بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

پرواز مستقیم مشهد-حیدرآباد

القنصل العام للجمهوریة الاسلامیة الایرانیة فی حیدرآباد حسن نوریان

هیات بازرگانی، اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در سفر به حیدرآباد مرکز ایالت "آندراپرادش " هند با طرفهای هندی تفاهمنامه های تجاری و اقتصادی امضا کردند.

، براساس این تفاهمنامه ها دوطرف در خصوص تبادل هیات های تجاری ، همکاری در بخش مسکن، دارو، راهسازی و کشاورزی همکاری خواهند کرد.
"حسن نوریان بادرودی"سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد  گفت: در دیدار مسوولان اتاق بازرگانی و صنعت و معدن تهران و بازرگانان ایران و هند، دوطرف در باره همکاری های تجاری وصنعتی ، سرمایه گذاری های مشترک ، تبادل هیات های تجاری و توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی توافق کردند .

"حسن نوریان " از توافق در خصوص راه اندازی خط مستقیم پروازی میان حیدرآباد هند ومشهد  خبر داد و گفت : با توجه به علاقه مندی مردم ایالت اندراپرادش هند که 50 درصد آنان را مسلمانان تشکیل می دهند، برای سفر به شهرهای زیارتی ایران ، دو طرف بر راه اندازی خط  مستقیم  پروازی از حیدرآباد به تهران و توسعه گردشگری و به ویژه گردشگری مذهبی تاکید کردند .

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد همچنین از اعزام هیات بازرگانان زن ایران در آینده نزدیک به حیدرآباد هند خبر داد و گفت : در دیدار هیات تجاری ایران با خانم "گیتا ردی " وزیر بازرگانی و صنایع و معادن ایالت آندراپرادش از کمیسیون امور زنان اتاق بازرگانی وصنعت و معدن تهران برای سفر به هند دعوت شد و قرار است هیاتی از بازرگانان زن کشورمان برای توسعه روابط تجاری به این ایالت سفر کند.
گفتنی است وزارت بازرگانی ایالت آندراپرادش 10 درصد از فرصتهای شغلی این ایالت را به زنان اختصاص داده است.
هیات تجاری کشورمان به سرپرستی یحیی آل اسحق رئیس اتاق بازرگانی وصنعت و معدن تهران ، با مسئولان بازرگانی و اقتصادی این ایالت ازجمله وزیر بازرگانی - روسای اتحادیه ها و اتاقهای بازرگانی وصنعت و معدن و تجار و بازرگانان و فعالان اقتصادی این ایالت دیدار ودر خصوص راههای گسترش روابط تجاری و اقتصادی گفت و گو کردند. هیات تجاری ایران در ادامه سفر خود امروز به بمبئی مرکزی اقتصادی هند سفر می کند.
ایالت آندراپرادش هند با 80 میلیون نفر جمعیت به مرکزیت شهر حیدرآباد در جنوب هند واقع است


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد