بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

8دلیل برای شهرستان شدن بادرود

آقای احمدی نژاد،بادرود لیاقت شهرستان شدن را دارد.  

  

جناب آقای احمدی نژاد رئیس جمهور محترم . در دوران دولت جنابعالی در شش سال گذشته شاهد ارتقاء بسیاری از مراکز روستاها به شهر،بسیاری از شهرها به مراکز بخش ،بسیاری از مراکز بخشها به شهرستان،برخی از مراکز شهرستانها به فرمانداری ویژه بودیم که این نشان از احقاق حق به حق داران ورعایت توازن وعدالت که از شعارهای اصلی ومهم جنابعالی در دولت نهم ودهم بوده راداراست .آقای رئیس جمهور بادرود راهم در این توازنات در یابید، صدای  کویرنشینان در این مرکز کشور عزیز وکهن مان از فرش تا عرش بلند است که ماهم لیاقت داریم تا شهرستان شویم.

1-آقای احمدی نژاد: بادرود استثنائی ترین شهر این کشور است از آنجا که جمعیتش نزدیک به دوبرابر مرکز شهرستان است که در سیستم وزارت کشور چنین فرضیه ای نه تنها درایران بلکه هیچ جای جهان سابقه ندارد.

2-رئیس محترم دولت دهم :بخش بادرود تنها 30 هزار نفر جمعیت ندارد بلکه این دیار نزدیک به سه میلیون وسی هزار نفر جمعیت دارد.آستان مقدس حضرت آقاعلی عباس(ع) که شنیده ایم جنابعالی هم از ارادتمندان به درگاهش هستید وجبهه بر آستانش می سائید سالیانهپذیرای بالغ بر سه میلیون عاشق وشیفته رااز سراسر کشور است، که این امروجود فرمانداری مستقلی را جهت ارائه خدمت به زائران عاشق دوچندان می سازد.

3-آقای دکتر احمدی نژاد: بادرود ما جمعیتش بیش از دهها شهر کوچکی است که اکنون مراکز شهرستانند .جدای از جای جای ایران عزیز ،در استان خودمان اصفهان، بادرود بیش از اردستان،نطنز، خور وبیابانک، چادگان، دهاقان،تیران وکرون و...جمعیت دارد که اگر آن مناطق لیاقت شهرستان شدن را داشتند پس اجابت ما دور از انتظار نیست.

4-جناب رئیس جمهور: بادرود 7000 سال پیش (تحقیقات باستانشناسان در محوطه اریسمان بادرود)بزرگترین شهر صنعتی تاریخ بوده است .اولین کارگاه ذوب مس ومفرغ درجهان پهناور در محوطه قلعه گوشه بادرود وجود دارد.4500 سال پیش باد«بادرود» یکی از چهارده شهر مهم دوران دودمانی آغازین بوده است (کتاب نخستین شهر اثر روث وایت هاووس) واکنون پس از گذشت این همه تاریخ چه شده که صدایش به گوش مسئولین محترم نمی رسد ونمی تواند بگوید که با این همه نشان وتاریخ وتمدن آیا نباید بازهم شهرستان شوم؟

5-رئیس محترم دولت دهم:بادرود مهمترین قطب کشاورزی استان اصفهان است. با برخورداری از 240 حلقه چاه عمیق کشاورزی بیشترین سهم را از لحاظ صادرات انار، گندم، خیار،طالبی،جو،ذرت و... به کشورهای خارجی واستانهای داخلی در سطح استان اصفهان داراست .

6-جناب دکتر:بادرود نزدیکترین شهر به سایت پرافتخار هسته ای نطنز است که این امر هم درخواست بجای مارا برای شهرستان شدن دوچندان می کند.

7-بادرود ما در مرکز کشور واقع شده، 19 اداره مستقل دارد،زمین مسطح وهموار،گذر اتوبان اصفهان –تهران ،بزرگراه تهران –جنوب،سه راه ریلی مهم «راه آهن» کشوراز مزایای این شهر تاریخی ،زیارتی  است.

8-آقای رئیس جمهور عزیز: بادرود تا چند سال پیش از حق محرومیت برخوردار بود واکنون هم محروم است .

باور بفرمائید اینجا می تواند شهرستانی باشد آبادومستقل ، چه خوب است در آغاز سال نو شاهد تأسیس بیست ودومین فرمانداری استان اصفهان باشیم وبا لطف شما این آرزوی بحق مردم محروم بادرود برآورده شود،انشاءالله

نظرات 10 + ارسال نظر
عاشق بادرود شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ق.ظ

منم موافقم
ولی کو گوش شنوا
طرق شد شهر !!!!!
تو یک جلسه ای در نوروز ، بخشدار فعلی گفت من اینقدر تو شهرضا و دهاقان که شهرستان هستند مسافر ندیده بودم که این بخش کوچیک مسافر و زائر داره باید اینجا شهرستان باشه

[ بدون نام ] شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:22 ب.ظ

خیلی داری تند میری . یکه کمی یواشتر هنوز پای نماینده غلابیتون به مجلس نرسیده

نطنز سرزمین عشق و سربلندی شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ http://natanz1391.blogfa.com

سلام آقای صولتیان..... جوابیه ی شما در وبلاگ بنده موجوده

م.ج.مصداقی دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.irtafrihi.ir

سلام،درود بر شما جناب آقای صولتیان
مطلبی بسیار زیبا و جالب... به نظرم انقدر جالب و زیبا و قابل توجه بود که خشم بعضی از آقایان نطنزی رو برانگیخته و به پاسخگویی در وبلاگ های خود پرداخته اند...
مطلب زیبایی بود هرچند که من شخصا بعید میدونم کسی کوچکترین توجهی بکنه...

طاها سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ق.ظ

جوابیه وبلاگ نطنز سرزمین عشق (natanz1391)
آقای حاجی زاده
مطالب وبلاگ بادرود مهر میترا درست وصحیح بود و هرچی باشه ایشون بهتر از توی .... که هر طرفی که باد میاد شما همون طرفی هستید و هرکار که بکنید همیطور که بادرود زیر نظر نطنزه اریسمون هم زیر نظر بادرود هست و خواهد بود ....
و خود شما که در جوابیه نوشتید سایت هسته ای به کاشان نزدیکتره چرا در مطالب قبلیتون (سلام آقای فیروزی) ردیف 1 و 2 طلب تصحیح یک درصد هسته ای و جغرافیای شهری کردید ؟
اول برید خودتون رو اصلاح کنید بعد عیب دیگران را بگیرید ..................

دیما سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ق.ظ

چشم حسودا کور بشه الهی-عشق شهرستان بادرود

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ق.ظ

چرا را ناکره نظرم

دیماه سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ق.ظ

دستت درد نکره اجرت با حسینیه ابوالفظل

غریب اشنا پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ق.ظ

جوابیه طاها
اقای m.s
بشه توچکار به نین کارا داره

۱ شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ

ممنون از نظرات ساختگی این پست. بهتر بود با یک نفر متخصص فضای مجازی صحبت می کردید تا مشکل یکی بودن آی پی ها رو براتون حل می کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد