بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

اتوبان بادرود -سیرجان احداث میشود

آزادراه بادرود- سیرجان در صورت وجود متقاضی برای سرمایه گذاری و مشارکت در ساخت به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش موج به نقل از روابط عمومی وزارت راه و ترابری، آزادراه بادرود-سیرجان با 625 کیلومتر یکی از گلوگاه های آزادراه تهران –بندرعباس محسوب می شود. با احداث این بزرگراه به صورت چهارخطه فاصله تهران-بندرعباس حدود 50 کیلومتر کاهش می یابد و به لحاظ عبور از مناطق کم عارضه با افزایش سرعت و کاهش هزینه سفر همراه است.
بنابر این گزارش، هزینه های اجرای کامل این آزادراه با احتساب دیگر هزینه های جانبی بر اساس بهای پایه سال 1385 به حدود7 هزار میلیارد ریال برآورد می شود. همچنین هزینه احداث آن نیز به قیمت سال 1387 7 هزار میلیارد ریال عنوان شده است. محور مذکور توسط مهندسین مشاور فرادید مطالعه و با توجه به یافته های مطالعاتی گزارش هزینه، درآمد و دیگر اسناد فنی و مالی پروژه در دست تهیه است و در صورت وجود متقاضی برای سرمایه گذاری و مشارکت در ساخت مراحل ساماندهی اسناد و مدارک قرارداد مشارکت و امور سرمایه گذاری به اجرا در خواهد آمد. همچنین گزارش ها حاکی است، فاز مطالعاتی این پروژه در مرحله مطالعه توجیه اولیه قرار دارد و مدت زمان احداث نیز 4 سال عنوان شده است.
  

یادآوری میگردد اجرای این پروژه بخشی از ادامه آزاد راه تهران- قم -کاشان -بادرود- نائین -یزد-سیرجان- بندر عباس می باشدکه از عوارضی بادرود(کیلومتر3 منطقه ترگل به سمت اصفهان)از امتداد اتوبان فعلی کاشان -اصفهان انشعاب میگیرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد