بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

مجتمع گردشگری بادرود در انتظار اعتبارات دولت

خبرگزاری ایمنا: شهردار بادرود گفت: مجتمع فرهنگی، اقامتی واقع در بلوار حرم شهر بادرود با دو هزار و ۳۰۰ متر زیربنا، تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
احداث مجتمع فرهنگی اقامتی بادرود تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است
رضا نقدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در ارتباط با ساخت مجتمع فرهنگی، اقامتی در بلوار حرم شهر بادرود اظهار داشت: این مجتمع فرهنگی، اقامتی در مسیر بلوار منتهی به امامزاده آقاعلی عباس، در کیلومتر سه بلوار حرم و در حریم شهر بادرود قرار دارد.
وی در مورد مساحت این مجتمع بیان داشت: این مجتمع با دو هزار و ۳۰۰ متر زیربنا، در سه طبقه و با ۳۵ سوئیت ساخته می شود و قابلیت اسکان بیش از یکصد و ۵۰ نفر را دارد.
شهردار بادرود ادامه داد: این مجتمع تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عمده اعتبار آن از محل بودجه یک درصد سایت هسته ای نطنز، مصوب سال ۱۳۸۶ سفر ریاست جمهوری توسط شهرداری بادرود تامین می شود.
وی در رابطه با هزینه احداث این مکان تصریح کرد: ۱۸ میلیارد ریال هزینه انجام این پروژه است و تاکنون ۹ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.
نقدی با اشاره به زمان آغاز این پروژه تاکید کرد: ساخت این پروژه از سال ۱۳۸۹ آغاز شده و اتمام آن مشروط به تامین اعتبار است و در صورت تامین اعتبار، در نیمه نخست سال ۱۳۹۲ به بهره برداری می رسد.
وی در ارتباط با دلایل احداث این مجتمع افزود: با توجه به اینکه این شهر سالیانه پذیرای سه میلیون زائر است، احداث این مجتمع از نیازها اساسی این شهر است و همچنین برای جذب گردشگر زیارتی تاسیس چنین مجتمعی مورد نیاز است.
شهردار بادرود اظهار داشت: روند احداث این مجتمع به دلیل عدم تامین اعتبار از سایت هسته ای نطنز به کندی پیش می رود و در مسیر اجرای پروژه با مشکلات کیفی روبرو هستیم
نظرات 4 + ارسال نظر
رفیق چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ

آقا رضا:اگه چهارصد سال دیگه هم منتظر بمونی چیزی این طرفا نمیاد،بلند شو برو گردنشو بگیر با زور بیارش بابا

باداباد چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ

خدا یا با تو چه گوییم که ذبیح اینگونه است

دختران مجازی بادرود!!! چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ

ممنون میشم مارولینک کنی ماشمارولینکیدیم

غمخواربادرود دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ب.ظ

بدنیست پیشرفت فیزیکی75% فرهنگسرای خالدآبادرابه عرض شهرداربادرودبرسونی فکرکنم اطلاع نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد