بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

سر بی کلاه نطنز

http://www.askdin.com/gallery/images/9592/1_4dce1b49e6abee4d921594b64.jpg

اهل نطنز و قمصرم، بقره بقو بقو بقو

نیست کلاهی بر سرم، بقره بقو بقو بقو

......

در غم و محنتیم ما، غرق مذلتیم ما

جمله رعیتیم ما، بقره بقو بقو بقو

خانه ما خراب شد، این دل ما کباب شد

منتظر جواب شد، بقره بقو بقو بقو

 

آبادرود:سید اشرف الدین قزوینی مدیر مسوول نشریه نسیم شمال هم در زمان مشروطیت می دانست همیشه سر نطنز بی کلاه می ماند که این اشعار را سروده بودواین داستان بی کلاهی نطنز هنوزم که هنوزه ادامه داره

داستان انتخاب فرماندار نطنز هم همیشه از آن داستانهای دنباله دار وجذابی است که نتیجه اش آنچه می شود که هیچ کس در شهرستانی که صاحبان اصلیش شهروندانش هستند نه انتظار چنین پایانی دارد ونه در تخیلاتشان می گنجد.

از سال 1336 که نطنز از کاشان جدا شده تاکنون نزدیک به 48 فرماندار در این شهرستان بر مسند این دیار تاریخی تکیه زده اند. یعنی تقریبأ هر 14 ماه یک فرماندار که آمار تکان دهنده ای است.

این آمار میرساند که این شهرستان،همیشه دستخوش تغییراتی نه چندان درخور تحسین بوده است . با نگاهی به کارنامه فرمانداران پیشین به نقل از بزرگان ،بیشتر وشاید هم بشود گفت همه فرمانداران منتصب این شهرستان اولین تجربه کاری خود را در این شهرستان سپری کرده اند که این دردناکتر است که شهرستان ما همیشه سکوی کسب تجربه برای مدیران غیر مجرب بوده وپس از چند سالی کسب تجربه وآبدیده شدن راهی شهرستانهای بزرگتر می شوند.

با تغییر دولتها قطعأ اولین تغیرات بر گرده فرمانداری خواهد نشست ودر این بین نطنز که در حال حاضر دارای جوانترین فرماندار تاریخ 56 ساله ی خویش است این روزها نقل تغیر فرماندار در هر محفلی گردیده است.

ناهماهنگی بین طیف موافقان دولت در شهرستان چه در بادرود ویا نطنز وعدم هماهنگی متقابل متنفذین شهرستان با این طیفها نظیر نماینده مردم، انجمن  خانه نطنز ، ذی نفوذان همشهری در سیستم وزارت کشور باعث گریده که طبق گزارشات تارنگاران محلی تاکنون 16 گزینه برای تصدی این پست به استانداری یا وزارت کشور معرفی شوندو همه گزینه ها رد....

عدم موفقیت اولین فرماندار بومی شهرستان در 3 سال پیش که نتوانست انتظار مردم شهرستان را برآورده سازد ودر نهایت منتج به عزل زودهنگام وی گردید،باعث شده حداقل تا این لحظه گزینه افراد بومی شهرستان بی نتیجه بماند.در حالی که افراد خبره وتوانمند شهرستان لیاقت پستهای عالی مملکتی را دارند اما همین ناهماهنگیها و اختلافات بی مورد باعث گردیده بالاترین مقام سیاسی شهرستان غیر بومی  باشد.

اکنون در حالی که همه پیکره دولت راافراد همسو با تفکر دولت در سراسر کشوردر بر میگیرد ،خبرها حاکی از این است که نطنز مستثنی، قرار است از یک فرماندار دولت قبلی برخوردار شود

مردم شهرستان را چه شده که توان هماهنگی لازم را ندارند تا با معرفی یک گزینه واحد وهمکاری همه جانبه بتوانند از یک نیروی بومی توانمند برخوردار شوند..

پیشنهاد میکنم گروههای مختلف ستاد دکتر روحانی ومتنفذین شهرستان در اسرع وقت نشستی را برقرار و با انتخاب یک فرد بومی چه از بادرود یا نطنز ومعاون محلی از شهرستان راه توسعه شهرستان را هموارتر سازند  

نظرات 4 + ارسال نظر
حبیب ضیغمی چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:53 ق.ظ

سلام علیکم
زیارت قبول حاجی
فقط چرا نزونون عکست اچ کدوم داغ نانه
پست های قبلیت ای دیده شون بکه

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 ق.ظ

پرسیدی که فرماندار نطنز بایداز دولت قبل باشد ؟
بهتر است این سوال را از نماینده محترم بپرسی که تمام کار نظارت و قانونگذاری را رها کرده و از شنبه تاکنون در استانداری به اتفاق حسین م و عباس د اطراق نموده اند وبا تمام قوا میگوید فقط فرماندار احمدی نژادی !!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ

شرایط فرماندار شدن از نظر وزارت کشور
1 _ باید وزارت کشوری باشد
2 - بازنشسته نباشد
3 سابقه معاونت فرمانداری ویا بخشداری را داشته باشد
ذبی جان با این سه شرط از بادرودی ها فقط آقای محسن فیروزی میتواند فرماندار شود اگر موافقی بسم الله به شرط آنکه نماینده حتی اگر موافق نیست مخالفش نباشد .

اصلاح طلب پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ق.ظ

نماینده محترم شما که میدانید 75% مردم بادرود و نطنز به روحانی دادند باید مانع حضور فرماندار برکنارشده احمدی نزاد گردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد