بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

سخنان دکتر لاریجانی در بادرود


رییس مجلس شورای اسلامی در امامزاده آقا علی عباس (ع) بادرود گفت: دو عارضه بیکاری و گرانی، معضل بزرگ جامعه هستند که آنها باید با کمک دستگاه‌های مربوط و رونق کشاورزی و دامداری حل شوند.


علی لاریجانی صبح روز جمعه ۲۲ دی ماه در سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی (ص) با حضور در جمع زائران امامزاده آقا علی عباس ( ع) بادرود با بیان اینکه یکی از اخلاق حسنه در دیدگاه پیامبر توصیه به آبادانی کشور بود، اظهار داشت: ثروت حلال در دست مردم نیکوکار است که امری پذیرفته شده به حساب می‌آید.
وی با اشاره به توصیه امام علی(ع) به مالک اشتر در مورد آبادانی کشور، بیان داشت: امام علی(ع) در توصیه به مالک به عنوان زمامدار مصر می‌فرماید، پیش از آنکه به فکر اخذ مالیات باشی، به آبادانی ممالک زیر دست خود فکر کن.
لاریجانی افزود: باید در جهت آبادانی کشور تلاش کنیم و کسانی که دارای مدرک و حرفه هستند، شاغل شوند، تا برای تشکیل جامعه نبوی و علوی گام بردارند.
وی ادامه داد: تنها راه پیشرفت و آبادانی کشور رونق تولید و اشتغال افزایی است که با شعار دادن نمی‌توان اوضاع را مساعد کرد.
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز در جامعه دو عارضه وجود دارد، تصریح کرد: دو عارضه بیکاری و گرانی، معضل بزرگ جامعه هستند که آنها باید با کمک دستگاه‌های مربوط و رونق کشاورزی و دامداری حل شوند. رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ثروتی وجود داشته باشد، می توان دو کار با آن کرد، باید آن ثروت را یا سرمایه‌گذاری کرد و از سود آن استفاده کرد، یا از آن به مرور زمان برداشت کرد، تا تمام شود.
وی ادامه داد: در کشوری مثل ایران که دارای نفت و گاز است، می‌توان پول حاصل از فروش آنها را سرمایه‌گذاری کرد، یا به مرور از درآمد فروش استفاده کرد.
لاریجانی تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، امسال سال رونق تولید است و اگر می‌خواهیم ایران آباد باشد و جامعه در برابر رفتار خصمانه دشمنان ایستادگی کند، باید در جهت پیشرفت و آبادانی کشور کوشش کرد.
وی با بیان اینکه ما در مجلس شورای اسلامی برای رفع بیکاری و گرانی تلاش وافری داشته‌ایم، تصریح کرد: باید در شرایط تحریم‌ها از تمامی استعدادهای کشور برای کاهش تورم استفاده کرد و نقدینگی را به سمت تولید سوق دهیم.
رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گاهی با پیش آمدن مشکل در حوزه اقتصادی دشمنان کشور با برپایی جشن و سرور به شادی می‌پردازند، اما امروز باید بیشتر تمرکزمان بر روی مسائل اقتصادی باشد که مردم بیش از این در مشقت نباشند

نظرات 2 + ارسال نظر
پیمان ترابیان بادی سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ب.ظ http://pasharesane4014.blogfa.com/

سلام نمدونستم دوباره وبسایتت فعال شده خوشحال شدم

فرشته شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:53 ب.ظ

حالم بهم خورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد