گذشتگان شهر بادرود در این ماه 66 سال بوده است.

4- مراسم تاریخی چئل هشتم هم طبق سنت هزاران ساله مردم این دیار با حضور بیش از 500 هزار زائر ومسافر از سراسر کشور در روز 28 صفر (13 بهمن) درجوار آستان مقدس آقاعلی عباس بادرود برگزار گردید.

5- تخریب خانه تاریخی حاج عامو که یکی از باارزش ترین اثر تاریخی 400 ساله بادرود بود در این ماه از خبرهای تأسف بار برای جامعه دوستداران میراث فرهنگی کشور بود.

6-مراسم راهپیمائی 22 بهمن هم امسال مانند همه شهرهای کشور با حضور گسترده مردم انقلابی بادرود برگزار گردید .

7-روز 26 بهمن هم بادرود شاهد حضور ائمه جمعه شهرهای شمالی استان بود تا در همایش یک روزه این ائمه جمعه ها که به میزبانی دفتر امام جمعه محترم بادرود برگزار گردید ،شرکت نمایند.

تاریخ بادرود در بهمن

1-در 8 سال قبل درروز 17 بهمن با تلاش خستگی ناپذیر نماینده وقت مردم بادرود در مجلس شورای اسلامی(آقای دکتر باغبانیان) وباحضور مسئولین کشوری گاز، مشعل گاز رسانی به شهر بادرود در میدان امام حسین جنب مسجد قلعه رسمأ روشن  وبادرود به شبکه گاز سراسری پیوست .

2- در تاریخ 24 بهمن 1379 با پیگیریهای نماینده وقت مردم در مجلس طرح تصویب دانشگاه آزاد اسلامی در بادرود مورد موافقت هیئت امناء دانشگاه آزاد کشور قرار گرفت .گرچه این دانشگاه با 5 سال تأخیر به همت اعضای هیئت رئیسه دور دوم شورای شهر در سال 1384 گشایش یافت وبا پذیرش 71 دانشجو در رشته برق قدرت در کتابخانه عمومی بادرود آغاز بکار کرد ،اما امید است این دانشگاه پله های پیشرفت را طی کرده واز این حالت رکو د به در آید

نظرات 1 + ارسال نظر
مجید چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ http://www.badroodblog.blogfa.com

ذبیح جون دقت کن .. من تو رو به عنوان اولین وبلاگ لینک کردم .. برو تو قسمت لینک دوستان صفحه ۳ ....

آخه هر کی رو لینک کردم برعکس شده ... کلا ۳ صفحه لینک دارم تو رو اولیا لینک کردم به خاطر همین تو و اونایی که در اول لینک کردم از آخر به اول شده ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد