بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

آسفالت لاکپشتی

  

درست دو سال قبل یعنی در تابستان 1388 اولین فاز روکش آسفالت خیابان امام خمینی(ره) بادرود آغاز شد.همان سال خیلی ها امیدوار بودند که این خیابان پس از 15 سال آسفالت ندیدن به یکباره روکشی یکدست وصاف وبی چاله چوله را بخود ببیند. اما نکته شنیدنی اینکه پس از گذشت 2 سال این خیابان 2 کیلومتری تازه مرحله چهارم آسفالتش با کمال افتخار!!! پایان یافت.

فاز اول آسفالت از میدان امام تا اداره آبفا در تابستان 88 –فاز دو از اداره آبفا تا بانک ملی در تابستان 1389-فاز سوم همزمان با دهه اول محرم سال 1389از بانک ملی تا سه راه ابوالفضل واینک فاز چهارم این پروژه ملی با کمال مسرت وشادباش از سه راه ابوالفضل تا مسجد توکل اتمام یافت.ومردم گرانقدر و زحمتکش بادرود منتظر فاز پنجم وشاید هم ششم وهفتم این پروژه باشند.

داشتم باخودم چرتکه می انداختم که اگر 2 کیلومتر خیابون اونهم فقط روکش آسفالتش دو سال طول بکشه وهنوز تموم نشه اگه پروژه ای مثل اتوبان کاشان –اصفهان که دویست کیاومتر طول داره ودو برابر عرض خیابون اصلی ما اگه بدست پرتوان شهرداری این شهر می خواست روکش آسفالت بشه حد اقل به زمانی معادل 40 سال نیاز بود.

نظرات 5 + ارسال نظر
کشاورز سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام. خدمت شما عارضم که همین روکش لاک پشتی رو شهردار های قبلی با این همه دبدبه و کبکبه نتونستن انجام بدن ، حالا شما ناراحتی که یکی می خواد بعد از 30 سال ، این خراب شذه رو به یه سر و سامونی برسونه !!!!!! از شما بعیده مجموعه ی شهداری رو زیر سئوال ببری ! چون خودت هم خوب میدونی که هیچ شهرداری از بعد انقلاب تا حالا ، اینقدر واسه بادرود کار نکرده ...

بادرود :ما مخلص همه بر وبچه های شهرداری هستیم وکسی را یارای زیر سئوال بردن خدمات پرسنل شهرداری نیست .اما نکات مهمی از وضعیت کارکرد شخص اول درحال حاضر شهرداری است که بحول وقوه الهی هرهفته در این پایگاه به نمونه ای ازآن اشاره خواهیم نمود تا همشهریان با نحوه خدمات رسانی این برادر اندیشمند آشنا شوند.

دوست نامرئی سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام .خوشحالم که بالاخره متوجه شدید که ایشان چگونه شخصیتی .....است وخیلی ها برای ایشان مهره به ظاهر سوخته شدند وخیلیای دیگر در صورتخامی همان میشوند .خدا را شکر

دئی چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ق.ظ

ای بابا تو که نقده ساده نبدی. انه اگه پیارسال هموش اسفالش اکه مردم ویرشون واشو . اپیه سالی 100 مترش اسفالت گله تا همو مردوم بوینین شهردار داره کار اکره

اندیشه چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 ب.ظ

خداشاهده لیاقت شماها اینه که غریبه ها براتون کار کنن ...

لیاقت شما جاده خاکیه ، نه آسفالت ...

خداشاهده حیف یک بادی که بیاد برا شماها کار کنه ...

آقای صولتی ، شما که یار غار شهردار بودی ، چطور الآن داری ازش اینطور انتقاد می کنی ؟!!

نکنه ازش خواستی تو رو معاون شهردار کنه و قبول نکرده ؟!!

بنده در تمام مراحل شورا حامی سرسخت شما بودم ، ولی با این نوشته هاتون کم کم دارم می فهمم که فقط به دنبال شهرت بودید نه خدمت به بادرود ...

بادرود
1-خیلی از غریبه ها به مراتب برای بادرود ما بیش از برخی از خودیها کار کرده اند.
2-هدف این وبلاگ خدمت به این دیار وارائه راهکار برای حل مشکلات منطقه بوده که این را در طول سه سال فعایت این پایگاه در عمل هم اثبات نموده ایم . دلیل انتقاد فقط یادآوری مشکلات است وبس.
-اگر نویسنده این وبلاگ(به قول شما آقای صولتی) خواهان پست آنی نظیر معاونت شهردار بود که ریاست شورائیش که در طول دو دوره بودرها نمی کرد وریاست شورا که به مراتب مهمتر از حتا خود شهردار است را اینگونه نمی بخشید ورها نمی ساخت.
-از اینکه در طول مدت شورا حامی سرسخت آقای صولتی بودید از شما سپاسگذارم او که بدنبال شهرت است از دید شما ، جنابعالی که به دنبال خدمتیت بسم الله این گوی خدمتگذاری واین میدان.
توفیقتان راخواهانیم

مهدی چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ق.ظ

جایی پیشرفت میکنه که مردم با هم همدل باشند. اما توی بادرود هیچوقت اینطور نبوده. اگر آسفالت خیابانتون درست نمیشه، اگر ورزشگاه درست و حسابی ندارید، اگر بیمارستان مجهز ندارید و ... همش تقصیر خودتونه. شما باید با همدلی و یکپارچگی خواسته هاتون رو مطالبه و پیگیری کنید نه اینکه مدام مشغول دعوا و زیرآب زنی از خودتون باشید.
من بادرودی هستم اما باد زندگی نمی کنم، اما مقایسه همشهریام با مردم خیلی جاهای دیگه به من ثابت کرده که مردم باد این ویژگی هایی که گفتم رو دارد.
در ضمن این همشهری که این انتقاد درست رو کرده نباید بهش حمله کرد، کوتاهی شهردارهای قبلی توجیهی برای کم کاری شهرداد جدید هم نمیشه، حتی اگر شهردار جدید خیلی بهتر باشه. همیشه حق آزادی بیان و انتقاد رو برای همه قایل بشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد