X
تبلیغات
رایتل

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

معدن سنگ آهن بادرود وبلوار شهر

  

روزانه بین 50 تا 100 دستگاه تریلی با وزنی حدود22 تن سنگ آهن 12 کیلومتر از بلوار اصلی شهر را در می نوردند .

با سپاس از درگاه خداوند متعال بالاخره کوههای حاشیه کویر بادرود سینه خود را شکافتند تا بر اساس پیش بینی مقدماتی تا 35 سال آینده تأمین کننده مواد اولیه یکی از ضروری ترین مصالح ساختمانی دنیا باشند . معدن سنگ آهن بادرود که در فاصله 55 کیلومتری شهر ودر دامنه کوه کوچکی بنام بند نرگس واقع گردیده روزانه صدها تن از این محصول توسط کامیون های مخصوص را از این شهر راهی بندر امام می نماید تااز آنجا به کشور چین صادر گردد.

بد نیست بدانید که 24 کیلومتر از مسیر رفت وبرگشت بلوار اصلی شهر بادرود زیر چرخهای سنگین تریلی معدن سنگ آهن در نوردیده می شود . حساب کنید اگرروزی بطور متوسط70تریلی سنگ آهن با وزنی معادل 22 تن سنگ آهن مسیر بلوار شهر را طی کنند وآسفالت شهری که ارائه امکانات وخدمات به شهروندانش با درآمد کم شهرداری به سختی امکان پذیر است وزنی حدود 1540 تن بر آسفالت این شهر کویری وارد می شود ودر پی آن صدمات ناشی از تردد تریلی ها، آسفالتی که محور تردد زائران وشهروندان است به شدت آسیب می بیند

راهکار:

پیشنهاد میگردد در اولین فرصت اعضای محترم شورای اسلامی شهر نشستی با حضور قهرمان ملی کشورمان جناب آقای حیدری که بهره بردار معدن مذکور هم هست تشکیل وبا توجه به آماده بودن طرح کمربندی شرقی شهر که  میدان راه آهن در سه راهی عباس آبادرا به بلوار حرم در میدان شاهزاده محمد اتصال می دهد،را در دستور کار خویش قرار دهندو اجرای این طرح ضروری را با مشارکت وی آغاز تا ضمن بهره برداری از این طرح، راه دسترسی کامیونهای حامل سنگ آهن از کمربندی مذکور به جاده قلعه گوشه وسپس هدایت به جاده ترانزیت تهران جنوب هموار گردد وهم آرزوی دیرینه مردم شهر برای عدم تردد وسائل سنگین از قبیل انواع تریلی وکامیون ولودر و.... از خیابان اصلی شهر تحقق یابد  

[ یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ] [ 04:23 ب.ظ ] [ بادرودی ] [ 2 نظر | چاپ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه