بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

سومین دوره مسابقات رالی اتومبیل رانی قهرمانی کشور دربادرود

 

فدراسیون درصدد برگزاری یکی از هشت راند مسابقات رالی خاورمیانه است

 
پاستور مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در بادرود اظهار داشت: این دوره از مسابقه‌ها به مدت دو روز و در مسیرهای کویری حد فاصل بادرود به کاشان برگزار شد.
وی تعداد شرکت کنندگان این دوره از مسابقات را ۵۰ شرکت کننده در قالب ۹ تیم از سراسر کشور ذکرکرد.
وی افزود: شرکت‌کنندگان در رده حرفه‌ای و در کلاس‌های یک‌هزار و ۶۰۰، یک‌هزار و ۴۰۰ و دو هزار سی سی، با هم به رقابت پرداختند.
مسئول برگزاری مسابقات رالی فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی ایران تاکیدکرد: از مجموع ۶۰۰ کیلومتر محدوده برگزاری این مسابقات، ۴۵۰ کیلومتر تست سرعت و بقیه مسیر اصلی مسابقه بود.
مقصودی به نفرات برتر این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت:در کلاس یک‌هزار و ۶۰۰ سی سی حسین قدسی و آرش رامین یکتا از تیم سایپا ریو، اشکان مسگرها و وحید رضا وحدتی از تیم ایران خودرو الف و علی اکبر شیبانی و پیمان فرازمند از تیم ایران خودرو الف به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
وی، هرمز کلهر و سید مسعود واحدی از تیم سایپا پراید، رضا شالچی و کامران حاتم خانی از تیم ایران خودرو ب و اردلان غزنوی و علیرضا باغبان از تیم سایپا پراید را نیز نفرات برتر کلاس یک‌هزار و ۴۰۰ سی سی این مسابقات معرفی کرد.
مسوول برگزاری مسابقات رالی فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی ایران، تصریح کرد: در کلاس دو هزار سی سی نیز، محمد صادق صرامی و حسین سنجری از تیم هیئت خوزستان، سید حسین امامی و مهدی زهتابیان از تیم خضرا مشهد و محسن نوبخت و محمد نوبخت موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.
مقصودی همچنین، با اشاره به رده بندی تیمی این دوره از رقابت‌ها نیز، اظهار داشت: در کلاس یک‌هزار و ۶۰۰ سی سی، تیم سایپا ریو اول، ایران خودرو الف دوم و تیم خراسان رضوی سوم شد.
وی افزود: در کلاس یک‌هزار و ‎ ۴۰۰ سی سی نیز، تیم سایپا پراید، ایران خودرو ب و تیم هیئت خوزستان به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی تیم خضرا مشهد، هیئت خوزستان و تیم خراسان رضوی را تیم‌های برتر کلاس دو هزار سی سی این دوره از مسابقات ذکر کرد.
مقصودی، سطح این دوره از مسابقات را خوب ارزیابی کرد و گفت: هم اکنون، فدراسیون درصدد است تا با برگزاری مسابقات دارای استانداردهای لازم، یکی از هشت راند مسابقات رالی خاورمیانه را بدست آورد.
وی اظهار داشت: هم اکنون، ۸۰ درصد قوانین مسابقات بین المللی در مسابقات رالی کشور اجرا می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد