بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بی نظیرترین نمایشگاه خوشنویسی بادرود


http://www.eshterakha.com/uploads/p835335_.jpg



نمایشگاه اختصاصی خوشنویسی در قالب خط و نقاشی خط، کار مجید شریفیان در سالن کتابخانه عمومی بادرود به نمایش درآمده است.

این نمایشگاه در قالب 25 تابلو زیبا از 16 تا 22 بهمن در این مجموعه به نمایش درآمده است.

 در مراسم گشایش این نمایشگاه بخشدارٰ رئیس ارشاد اسلامی وتعداد کثیری از مسئولین شهرستان حضور داشتند.

این نمایشگاه از ساعت 8 صبح الی 6 بعد از ظهر هرروز بجز روزهای تعطیل برای بازدید عموم باز است.

علاقمندان به هنر اصیل خوشنویسی در صورت تمایل می توانند از تابلوهای زیبای این نمایشگاه نیز خریداری نمایند

http://www.eshterakha.com/uploads/f263118_.jpg


http://www.eshterakha.com/uploads/a806692_.jpg


دیدگاه کاربران گرامی....


حجت کرمانی
چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ
من شخصا به چنبن فامیل هنرمندی افتخار میکنم ، اقا مجید از وقتی که میشناختمش اهل هنر بوده ، نقاش قهاری هم هست
چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ
اولا یه وبلاگ که در سطح منطقه فعالیت داره باید به فکر مشکلات منطقه باشه درسته شاید به ظاهر کاری نتونید انجام بدهی ولی میتونی مسولین خواب الود شهر رو یه تلنگر بزنید چند وقتی هست یک مدیر از اصفهان برای برق نطنز اومده که شدیدآ به بادرود و نیروهای بادرود لج هستش و شدیدآ به فکر له کردن نیروهای بادرود و اداره بادرود هست و ریس اداره برق بادرود هم هیچ هنری در رابطه با دفاع از نیروهاش نداره بحدی که روز گذشته سه نفر از نیروهای بادرود رو اخراج کردن به دلایل بیخود که به گفته یکی از این نیروهای اخراجی مدیر برق شهرستان گفته که شما و نمایندتون میخوای منو عوض کنید من شما رو اخراج میکنم ببینم چکار دستتون هست برید انجام بدین من از شما خواهش میکنم پیگیری کنید تا این افراد بیگناه از اداره اخراج نشوند بازم از زحمات شما متشکرم



نظرات 6 + ارسال نظر
حجت کرمانی چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.talkdude.com

من شخصا به چنبن فامیل هنرمندی افتخار میکنم ، اقا مجید از وقتی که میشناختمش اهل هنر بوده ، نقاش قهاری هم هست

اصلاح طلب چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:02 ب.ظ

یکی از امضا کنندگان استیضاح به وزیر گفته بود: بیا و در حوزه انتخابیه من ، آغاز یک طرح را کلنگ بزن. وزیر به او پاسخ داده بود:شما خودتان نماینده هستید و می دانید که چنین طرحی مصوب نشده و در مجلس هم بودجه ای برای آن در نظر گرفته نشده است. چگونه بیایم و کلنگ بزنم؟! پاسخ نماینده جالب بود: آقای وزیر! چند ماه دیگر انتخابات مجلس برگزار می شود. اگر من بتوانم شما را به شهرم ببرم و به مردم بگویم که توانستم این پروژه را برایتان بگیرم ، شانس رأی آوردن من بیشتر می شود؛حالا پروژه عملیاتی هم نشد،نشد!

اصلاح طلب چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:04 ب.ظ

رایران - " وقتی دو نماینده پیش وزیر می‌روند و به او می‌گویند ما استیضاح شما را امضا کرده‌ایم چه چیزی به ما می‌دهی، آیا این نماینده می‌تواند به نفع مردم تصمیم گیری کند؟"

این بخشی از سخنان یکی از شاخص ترین نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که درباره همکاران خود در جایی که "خانه ملت" نامیده می شود ، گفته است.

سخن احمد توکلی البته مقرون به صحت است. یکی از مسوولان وزارتخانه ای در دولت های قبل تعریف می کرد که یک بار استیضاحی علیه وزیر درمجلس امضا و بعد از آن ، تماس های استیضاح کنندگان آغاز شد که هر کدام مطالبه ای برای بازپس گیری امضایشان داشتند. از جمله یکی از آنان به وزیر گفته بود: بیا و در حوزه انتخابیه من ، آغاز یک طرح را کلنگ بزن.

وزیر به او پاسخ داده بود: آقای... شما خودتان نماینده هستید و می دانید که چنین طرحی مصوب نشده و در مجلس هم بودجه ای برای آن در نظر گرفته نشده است. چگونه بیایم و کلنگ بزنم؟!

پاسخ نماینده جالب بود: آقای وزیر! چند ماه دیگر انتخابات مجلس برگزار می شود. اگر من بتوانم شما را به شهرم ببرم و به مردم بگویم که توانستم این پروژه را برایتان بگیرم ، شانس رأی آوردن من بیشتر می شود. شما بیا و کلنگ را بزن ، حالا پروژه عملیاتی هم نشد ، نشد!

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:10 ب.ظ

همشهری بادرودی عزیز درسته که دانشگاه ارتقاء پیدا کرده اما الان تصویب رشته مثل قبل نیست تمام رشته های درخواستی دانشگاه تصویب می کنند اولا دانشگاه بادرودارشد نداره وقتی دانشگاه نطنز 2 تا ارشد به راحتی گرفت حالا 4 تا رشته کاردانی گرفتن با وجود نماینده به نظر شما کار سختیه ؟ به جای اینکه به ظاهر قضایا نگاه کنید و به یک سری حرف و تعریف از خود بسنده کنید به عمق کار نگاه کنیدو بعد نظر بدید ماهم منکر زحمات این رئیس نیستیم ولی باز هم به عمق کار نگاه کنید چرااساتید بومی در دانشگاه نیستند

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ

اولا یه وبلاگ که در سطح منطقه فعالیت داره باید به فکر مشکلات منطقه باشه درسته شاید به ظاهر کاری نتونید انجام بدهی ولی میتونی مسولین خواب الود شهر رو یه تلنگر بزنید چند وقتی هست یک مدیر از اصفهان برای برق نطنز اومده که شدیدآ به بادرود و نیروهای بادرود لج هستش و شدیدآ به فکر له کردن نیروهای بادرود و اداره بادرود هست و ریس اداره برق بادرود هم هیچ هنری در رابطه با دفاع از نیروهاش نداره بحدی که روز گذشته سه نفر از نیروهای بادرود رو اخراج کردن به دلایل بیخود که به گفته یکی از این نیروهای اخراجی مدیر برق شهرستان گفته که شما و نمایندتون میخوای منو عوض کنید من شما رو اخراج میکنم ببینم چکار دستتون هست برید انجام بدین من از شما خواهش میکنم پیگیری کنید تا این افراد بیگناه از اداره اخراج نشوند بازم از زحمات شما متشکرم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ق.ظ

به این عنوانت دقت کن
بی نظیرترین نمایشگاه خوشنویسی بادرود
مگه تا حالا چندتا نمایشگاه خط در بادرود داشتیم که این بی نظیرترین است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد