بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

دانش آموز بادرودی رئیس شورای استان شد

http://www.sepehr02.ir/images/custom/shora.jpg

الهام توتونچی دانش آموز هنرستان معراج بادرود رئیس شورای دانش آموزی استان اصفهان شد

درپی رای گیری منتخبین شوراهای دانش آموزی مناطق استان اصفهان خانم الهام توتونچی بعنوان نماینده  848 هزار دانش آموز استان اصفهان برگزیده گردید.

الهام توتونچی فرزند حسین بعنوان رئیس شورای دانش آموزی استان ونماینده این استان در شورای عالی دانش آموزی کشور حضور خواهد یافت.

این موفقیت را به این دانش آموز پرتلاش، پدر ومادر گرامیش،مدیریت ومعاونان وکادر ودانش آموزان هنرستان معراج بادرود تبریک می گوئیم   

نظرات 5 + ارسال نظر
حجت کرمانی سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 ق.ظ http://www.talkdude.com

واقعا عالیه ..پس برای همینه که دیگه کلاسای زبانش رو دیگه نمیاد..بهش پست دادن :)

توتونچی- کویر سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:25 ب.ظ

مبارک باشه به امید موفقیت های بیشتر

ارادتمند شما سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ب.ظ

با سلام
شماره همراه من از بادروده
روزی ده دوارده تا پیام تبلیغاتی
از فروشندگان کالا و خدمات مختلف بادرود به شماره من میاد
وقت و بی وقت هم سرشون نمیشه
این پیام های ناخواسته امان از من بریدند
آخه من چه مرضی دارم که تا حالا بیش از 20 بار آدرس و شماره تلفن فلان پزشک محترم برا من میاد .
نمی تونم یه کد بدم که اصلا پیام تبلیغاتی برام نیاد
چون اداری هستم بالاخره ناگزیرم یه سری پیام های اداری و سازمانی رو بگیرم
3 تا شماره همراه کاشون رو داریم
باور کنید تعداد پیام های تبلیغاتی که از کاشون برامون میاد در مجموع از تعداد پیام های تبلیغاتی بادرود کمتره
از خوانندگان محترم این رسانه می خوام قضاوت کنند آیا اونا انصافا از این وضع راضی هستند؟
عاجزانه ازتون خواهش می کنم یه مطلبی یه تذکری یه چیزی بنویسید .

درود معمولا پیامکای تبلیغاتی بصورت گسترده و از طریق شبکه های خصوصی انجام میگیره وگستردگی آن بدین سبکه که مثلا کلیه ی رنجهای 163 یا 162 همه باهم میرن...چاره ای نیست جز صبر درراه خدا

مهرزاد چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:18 ب.ظ http://www.blogfa.com

تبریک میگم.

حجت کرمانی نژاد پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:43 ب.ظ http://WWW.TALKDUDE.COM

اقای ارادتمند شما..پیام تبلیغاتی چه ربطی به این پست داشت ؟!!!! کامل کنسلش کن بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد