بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بزرگترین همایش کویر نوردی در بادرود

 

آدینه شانزدهم دی ماه دومین همایش بزرگ کویر نوردی در بادرود برگزار می شود . عباس صولتیان رئیس گروه کوهنوردی بادرود ودبیر این همایش بااعلام این مطلب افزود پس از اجرای اولین همایش بزرگ کویر نوردی که باحضور بیش از 700 نفر از کوهنوردان سراسر کشور در دی ماه سال 1388 برگزار شد ،این هفته نیز بزرگترین ودومین همایش کویر پیمائی با حضور بیش از 800 نفر از ورزشکاران از سراسر کشور درروز جمعه آینده برگزار می شود.

صولتیان افزود این همایش باشعار حمایت از گربه سانان کویر وحفظ محیط زیست شهرهای حاشیه کویری از مسیر آستان مقدس آقاعلی عباس (ع)تا شن شق در حواشی روستای متین آباد بطول 13 کیلومتر بصورت رفت وبرگشت در دل رملهای شن وجنگلهای تاغزار منطقه خواهد بود .

 وی گفت در حاشیه این مراسم کاشت بذر درختان تاغ برای تثبیت کویر توسط شرکت کنندگان در این پیاده روی با همکاری اداره منابع طبیعی انجام خواهد گرفت.

وی با اعلام دو شماره هماهنگی جهت حضور در برنامه ۰۹۱۳۱۶۲۳۰۰۲ (عبد العظیم شکاری) و۰۹۱۳۹۶۱۵۲۵۹(عباس صولتیان) گفت برای هر استان سهمیه ای در نظر گرفته شده که افراد علاقه مند به شرکت در این برنامه می توانند با روسایی هیئت کوهنوردی مناطق خود برای ثبت نام مراجعه نمایند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد