بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

یادمان بماند

انتخابات تمام شد اما یادمان نرود:

1-      یادمان نرود جناب آقای محمد فیروزی نماینده تمام شهروندان حوزه انتخابیه نطنز، قمصر و بادروده بوده و وظیفه شرعی و قانونی بر ایشان حکم میکند علاوه بر رسالت تقنین و نظارت، در راستای رفع معظلات و مشکلات تمام حوزه انتخابیه تلاش کند و به عبارتی از امروز مهم نیست چه کسانی به ایشان رای داده اند یا رای نداده اند.

2-      یادمان نرود وحدت و اتحاد بادرود می تواند هرناممکنی را ممکن سازد، اگر ما بادرودیها اختلافات را کنار بگذاریم خالدآبادیها و اریسمانیها و متین آبادیها و ده آبادیها و عباس آبادیها و سرآسیابیها و اهالی فمی ، دستانشان را از دست بادرودی جدا نخواهند کرد و باهم بودن مردمان این دیار یعنی موفقیت بخش بادرود...

3-      یادمان نرود جناب آقای دکتر احمدی، جناب آقای دکتر صفاری، جناب آقای ابراهیم پورعسگر، جناب آقای محمدرضا عبدلی و جناب آقای محمدی ده آبادی هرکدام به نوبه خود لیاقت قرارگرفتن در سمت نمایندگی مجلس شورای اسلامی را داشتند و شاید اگر حضور این بزرگواران و گرم کردن تنور انتخابات توسط این دوستان نبود، موفقیت بادرود به این راحتی میسر نمیشد.

4-       یادمان نرود سهم آقای ابراهیم پورعسگر در شکل گیری اجماع و وحدت در بخش بادرود غیرقابل توصیف بود و بعد از یک دهه اختلاف و تنش جناب آقای پورعسگر توانست جناحها و سلیقه های مختلف را در کنار هم بنشاند و زمینه موفقیت بادرود را فراهم کند.

5-      یادمان نرود خواسته قلبی همه ما موفقیت بادرود و بادرودی بود و حال که این مهم تحقق یافت، نباید اجازه بدهیم سناریوهای جدید برای ایجاد تفرقه در بین بادرودیها طراحی شود.

6-      یادمان نرود ما چهارسال دیگر دوباره به رای همه اهالی حوزه انتخابیه بویژه بخش قمصر، جوشقان و کامو ، قهرود و ... نیاز داریم و باید به گونه ای عمل شود که با کار و تلاش در این مناطق و پیگیری و تحقق نسبی خواسته هایشان، اکثریت آراء این مناطق را به نفع کاندیدای بادرودی در دوره دهم مجلس شورای اسلامی بیمه کنیم.

7-      یادمان نرود فرصتها مثل برق و باد می گذرد و باید در طی این چهار سال تمام تلاش و همت خود را به کار بندیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات و کاستیهای منطقه را جبران کنیم.

8-      یادمان نرود وجود نماینده بدون همراهی و مساعدت مسئولین منطقه و البته حمایت مردمی نمی تواند کارساز و گره گشا باشد، نماینده زمانی میتواند موثر باشد که امام جمعه محترم، فرماندار، بخشدار، شهردار و دیگر مسئولین شهر و مردم دست یاری به سمت او دراز کنند.

9-      یادمان نرود ما به عنوان رسانه مستقل رسالت خود را در نقادی منصفانه و اطلاعرسانی شفاف ادامه خواهیم داد و با تمام احترامی که به جناب آقای محمد فیروزی و پشتوانه مردمی ایشان داریم، از زمان تصدی سمت نمایندگی عملکردشان را مورد ارزیابی و سنجش قرار خواهیم داد تا خدماتش را تحسین و نواقص و کاستیهایش را گوشزد کنیم... 

منبع: کویر بادرود 

نظرات 6 + ارسال نظر
متین یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ب.ظ http://www.pampour.belogfa.com

سلام ممنون از این مطالب جالب شما
من به نوبه خود تبریک میگویم وخیلی خوشحال شدم یه هموطن ویک همکلاسی فدیمی نماینده شد .ولی باز هم از مطلب ارزنده شما کمال تشکر را مینماییم موفق باشید

اصولگرا یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ http://badroodshahr.blogfa.com

به وبلاگ من سری بزن.

مهدی ترابیان دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ http://natanzsalam.blogfa.com

سلام همشهری عزیز . مطلبی درباره انتخابات نطنز نوشته ام. منتظر نگاه ارزشمند شما به آن هستم.
WWW.NATANZSALAM.BLOGFA.COM
WWW.RADAN66.BLOGFA.COM

بلبل پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ

ما عملکرد ۲۰ سال گذشته انها را کامل به یاد داریم از این به بعد باید انها به یاد داشته باشن که اثبات خود را در نفی دیگران نبینن و به مردم احترام بگذارن

محمد جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:56 ب.ظ

با سلام
به مطالب جالبی اشاره نمودید انشاالله اینگونه خواهد بود ولی یک ضرب المثل قدیمی هست که می گه قدرت غرور می آورد انشالله با وحدت وهمدلی که برو بچه های اصلاح طلب بوجود آورده اند همیشه پایدار بماند.

[ بدون نام ] دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ

آقای صولتیان: وبلاگ نطنز نیوز در یک اقدام خرابکارانه و دلسرد کننده بدون احترام به آرای مردم و در نظر گرفتن اخلاق حرفه ایی اقدام به دروغ پردازی می نماید لطفا افشاگری فرمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد