بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

کاشیکاری ناهمگون


http://badroodi.persiangig.com/2%DA%A9%D8%A7%D8%B4%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C.jpg


باهمت آستان مقدس حضرت آقاعلی عباس بادرود کار کاشیکاری ایوان وسردرب ورودی اصلی آستان مقدس آغاز شد.

ضمن تشکر ویژه از تلاش مدیریت این آستانه که تصمیم بر اتمام پروژه ای نیمه تمام گرفتند که با تأسف مدیران قبلی در مرامشان نبود تا پروژه های مدیران قبل تر را تکمیل کنند، اما بالاخره این طلسم توسط آقای روان شکسته شد وتصمیم بر اتمام پروژه ای دارند که به نوعی دروازه ورود به صحن اصلی آستان مقدس می باشد.که از طرف خود وکاربران از همت این بزرگوار سپاسگزاریم.

اما ای کاش برای انجام این پروژه از معماران ومهندسین معماری وهنر مشاوره گرفته می شد تا اکنون که با صرف هزینه های هنگفت مقرنس کاری وکاشیکاری این مجموعه در حال احداث می باشد ، تناسب طرح ونقش ورنگ را با سر در ایوان ورودی با حرم ویا کاشیکاریهای گنبد وگلدسته ورواقها می داشت. در طرح قابل اجرا در سردر ورودی در حال احداث هیچ سنخیتی از لحاظ رنگ کاشیها ونیز طرح اسلیمی آن با بقیه ی معماری آستانه ندارد.

در خاتمه پیشنهاد میشود بخشی از زندگینامه وزیارتنامه این بزرگواران برروی کاشی در طرفین این در ورودی حک گردد تا زائران ومسافران از همین ابتدای ورودی هم سلام وارادت خویش را به آقا معروض دارند وهم با زندگینامه این بزرگواران آشنا شوند.

http://badroodi.persiangig.com/1%DA%A9%D8%A7%D8%B4%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C.jpg

نظرات کاربران گرامی:

ابیانه میگه: اگه این سر درب بانی نداشت روان هم نمیتونست این کار رو انجام بده مطمئن باش میرانقبلی بیش از روان کار انجام دادن برید بشمارید وتحلیل کنید . نکن اینکارا رو

عجب......... با تماس با اداره اوقاف بادرود باخبر شدیم از محل اعتبارات خود آستانه در حال انجام است . این بانی گرامی کیه وکجاس؟؟ لطفأ معرفیش کنید
+++++
بچه محل پروینی میگه:
سلام....از پیگیریهای شما و اطلاع رسانی شما تشکر ....دیگه در بادرود هرکاری که در دنیا نمیشه کرد در این دیار عزیز انجام میدن و هیچ کس هم پیگیر نمیشه یکی هم که پیگیر باشه پدرش و در میارن از ترس اینکه طرف کاری انجام بده و محبوب باشه در بادرو نسبت جمیعتش به کل ایران سیاست غوغا میکنه وهرکوم دلشون بخوان انجام میدن و مردم و مثل موش ازمایشگاهی کردن خدا به ماها رحم کنه و به سردمداران سیاست ......فقط بدانن ان دنیایی هم وجود دارد ......از این نقد ها هم امیدورام نتیجه ای برسید

نظرات 5 + ارسال نظر
اصلاح طلب یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ق.ظ

رجعت احمدی نژاد؟
فراخوان حامیان احمدی نژاد برای حضور در "دادگاه تاریخی دکتر"
تحرکات سیاسی احمدی نژاد در ماه اخیر مجددا افزایش یافته است، برپایی جشن تولد، تاسیس هیات مذهبی منتظران بهار و ..از جمله این تحرکات است.
به گزارش پارسینه، حامیان محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق در فراخوانی که در صفحات اینترنتی و شبکه های اجتماعی داده اند قصد دارند سه شنبه 5آذر ساعت 10 صبح در حمایت از احمدی نژاد در مقابل ساختمان دادگاه حاضر شوند.


حامیان احمدی نژاد که از این دادگاه با عنوان "دادگاه تاریخی دکتر" یاد می کنند از همفکران خود خواسته اند که در این تجمع شرکت کنند.

تحرکات سیاسی احمدی نژاد در ماه اخیر مجددا افزایش یافته است، برپایی جشن تولد، تاسیس هیات مذهبی منتظران بهار و ..از جمله این تحرکات است.

تحلیل حامیان احمدی نژاد مبتنی بر ناکامی زودهنگام دولت روحانی از یکسو و از سوی دیگر، عدم توانایی اصولگرایان در جذب مردم است که بر این اساس، معتقد هستند محمود احمدی نژاد به صحنه سیاست "رجعت" خواهد کرد که این تلاشهای فوق الذکر را می توان قرائنی از این رویکرد دانست.

ابیانه یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ق.ظ

اگه این سر درب بانی نداشت روان هم نمیتونست این کار رو انجام بده مطمئن باش میرانقبلی بیش از روان کار انجام دادن برید بشمارید وتحلیل کنید . نکن اینکارا رو

عجب......... با تماس با اداره اوقاف بادرود باخبر شدیم از محل اعتبارات خود آستانه در حال انجام است . این بانی گرامی کیه وکجاس؟؟ لطفأ معرفیش کنید

بچه محل شهید پروینی یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام....از پیگیریهای شما و اطلاع رسانی شما تشکر ....دیگه در بادرود هرکاری که در دنیا نمیشه کرد در این دیار عزیز انجام میدن و هیچ کس هم پیگیر نمیشه یکی هم که پیگیر باشه پدرش و در میارن از ترس اینکه طرف کاری انجام بده و محبوب باشه در بادرو نسبت جمیعتش به کل ایران سیاست غوغا میکنه وهرکوم دلشون بخوان انجام میدن و مردم و مثل موش ازمایشگاهی کردن خدا به ماها رحم کنه و به سردمداران سیاست ......فقط بدانن ان دنیایی هم وجود دارد ......از این نقد ها هم امیدورام نتیجه ای برسید و سرت رو با پنبه نبرن ..................................................... به امید انروز

عبدلی یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ب.ظ

سرویس اقتصادی خرداد: قیمت میوه‌ در هفته منتهی به 24 آبان ماه نسبت به هفته مشابه در مهر ماه 21 درصد کاهش یافت.

بانک مرکزی متوسط قیمت خرده فروشی 11قلم کالای خوراکی در هفته منتهی به 24 آبان ماه را اعلام کرد. در بین 11 گروه کالایی قیمت چهار گروه کالایی افزایش، سه گروه کالایی کاهش یافته است و همچنین قیمت چهار گروه کالایی بدون تغییر بوده است.


لبنیات و تخم مرغ

در این هفته در گروه لبنیات قیمت ماست غیر پاستوریزه و شیر پاستوریزه به ترتیب معادل 5.6 و 2.3 درصد افزایش داشت اما بهای سایر اقلام این گروه نسبت به هفته قبل بدون تغییر بود.قیمت تخم مرغ نیز معادل 0.1 درصد کاهش یافت.


برنج و حبوبات

در هفته مورد بررسی در گروه برنج بهای برنج داخلی درجه یک و درجه دو ثابت بود در گروه حبوبات نیز قیمت عدس بدون تغییر بود اما بهای نخود و لوبیا چشم بلبلی هر یک معادل نیم درصد افزایش یافت اما قیمت سایر اقلام این گروه بین 0.1 درصد تا 3.8 درصد کاهش یافت.


میوه‌ها و سبزی‌های تازه

در هفته منتهی به 24 آبان در گروه میوه‌های تازه بهای تمام اقلام این گروه از 2.1 تا 25.9 درصد کاهش برخوردار شد.


در گروه سبزی‌های تازه نیز قیمت پیاز و سبزی‌های برگی نسبت به هفته قبل ثابت بود. بهای گوجه فرنگی نیز معادل 6.2 درصد، سیب زمینی 0.7 درصد، لوبیا سبز 0.6 درصد افزایش یافت اما قیمت سایر اقلام این گروه از 1.8 تا 6.9 درصد کاهش برخوردار شد.


گوشت قرمز وگوشت مرغ

در هفته مورد گزارش بهای گوشت گوسفند معادل 0.7 درصد، گوشت تازه گاو و گوساله 0.3 درصد و گوشت مرغ نیم درصد افزایش یافت.


قند، شکر، چای و روغن نباتی

در هفته مورد بررسی قیمت چای خارجی، قند ، شکر و انواع روغن نباتی بدون تغییر بود.


بنا بر این گزارش قیمت لبنیات، تخم مرغ، برنج ، حبوبات و میوه‌های تازه در هفته منتهی به 24 آبان ماه سال جاری نسبت به هفته مشابه سال قبل به ترتیب از 17.7، 8.1، 51.7، 59.8 و 34.3 درصد افزایش برخوردار شده است.


همچنین قیمت سبزی‌های تازه دراین هفته نسبت به هفته مشابه سال قبل 51.7، گوشت قرمز 37.5 ، گوشت مرغ 36.9، قند و شکر 23.6، چای 32.6 و روغن نباتی 22.5 درصد افزایش یافته است

ابیانه دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ

این بانی از همدان بوده که جزئیات بیشترش رو تو سایت کرده بودن فکر کنم آقای داود کاظمی خادم امامزاده بیشتر در جریان باشه به شرطی که تنها برید سراغش و بدون هماهنگی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد