بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

پس از 11 سال، پروژه نیمه تمام به بهره برداری رسید

 

پل رو گذرراه آهن بادرود که محل تردد ریل راه آهن سراسری است ومیانه بلوار استاد مطهری بادرود را قطع میکند دیروز باحضور مدیر کل مدیریت بحران استان برای چندمین بار به بهره برداری رسید.(به نقل از سایت شهرداری بادرود ) این پل که بنام پل خلیج فارس نامگذاری گردیده پیش از این یکبار با حضور مهندس خرم  وزیر راه وترابری وقت کشور در سال 1380 رسمأ افتتاح گردید . یک بار دیگر هم در سال 1385 با حضور بختیاری استاندار وقت اصفهان مورد بهره برداری قرار گرفت واینک برای بار سوم با افتخار تمام دیروز شاهد افتتاح چندین باره این پروژه بودیم .

این درحالی است که از مدت آغاز این پروژه در سال 1379 تا بحال بیش از دهها پل از این دست وچه بسا بزرگتر از این پل در شهر اصفهان درکمتر از یک سال افتتاح وبدون اجرای مراسم رسمی چندین باره افتتاحیه به بهره برداری رسیدند.

پل زیر گذر خلیج فارس بادرود در حالی برای سومین بار افتتاح شد که هنوز روکش اصلی آسفالت آن انجام نگرفته ووجود تنها یک لایه آسفالت در این شیب تند باعث بروز مشکلات شدیدی را از قبیل آبگرفتگی ویا تصادف رانندگی در پی خواهد داشت وبرای خروجی فرعی طرفین بالای پل  هنوز هیچ تمهیداتی اندیشیده نشده که همین امر باعث تلف شدن بیش از 180 رأس گوسفند یک کشاورز بادرودی براثر برخورد یا قطار برروی ریل بوده ایم . کاش کسانی که در صدد افتتاح چندین باره یک پروژه هستند مقداری عجله به خرج نمی دادند ومیگذاشتند تا پروژه کامل به اتمام برسد بعد افتتاح شود

نظرات 5 + ارسال نظر
نازنین پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:10 ب.ظ http://mehrpress.com

سلام دوست عزیز، برای مشاهده مطالب جالب و خواندنی به سایت مهر پرس بروید.

site01 پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.site01.mee.ir

23065458547بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.mee.ir

امیر اکبری جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ق.ظ http://namatanama.blogfa.com

سلام خوبی!
لطفا مارا لینک کن..ممنون
نمای نزدیک(امیر اکبری)

شهروند شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ

باسلام
ان شاءاله باشه هر وقت آسفالت جدید شد آقای شهردار هم تو ماهنامه هم تو هفته نامه از افتتاح ان خبر خوش بده و هم یه بار دیگه یکی از مسولین رو با کلی تشریفات و خرجهای سنگین دعوت کرده و برای افتتاحهای بعدی تمام تلاششان را بکار گیرند و رکورد افتتاح را تو گینس به چاپ برسانند.
با تشکر از شهردار نمونه و زحمتکشمان

ادمک تنها یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ب.ظ http://www.badroodakone.blogsky.com

لطفامارالینک کنید
ابوالفضل بادرودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد