بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

خلق اثر هنری توسط هنرمند بادرودی

محمدعلی رجبی هنرمند کاریکاتوریست بادرودی این روزها بابه تصویرکشیدن کاریکاتورهایی از بزرگان عالم سیاست کشور لبخند را بر لب سیاستمداران می نشاند.
بعد از به تصویرکشاندن هنرمندانه رئیس مجلس در قالب هنر زیبای کاریکاتور توسط این هنرمند، این بار سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد دولت دهم سوژه سیخونک قرار گرفت و وزیر ارشاد مقهور خلاقیت جوان بادرودی شد.
کویر بادرود







نظرات 5 + ارسال نظر
dnd528 پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.dnd528.civ.ir

98620655152گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.dnd528.civ.ir

طراحی گرافیک پاراکس شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ http://paraxclub.mihanblog.com/

حضور هنر ظهور نقاش هنرمند جناب آقای استاد رجبی
اشتغال به کار هنر ، ذکرثنای حضرت حق است و زهی ذکر که از زبان بگذرد و به دست آید و گوشه ای از جمال مذکور را بر پرده ای نقش کند یا در پرده ای بنوازد و چشمها و گوشها را از فراموشی به ذکر آورد. خلق این آثار هنری و به نمایش گذاشتن آثار جذاب و دل انگیز خود در گالری کاریکاتور که همچون شهسوار میدان حقیقت باده فروش معرفت هنری است و نمونه ی بارز احساس لطیف و ذوق رقیق است و از قاف عدم و قله ی بی رنگی سرچشمه گرفته و بر دشت های عالم صورت روان گردیده و چون نسیم صبا جان مشتاقان و بازدیدکنندگان را بر آن اثر مُشکبار به وجد و سماع آورده است.با امید به اینکه با اتّکال به عنایات خاصه ی آن نقش پرداز دایره ی مینایی ، در جهت ارتقا و اعتلای این حس هنری که نمونه ی کامل (یدرک و لا یوصف)است با خلق و ابداع بدیع مُلهم از عناصر طبیعی و واقعیات عینی و محسوسات و ملموسات زندگی با به کار انداختن قوه ی ابتکار ذهنی و تراوشات فکری و احساسی با یافته ها و آموخته های عملی ، همراه و همسو شوید.
چرا که «جان هنر ، شهود بی حجاب حقیقت است».
سلام بر عاشقان کوی حق و درود بر زنّاربندان معبد هنر باد.
پایدار باشید.

جعفری شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ق.ظ http://bidhand.blogfa.com

سلام . بسیار زیباست .
وبلاگ شما را در پیوندهای بیدهند قرار دادم . انشاالله موفق باشید.

علی جعفری شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ق.ظ http://targhma.blogfa.com

سلام علیکم . وبلاگ شما را لینک کردم . در صورت تمایل وبلاگ طرق را با عنوان (طرق رود نگینی در کویر) در پیوند های خود قرار دهید . متشکرم

ساس دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ

نین رجبی نزن که بوش ایه خیله وکاره..............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد