بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بزرگترین پیاده روی خانوادگی بخش بادرود



 روز جمعه مردم بخش بادرود در بزرگترین همایش پیاده روی خانوادگی بخش شرکت میکنند

 بخشدار بادرود بااعلام این خبر گفت این اولین همایش بزرگ خانوادگی در سطح بخش می باشدکه درروز جمعه 15 آذر ساعت 8 صبح برگزار می شود.

عبداله صابری گفت: این همایش که به مناسبت میلاد امام باقر(ع) از پارک شهر بادرود آغاز وبه تالار جشنواره انار پارک تخت پادشاه ختم می شود با جوائز نفیس وارزنده ای به افرادبرتر همراه خواهد بود .

رئیس هیئت ورزشهای همگانی بادرود از عموم خانوارهای بخش دعوت به عمل آورد تا در این همایش بزرگ شرکت کنند .

نظر گاربران گرامی...


دمت گرم ذبی like
ایشالا این فرهنگ هم تو بادرود جا بی افته

نظرات 8 + ارسال نظر
دانشجو دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ب.ظ

دمت گرم ذبی like
ایشالا این فرهنگ هم تو بادرود جا بی افته

اصلاح طلب دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ب.ظ

راز این هجمه‌ها به گزارش ۱۰۰ روزه .

نماینده تهران ومدیر جوان احمدی نژاد مدعی شد:‌ « گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه نشان داد تا آخر سال اقدمات راهبردی دولت در حوزه اقتصاد، توزیع شیر رایگان در مدارس و دادن دو بسته کالایی ارزان به برخی اقشار کم درآمد است.

آیا حداکثر تدبیر دولت ژنرال‌ها همین بود؟» این عبارات نیز با لحنی تلافی‌جویانه و از سر عصبانیت بیان شده است والا او بهتر می‌داند که در خزانه دولت سابق نه پولی برای پرداخت حقوق کارکنان وجود داشته و نه برای تأمین یارانه‌ها و نه برای اجرای صدها پروژه‌ای که بدون پشتوانه مالی، کلنگ آنها زده شد.

در این شرایط دولت حتی برای تأمین اقلام ضروری مورد نیاز مردم هم دچار زحمت است. دولت برای امسال، صرفاً باید هنر خودش را در «اداره کردن» نشان دهد تا کارهای روزمره بر زمین نماند و انجام اقدامات راهبردی در حوزه اقتصاد را باید به سال‌های بعد موکول کند که لایحه بودجه را واقع‌بینانه می‌نویسند و ارقام درآمدی آن را پیشاپیش هزینه نکرده‌اند. باید در همین حد هم ممنون بود که دولت توانست هم ارقام یارانه‌ها را تأمین کند و هم شیر رایگان و سبد کالایی را در اختیار مردم بگذارد؛ مردمی که به خاطر سیاست‌های دولت مورد حمایت ایشان، بیش از پیش به زیر خط فقر سقوط کرده‌اند.

در ادامه ادعاهای این مشاور دولت نهم آمده: «راه پیشنهادی تیم اقتصادی دولت برای کاهش تورم، کنترل حجم نقدینگی است. اینکه هیچ پروژه و کاری را انجام ندهیم از ترس اینکه نقدینگی کشور اضافه شود آسان‌ترین راه کنترل تورم است.»

با شنیدن این سخنان این سؤال در ذهن هر شهروند ایرانی مطرح می‌شود که به راستی چرا او به عنوان یکی از حلقه نزدیکان جوان رئیس جمهور سابق چنین طرحی را در اختیار دولت قبلی قرار نداد و چرا دولت مورد حمایت ایشان از این نظرات کارشناسانه استفاده نکرد تا جلوی تورم را بگیرد و کشور را وارد چنین مخمصه‌ای نکند؟ واقعیت این است که دولت قبل کشور را در شرایطی قرار داد که نه می‌توان به آسانی به کنترل تورم پرداخت و نه می‌شود همزمان، رکود را از میان برداشت. این کار به تدبیرهای بیشتری نیاز دارد که حل مسائل مربوط به تحریم اقتصادی و نیز احیای ساختارهای کارشناسانه تصمیم‌گیری، از مقدمات واجب آن است.

وضعیت کشور اکنون به سرزمینی می‌ماند که یک سونامی بزرگ را پشت سر گذاشته است و باید ابتدا برای سروسامان دادن بازماندگان، دست به اقدامات ضروری زد و کار ساخت و ساز مجدد را به بعدها موکول کرد. برای باور این نکته که یک سونامی تلخ از سر کشور عبور کرده است، کافی است به چند آمار مهم ارائه شده از سوی دکتر روحانی توجه کنیم.

آیا این که یک دولت حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ میلیارد دلار درآمد ارزی کشور را در اختیار داشت اما نرخ رشد اقتصادی کشور را از مثبت ۸ درصد به منفی ۸/۵ درصد رسانید، سونامی نیست؟ آیا این که حجم نقدینگی کشور در طی هشت سال حدود هفت برابر شده، سونامی نیست؟ آقایان باید هم ناراحت باشند و ارائه این گونه گزارش را «سیاه‌نمایی» جلوه دهند اما واقعیت موجود اقتصاد کشور و بی‌تدبیری‌ها با این حرف‌ها قابل انکار نیست. دولت دکتر روحانی اگر هیچ کاری هم نکند تنها به این دلیل که راه نابسامانی عظیم را سد کرد و امید و آرامش را به نسل امروز جامعه بازگرداند، دولت موفقی بوده است.

چه ناجوانمردانه است اگر در این شرایط، انتظاراتی را در قبال این دولت دامن بزنیم که تنها به یأس مردم از کل نظام دامن می‌زند. آیا شهروندان ایرانی نمی‌پرسند چرا ۸ سال تمام همراهان آن روز پولدارترین دولت تاریخ انقلاب (به لحاظ برخورداری از ثروت نفتی) مطالبات شهروندان را مسکوت گذاشتند اما اکنون و با از دست دادن قدرت چنین بی‌محابا لیست انتظارات برای دولت ۱۰۰ روزه که وارث خزانه خالی است، می‌گشایند؟

حسین دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ب.ظ

سخنگوی دستگاه قضا درباره پرونده بیمه ایران گفت: من اطلاع جدیدی ندارم اما در همان موقعی که این پرونده تشکیل شد دستورات لازم از سوی بازپرس پرونده صادر شد که احتمالا رسیدگی به آن همچنان ادامه دارد.

محسنی اژه‌ای درباره تعیین تکلیف پرونده "محمدرضا ر" مسئول دولت دهم نیز گفت: قرار بوده است این فرد امروز به دادسرای تهران برود.

وی تصریح کرد: اگر این فرد به دادسرا رفته باشد و از وی تحقیقات انجام شده باشد می‌توان گفت که تحقیقات پرونده وی به اتمام رسیده و به زودی پرونده آماده ارسال به دادگاه می‌شود.

دادستان کل کشور تصریح کرد: این در حالی است که پرونده متهمان بیمه ایران نیز در روز 18 آذر‌ماه به دادگاه رفته و در دادگاه کیفری به پرونده آنها رسیدگی خواهد شد.

[ بدون نام ] دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ب.ظ

ارجاع پرونده دانشگاه احمدی‌نژاد به دادستان تهران
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب : رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: پرونده‌ دانشگاه ایرانیان توسط دادستانی دیوان محاسبات به دادستان عمومی و انقلاب تهران و رئیس مجلس ارجاع شده است.
محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آخرین وضعیت پرونده دانشگاه ایرانیان در کمیسیون اصل 90 اظهار داشت: اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس جلسات متعددی با مسئولان وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار کردند که در آخرین جلسه مقرر شد آنها گزارشات خود درباره نحوه تشکیل این دانشگاه و مجوز تاسیس آن را به کمیسیون ارائه دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر منتظر پاسخ این 3 دستگاه هستیم و پس از پاسخ این استعلامات ما می‌توانیم گزارش خود را جمع‌بندی و نهایی کنیم همچنین پس از شفاف شدن موضوع، تکلیف 16 میلیارد هم روشن می‌شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در ادامه گفت: طی جلساتی که برگزار شد، اطلاعات کاملی بدست نیامد و قرار شد این دستگاه‌ها پاسخ‌های خود را به صورت مکتوب به کمیسیون ارائه دهند. همچنین پس از پاسخ این دستگاه‌ها جلسه‌ای هم با حضور نماینده دانشگاه ایرانیان برگزار می‌شود تا توضیحات این دانشگاه درباره پاسخ استعلامات را هم داشته باشیم.

پورمختار افزود: پس از ارائه توضیحات وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین برگزاری جلسه‌ای با نماینده احمدی‌نژاد، پرونده دانشگاه ایرانیان جمع‌بندی می‌شود.

شهریورماه سال جاری سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس از بررسی پرونده دانشگاه احمدی‌نژاد در این کمیسیون خبر داده و گفته بود: پرونده‌ دانشگاه ایرانیان توسط دادستانی دیوان محاسبات به دادستان عمومی و انقلاب تهران و رئیس مجلس ارجاع شده که آقای لاریجانی نیز بررسی این موضوع را به کمیسیون اصل 90 و آموزش و تحقیقات مجلس سپردند و قرار شد در اولین فرصت این موضوع در جلسات کمیسیون بررسی شود.

وی همچنین تصریح کرده بود: تخلف این پرونده از مصادیق ماده 598 قانون مجازات اسلامی و به دلیل هزینه‌کرد اموال در غیر مورد معین است، البته مبلغ فوق به دولت داده شده، اما این موضوع نافی رسیدگی قضایی به این موضوع نیست و کمیسیون باید بررسی دقیقی در این باره انجام دهند

[ بدون نام ] دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ب.ظ

تلاشهای یک نماینده مجلس در آستانه دریافت وام 120 میلیارد تومانی از بانک توسعه تعاون، با هوشیاری مسئولان وزارت کار، رفاه و تعاون اجتماعی ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار «آینده»، ماه گذشته تنها چند ساعت قبل از دریافت وام 30 میلیون یورویی از سوی شرکت منسوب به یکی از نمایندگان مجلس، مسئولان وزارت کار، رفاه و تعاون از این موضوع مطلع شده و توانستند مانع پرداخت وام شوند.

این نماینده مجلس با پیگیری های خود ظرف شش ماه گذشته، توانسته بود موافقت مسئولان این بانک را که از دولت قبل در سمتهای خود باقی مانده بودند، جلب کند و در حالی که شرکت منسوب به وی، تنها گردش مالی 20 میلیون تومانی داشته است، در آستانه دریافت وام 120 میلیارد تومانی، یعنی 6 هزار برابر گردش مالی شرکت قرار گیرد.

جناب نماینده البته توضیح نداده بود در شرایط تحریم و مشکلات شدید اقتصادی مردم، 120 میلیارد تومان را چگونه می خواسته است در شرکت چیپس سازی مرتبطین خود هزینه کند، اما طبیعتا عواقب پرداخت نکردن چنین پولی موجب خواهد شد فشارهای فراوانی به دولت وارد شود.

در حالی که مافیای رسانه ای افراطیون و تعداد زیادی از چهره های سیاسی این جریان، دولت را متهم به استفاده از بولدوزر وداس برای قلع و قمع مدیران شایسته! و پاک دست!! دولت قبل می کنند، این مدیران در حال تاراج باقی مانده بیت المال به سود افراطیون هستند.

سرانجام با کشف موضوع وام مذکور، مدیر عامل بانک توسعه تعاون برکنار می گردد، اما نماینده مذکور که از استانهای شمالی کشور وارد مجلس شده است، با استفاده از مصونیت قانونی، همچنان به انجام وظیفه ! و خدمت به خلق! مشغول است

[ بدون نام ] دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ب.ظ

هیاهو برای "سیاه نمایی روحانی" ، پس از سکوت در برابر "سیاه کاری احمدی نژاد"
عصرایران - در پی ارائه گزارش 100 روزه توسط رئیس جمهور ، مخالفان دولت وی ، جار و جنجال به راه انداخته اند که روحانی در تشریح وضعیت دولتی که به او رسیده ، سیاه نمایی کرده است.
واما چند نکته :
1 - رفتار اصحاب جنجال ، کاملاً قابل درک است. آنها انتظار نداشتند مردم در 24 خرداد 92 ، یک رئیس جمهور اعتدالگرا را انتخاب کنند.
2 - گزارش روحانی از وضعیت دولت، هنگامی که به او رسید ، واکنشی به تلاش های دولت قبل و حامیان آن بود که وانمود کنند که خزانه ای پر پول و دولتی بی مشکل برای بعدی ها به ارث گذاشته اند. بنابراین ، هم حق دولت جدید بود که واقعیت را بگوید و هم حق مردم که بدانند دولت جدید از چه نقطه ای شروع کرده است.
3 - کسانی که فریادشان به هوا رفته که چرا روحانی سیاه نمایی کرد، بفرمایند کجای اطلاعاتی که او گفت، غلط بود و مصداق سیاه نمایی؟ این که هنگام شروع دولت جدید ، تنها 1280میلیارد تومان ته خزانه باقی مانده بود، یا این که تورم 43 درصد بود ، یا رشد منفی اقتصادی ، یا بدهکار بودن دولتی که بیشترین در آمد نفتی را داشت ، یا این که فقط 32 درصد تعهدات سفرهای استانی انجام شده و بقیه به ارث رسیده و آنقدر تعهد داده اند که 16 سال طول می کشد تا به آنها عمل شود ، یا این که دولت قبل نقدینگی را 7 برابر کرد و ...؟
4 - و اما گفتن آنچه بر سر کشور آمده ، چیزی از مسوولیت رئیس جمهور جدید نمی کاهد ، اما وقتی در سالروز ریاست جمهوری اش ، باید بگوید که چه کرده است و مردم نیز باید گزارش او را در عینیت نیز لمس کنند. مردم ایران ، به ویژه در 8 سال گذشته آموخته اند که تنها به آنچه می شنوند بسنده نکنند و مثلاً نرخ واقعی تورم را از اقتصاد معیشتی خودشان درک کنند نه از نمودارهای خوشبینانه و تبلیغاتی دولتی.

[ بدون نام ] دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ب.ظ

مدیریت همسر مدیر مسئول کیهان در دولت/عکس
دکتر عصمت باروتی هم مشاور وزیر و سرپرست دفتر امور زنان این وزارتخانه است و هم مدیر پیگیری طرح های جامع سلامت زنان است.

تدبیر24: در حالی که رسانه های اصولگرا و به ویژه کیهان، با بزرگنمایی، فضاسازی های گسترده ای درباره تغییر و تحولات در دولت روحانی انجام می دهند، خانم دکتر عصمت باروتی، همسر حسین شریعتمداری همچنان در مسوولیت خود در حوزه وزارتی وزارت بهداشت ادامه می دهد.
در حالی که رسانه های اصولگرا و به ویژه کیهان، با بزرگنمایی، فضاسازی های گسترده ای درباره تغییر و تحولات در دولت روحانی انجام می دهند، خانم دکتر عصمت باروتی، همسر حسین شریعتمداری همچنان در مسوولیت خود در حوزه وزارتی وزارت بهداشت ادامه می دهد.


دکتر عصمت باروتی هم مشاور وزیر و سرپرست دفتر امور زنان این وزارتخانه است و هم مدیر پیگیری طرح های جامع سلامت زنان است.

اکنون پرسش اینجاست که خانم دکتر باروتی توانمندترین پزشکی است که می تواند وظیفه خطیر "پیگیری طرح های جامع سلامت زنان" را مدیریت کند، یا رهایی وزارت بهداشت از حملات همسر ایشان نیز در ادامه فعالیت ایشان موثر بوده است؟

دوست سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ب.ظ

دست مریزاد آقای بخشدار بازم از این کارها بکنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد