بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

سارا بازیگر می شود

فنگیز ـ بادرود

سارا کرامت ، هنرمند خردسال و بااستعداد بادرودی ، به لطف خداوند و با تلاش و کوشش فراوان و با طی مراحل مختلف تست بازیگری ، به عضویت انجمن سینمای جوان ایران درآمد. این بازیگر با بازی در چند تله فیلم و مجموعه ی نمایشی و با تست دادن در مرکز این انجمن ، توانست در آزمون ورودی این انجمن سینمایی حداکثر نمره لازم را کسب کرده و اسم خود را در لیست اعضای این انجمن سینمایی ثبت کند. پیش از این نیز مصاحبه ای بخاطر حضور در مجموعه ی آسمانیها با این بازیگر توانا و خوش آتیه ترتیب داده بودیم که در آن گفتگو ، آرزوی به ثمر رسیدن تلاشهای این بازیگر را داشتیم که با لطف خدا و با پشتکار فراوان این بازیگر و والدین زحمتکش و گرامی وی ، این رؤیا به واقعیت پیوست. سارا کرامت ، اولین کسی است که از شهر بادرود و کلاً در سطح شهرستان ، به این مرحله ی مهم در سینما رسیده است. برای وی و سایر هنرمندان عزیز شهر آرزوی موفقیت داریم و باز هم منتظر درخشش این عزیزان خواهیم بود.

آدرس سایت انجمن سینمای جوان ایران : www.iycs.ir 

منبع: وبلاگ فنگیز

نظرات 7 + ارسال نظر
فیروز شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:19 ب.ظ http://iranmaa.blogsky.com/

سلام مطلب جالبی بود دستت درد نکنه
من از وبتون خوشم میاد می تونین وب منو ببینید اگر دوست داشتین لینکم کنید و اگر خواستین منم شما رو لینک کنم منتظر جوابتون هستم
ممنون

سیخونک شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ

از حواشی همایش چیزی ننوشتی ذبی!!!!

بادرودی یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ق.ظ

سلامَ عالیه مبارک باشه حقش بودقبول بشه چون درسی دی آسمانیها هم خوب بازی کرد

همشهری یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ

اسمانیها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با این سی دی هاشون آبروی باد و بردن!!!!
تو رو خدا بگین بس کنن آقای صولتیان.ممنون

بادرود:توزیع سی دی های طنز گرچه کار جالبی است وتا مدتی آنتن ماهواره ها رو خاموش نگه میداره اما ای کاش مقداری این برنامه ها هدایت شونده وحساب شده باشه واز بکار بردن الفاظی که درشأن مردم رشید ما نیست استفاده نشه

سارا کرامت پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:12 ب.ظ

اقای سیروس مقدم(تو که میگی با این کاراشون ابروی بادرود روبردن ) کسی از شما نظر نخواست

طرفدار چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ب.ظ

سارا کرامت دوستت داریم نه یکی نه دو تا بلکه هزار تا

سارا یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ

لطفا با اسم من نظر نزارید میدونم شما که اسم منو نوشتی طرفدار من هستی ولی مردم فکر میکنن من بودم از همه ی شما ممنونم که طرفدار من هستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد