بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

خیر بادرودی مرکز فنی حرفه ای می سازد

هم زمان با میلاد مسعود مهدی صاحب الزمان (عج)  با حضور مسوولان شهرستان و بخش کلنگ احداث ساختمان فنی و حرفه ای بادرود در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع  و زیر بنای ۳۰۰ متر درشهرک آزادگان جنب پارک اندیشه بر زمین زده شد . در این  مراسم که امام جمعه، فرماندار ،نماینده مجلس ، بخشدار ، شهردار ،اعضای شورای شهر بادرود وجمع کثیری از شهروندان حضور داشتند َ خیر نیکوکار دکتر حسنعلی محققی هزینه احداث این ساختمان که حدود ۱۵۰ میلیوت تومان می باشد  را تقبل نمود .  

مرکز سیار فنی حرفه ای بادرود که از سال 1378 در این شهر فعالیت خویش را آغاز نموده بود طی 4 سال گذشته به بهانه نبود مکان مناسب بطور کامل تعطیل گردید وهنرجویان برای فراگیری علوم روز روانه مرکز شهرستان شدند. بدیهی است در چند ماه اخیر تعداد زیادی از بانوان بادرودی برای شرکت در آزمون قالیبافی به علت نبود مرکز فنی حرفه ای مجبور به تردد به نطنز بودند .  

دکتر حسنعلی محققی که پیش از این شاهد کمک خیرخواهانه وی به دانشگاه آزاد - بیمارستان - مدارس وکتابخانه عمومی شهر بودیم ضمن پذیرفتن کل هزینه ساخت این مرکز اظهار امیدواری کرد تا ظرف 6 ماه آینده این مجموعه به افتتاح وفعالیت مجدد بپردازد. آغاز بکار ساختمان کلنگ زده شده منوط به ارائه نقشه از سوی اداره فنی حرفه ای شهرستان می باشد که تاکنون این مهم انجام نگرفته است.
نظرات 6 + ارسال نظر
مجله اینترنتی گهر دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ب.ظ http://gahar.ir

پرتال جامع گهر صفحه اول روزنامه های ورزشی و عمومی برترین و بروزترین مطالب در زمینه: خبر,فرهنگ و هنر، سبک زندگی , سرگرمی , پزشکی WWW.GAHAR.IR

نطنز سرزمین عشق و سربلندی دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ب.ظ http://natanz1391.blogfa.com

جشن بود یا....ادامه در نطنز سرزمین عشق و سربلندی

بادرود اس ام اس دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ب.ظ http://www.badroodsms.blogfa.com

با سلام آقای صولتیان لطا مارا با با نام بادرود اس ام اس لینک کنید من شمارولینک کردم؟؟

دلسوز سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ق.ظ

این مهم هم اصلا اتفاق نخواهد افتاد . منتظر باشید

علیک سلام: همیشه جهتهای منفی نگری مانع از کار عمران وآبادی این خطه شده. افرادی که با تأسف نه خود کار میکنند ونه چشم دیدن کار کردن دیگران را دارند .
این تفکر منفی شما مرا به یاد روزی افتاد که در سال 83 مبلغ 40 میلیون تومان دکتر محققی به دانشگاه آزاد بادرود کمک کرد ویا درکمتر از 7 ماه ساختمان آزمایشگاه ورادیولوژی بیمارستان را با 350 متر زیربنا ساخت ؛ آنروز هم عده ای گفتند «این مهم اتفاق نخواهد افتاد».
چشمها را باید شست . جور دیگر باید دید ....

رامین سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ

واقعا دمش گرم- بقیه دکترا و مردممون یاد بگیرن

سایت انتقادی بادرود چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.naqdebad.com

ممنونم از اینکه لینک سایت ما رو نگذاشتید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد