بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

چک جوائز برگشت خورد

 

 

واقعأ پاسخگو کیست؟؟ چندی پیش خبری در این پایگاه درج شد که جوائز مسابقه  قویترین مردان کویر پرداخت نشده است وعدم پرداخت جوائز ودادن قول اهداء آن در بین ورزشکاران وورزشدوستان با تأسف ضربه جبران ناپذیری بر پیکره ورزش این منطقه وعدم تشویق وترغیب جوانان به امر ورزش می رساند .

پیگیریها تا بدین مرحله پیش رفت که شهردار با یادداشتی اعلام نموده این شهرداری هیچ قولی برای اهداء جوائز نداده واهداء کننده جوائز دو نفر از همشهریان بوده اند .

جای سئوال از شهردار محترم: اگر شهرداری قول نداده جوائز را بدهد پس علت درج جمله(با همکاری شهرداری)در بنرهای تبلیغاتی چیست؟ ونوع همکاری شهرداری چگونه بوده؟ 

به قول شهردار دو نفر بنامهای آقایان عبداله شریفی مقدم وعلی پورنوری قول اهداء جوائز را داده اند . اگر این دونفر قول جوائز را به شما داده اند یقینأ پیگیر این ماجرا تا حصول نتیجه شخص جنابعالی می باشید مضاف بر  اینکه آقای شریفی کسی بود که قول اهداء یک دستگاه سواری برای تأسیس دانشگاه آزاد بادرود با برگزاری دهها جلسه با حضور وی که جنابعالی هم عضو هیئت موسس این دانشگاه بودید راداد، به کجا انجامید وکی تحقق یافت که بخواهند روی قول این شریف شریفی حساب وکتابتی باز کنند ؟؟

آقای پورنوری هم چند روز پس از مسابقه از ریاست اداره آبفااستعفا دادند وقانونأ مسئولیتی بر عهده ندارند.(ضمن اینکه ظاهرأ آقا پورنوری قول داده شده را محقق نموده است)

آیا در این شهر با این همه کبکبه ودغدغه واقعأ مسئولی ، شخصیتی، آقائی ، خانمی پیدا نمی شود که جوائز ناقابل یک مسابقه ای محلی را متقبل شود تا آبروی این شهر نزد قهرمانان خطه کاشان ونطنز بر باد نرود؟؟

حال حسابت وکتابت مابقی مسابقه بماند که قهرمان وافتخار آفرین بادرود وایران در کشور فیلیپین دغدغه  عدم  تحقق آن را داردومانده که چه کسی پرداخت کننده این هزینه هاست؟

نظرات 9 + ارسال نظر
خو زونه چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام ذبی جان خداییش وبلاگ به این قشنگی حیف نیست این مطالب سخیف توش بیاد! ماشالا الان پربازدیدترین وبلاگ بادی اگر هم میخاستی مطرح کنی کاش وارد جزئیات نمیشدی و کلی میگفتی که جوایز رو بدن ورود به این بحث باعث میشه دو روز دیگه اونام بیان بر علیه شما حرف دربیارن! یه عمر یوش بیست و سی رو کردیم حالا باید حرص تو رو بخوریم کی میخاین این مسائل رو از شهر جمع کنین که زیراب هم رو بزنین

بادرود وتشکر از حسن نیت شما
ما بحمدالله با همه کسانی که صادقانه به این آب وخاک خدمت میکنند دوست یار وهمیاریم . اما حساب کسانی که در امور خدمتی شان سهل انگاری میکنند جداست . ما در این مسیری که 30 سال است در پیش گرفته ایم نا با کسی عداوتی داریم ونه خصومتی . هدف ما اصلاح وکمک به حل مشکلات شهر است واین را در عمل به اثبات رسانده ایم که هرکس یک قدم برای این شهر بردارد ما درآنچه که درحد توان داریم چند برابر از خدماتش برای وی قدم میگذاریم.
درخاتمه یادآوری میشویم که حساب ما از حساب آن وبلاگ که اشاره کردید جداست او قصد تخریب داشت وما قصد مساعدت.
بهروز باشید

برای اولین بار پس از سکوت پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ


خانمانسوز بود اتش اهی گاهی ناله ای میشکند پشت سپاهی گاهی

گر مقدر بشود سلک سلاطین پوید رهرو بیخبر خفته به راهی گاهی


قصه یوسف وان قوم چه خوش پندی بود به عزیزی رسد افتاده به چاهی گاهی

باسلام
در نظرات گزارش اسفالت لاک پشتی ظاهرا توقع نداشتم برخی از مطالبم را سانسور کنید چرا که اگر رسالت این است راه به بیراهه است .
خواهشمندم این تقریریه را در صورت امکان در پست ها ی مطالب خود بگذاریدکه در این برهه از زمان فکر بر این است که شایسته است.......!!!!!
حرفها بعنوان یک شهروند واقف به موضوعات وفعالیتهای اجتماعی وسیاسی حداقل در طول یک دهه از عمر دیار مظلوم ما زیاداست .
اگر در یک کلام با عمق نگاه علمی روانشناسی جامعه وسیاست بخواهیم شخصیت وپایگاه ومنزلت اجتماعی وسیاسی آقای شهردار را بشود تحلیل نمود میتوان ایشان را بعنوان ( شخصیت وندالیستی سیاسی ) عنوان نمود.چرا که شخصیت وندال همانگونه که مستحضرید نوعی ابراز رفتارو روابط هیجانی مشوش انی ولی هدفمند بدون در نظر گرفتن بازخورد اجتماعی وسیاسی درزمان آینده میباشد .(بدون برنامه مدون وحتی در ارایه خدمات اجتماعی با نگاه اهرم فشار پروپاگاندایی -تبلیغاتی موقعیتهای گوناگونی پذیرفته وبواسطه شیپور چیان تبلیغاتی اجتماعی بدنبال کسب ارتقائ کورکورانه وعوامفریبانه وخدمت با منت به کلیه شهروندان یک جامعه است).....که این خود مقبوح رویکرد ارزشمند نظام مقدس و.انقلاب ودولت محترم می باشد.
بگذریم تحلیل چنین موضوع مهم اجتماعی که خود بحمداله متخصص فن میباشند در مجال کوتاه بسی کار دشوار وبی بهره است .
با گوشه چشمی ظریف وعمیق مصادیق آن قابل ملاحضه است :
۱-بدوا دارای پایگاه اجتماعی وعلمی ارزشمند معلمی در سنوات گذشته وبعدا حضور در مجامع سیاسی وکسب مسئولیت وایدئولوگ تاثیر گذار جناح حاکم
۲-حضور در کلیه نشستهای سیاسی روز ان موقع با نماینده وقت و ارائه تئوریهای استقرار و استحکام ومعارفه با مدیران ارشد استانی و....واستفاده ابزاری از حضوردر جمع یاران بی یا کم تدبیر سیاسی وتلاش در کسب مناصب

۳-تغییر دولت در انتخابات وتزلزل سیاسی جایگاهها وداعیه عزل برخی از جمله ابشان وشروع چانه زنیهای حزبی از طریق نمایند ه وقت که به چشمک زدن سیاسی بعداز برکنار شدن از سمت نماینده مجلس مهره ها را یکی پس از دیگر ی سوخته نامیده وبدنبال ارتقای وضعیت وموقعیت سیاسی موجود شد.

۴-نفوذ در ارائ برخی اعضای شورای شهر وقت و رایزنی وجلب نظرات ایشان وتلاش درمعرفی وی به عنوان شهردار ومتاسفانه غافل از برنامه ها که هم اکنون شما با ان سروکاروبه نوعی درد دارید.

۵- کسب پر ماجرای شهردار شدن وبازگشت بی بصیرت ومساعدت خواستن ورو انداختن به ..............

۶-انجام تغییر اگاهانه وصریح در ارتباطات اجتماعی ازبرخی متنفذین وفعالان سیاسی -اجتماعی -فرهنگی وحتی بعضا اقتصادی در جهت اقبال مسئولین ارشد شهرستانی -بومی .و..............

۷-انجام اقدامات وخدمات شهری که بیشتر جنبه تبلیغی واطلاعرسانی با منت وصف وصف کشی خودروها با اژیر وکوتاه ترمیم کردن اسفالت معابر در انظار مردم که بصورت چکشی ومتناوب در اذهان مردم نفوذ ودر طول زمان صحبت از خدمات ایشان متذکر شود ورسیدگی وانجام برخی خدمات شهری بصورت نا عادلانه در سطوح مختلف محلات ومناطق سیاسی نشین وعدم رسیدگی وتوزیع مناسب وعادلانه خدمات در مناطق ولی نعمتان نشین نظام .(مزاحا :ابیاری اسفالتهای معابر درون شهری وکوچه باغهای منتهی به ......ومتاسفانه عدم سرکشی از مناطق مختلف شهری ومحلات .با توجه به اینکه در برخی از خیابانها باوجود دهها ساختمان مسکونی دریغ از یک ابریزی وروکش سرد اسفات وغیره .غیره که واقعا لیستی از ان میشود مطرح نمود .

ولیک که هم میتوان وهم میشود نوشت زین صوفیان طریقی که به تزویر زنده اند
شعر :(نویسنده)

در اخر :
شاید در اتی در پی اصلاح ایند.که اگر استقبالی بود ونظری باز هم خواهم نوشت--------
بسیار تلاش کردم تا مردم بفهمند اما آنان فقط خندیدند(چارلی چاپلین)

می خور که حافظ ومفتی ومحتسب چون نیک بنگری همه تزویر میکنند.(حافظ)
ولیکن : زندگی دفتری از خاطره هاست ...یک نفر در دل شب .یک نفر در دل خاک .یک نفر همدم خوشبختی هاست. یک نفر همسفر سختی هاست .
چشم تا باز کنیم عمرمان میگذرد ما همه همسفر ورهگذریم ......انچه باقیست فقط خوبیهاست...!!!!(به امید خدمتگزاری بی منت وسرافرازی ایرانی اباد.

فنگیز سابق (معین) پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام آقای صولتیان عزیز
واقعاً سایت جامع و مفیدی داری.در مورد این بحث هم حق رو کاملاً به شما و ورزشکارای عزیزمیدم. اما کاملاً با حرف آقایی که اون بالا نظر داده موافقم. نباید به ریز ماجرا می پرداختی ... سابقه ی درخشان شما در امور شهری و شورا ، خودش بیانگر همه چیز هست. از شما انتظار بیشتری میره تا اینکه به این مسائل پیش پا افتاده بپردازی.ما از شما انتظار بیشتری برای اعتلای فرهنگ و هنر در بادرود داریم.

موفق باشید................................

ستاره پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ

ببین اقای "خو زونه"
اولا به شما چه ربطی داره؟؟؟
یه نفرم که میخواد حقایق رو بگه تو میخوای مانعش بشی و سعی میکنی با چرت و پرتات قانعش کنی؟؟؟
شک ندارم یا تو شههرداری کار میکنی یا از طرف اونا نظر دادی.
اگه اینطور نیس پس لطفا کاسه داغ تر اش نشید.
شهر ما پر از ادمایی مثل شماست اول باید از شر شماها خلاص بشیم چون یکی از مهمترین مشکلات شهر که مانع پیشرفت میشه وجود انسانهایی مثل شماست.
بعد از شما باید به مشکلات رسید.
_______________________
خواهش میکنم نظر رو به نمایش بزارید تا ایشون ببینند.
مرسی از اطلاع رسانیدون

خوزونه 2 شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ب.ظ

جناب ستاره اولا سلام
دوماً همان اندازه که این مسئله به شما ربط داره به ما هم ربط داره
سوماً همیشه گفتن حقیقت راه پیشرفت و توسعه نیست اگر بود باید توی این دو سال که توی مملکت ماشالا همه حقیقت یاب و حقیقتگو و افشاگر شدن مملکتمون پیشرفت میکرد
چهارما من اصلا توی باد نیستم که با شهرداری همکاری بکنم یا دنبال پست و قمام توی منطقه باشم
پنجماً از کی تا حالا آدمایی مثل من که نمیخان توی شهر اختلاف و چنددستگی باشه شدن عامل اصلی بدبختی مردم؟؟
البته بنده قسم میخورم که شما نه به خاطر حقیقت گویی ذبی بلکه به خاطر منافع خودتون این عمل رو تائید کردین و عمرا به اندازه بنده خیرخواه ایشون باشید
درهرحال امیدوارم توی قضاوتهاتون منطقی باشید

ع شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ب.ظ

باسلام میگویند شهردار در حال ساختن خانه ای بسیار مجلل است که بدون پرداخت پول به شهرداری جواز رایگان دریافت کرده. مگه فرق اون با مردم عادی چیه که ایشان به حکم شهردار بودن نباید پول جواز بدهد

دوست دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

چه دون که.ایی متن که نقده دعوا ندره.چرا نزن اکری؟

فندک شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ

ببین ذبیح چه کارت می کنن. یک بار از شهرداری انتقاد شد اینکارت کردند. آقای خوزونه چرا تازه پیدات شده. چطور موقعی که لاز اوقاف انتقاد میشه برای اصلاحه ولی برای شهرداری ایجاد تفرقه

منتظران مهدی چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ http://www.asheghanmahdibadrood.blogfa.com

سلام و خسته نباشید خدمت شما
لطفا ما رو لینک کنید و به ما خبربدهید تا شما رو هم لینک کنیم باتشکر از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد