LOGO

گـــــودرز نــامه
پـرتال خـبـری شـهر بـادرود
  • banner 240x80px
  • banner 240x80px

صعود شبانه به کرکس یادبود سه کوهنورد فقید بادرود

 

 

عبدالعظیم شکاری ،مسءل هیات کوهنوردی بادرود با اعلام خبر فوق گفت که عصر روز 5شنبه تیم 20 نفره منتخب گروه های کوهنودی بادرود از ساعت 7عصر از مسیر کشه به قله حرکت کردند و بعد از 3ساعت موفق به فتح قله شدند و بر فراز قله به مدت چند دقیقه عزاداری به یاد سه کوهنورد)مرحوم نوراله احمدی،مرحوم فخرالله شریفی و مرحوم علیرضا شریفی( انجام گرفت و در ادامه ،کوهنوردان با سلامت ازقله به طرف بادرود برگشتند .درضمن اسامی شرکت کنندگان در صعود به قله شرح ذیل میباشد:گروه لطیف)ابراهیم رحمانی،دکتر عبدالله فیروزیان،احمد زمانی ،مجتبی اکبری،روح الله سبزبخت علی و مجیدحسنیان( گروه پرواز)مهرداد صفاری،جواد قربیان،مهدی اختری،عبدالله رمضانیان،حجت نیکفرجام( گروه سحاب )علی رفیعیان،عزیزالله آزرمی،مقداد اصغرزاده،عبدالله قربیان،مصطفی اسماعیلیان(گروه عقاب)محسن زمانیان(گروه صبا)عبدالعظیم شکاری و علی یاسری( پزشک تیم :دکتر عبدالله فیروزیان سرپرست گروه:عبدالعظیم شکاری سرقدم:ابراهیم رحمانی ته قدم :علی رفیعیان در خاتمه جا دارد از همکاری بسیج حوزه پایگاه سید الشهدا بادرود تشکر و قدر دانی به عمل می‌آید

 

 


دسته بندی :

خانه عروسک‌های محلی و سنتی منطقه بادرود افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر انجمن موزه‌داران استان اصفهان اظهار داشت: این مراسم روز جمعه 27 فروردین با حضور مسئولان استانی و محلی در محل موزه مردم‌شناسی بادرود برگزار می‌شود.

عباس نکویی گفت:انجمن موزه‌داران استان اصفهان که با استانداری، اداره کل میراث فرهنگی، اداره کل ارشاد، آموزش‌وپرورش، دانشگاه‌ها و حوزه هنری اصفهان همکاری دارند تاکنون اقدامات مفیدی را در راستای هدف حفظ و حراست از موزه‌ها انجام داده اند.


دسته بندی :

کارگاه آموزشی با حضور بیش از 300نفر از مدیران مدارس اصفهان

 

عبدالعظیم شکاری مسئول انجمن حافظان محیط زیسدت بادرود با اعلام خبر فوق افزود ؛این کارگاه با موضوع رفتار زیست محیطی و علم رفتار سگ سانان در پارک صفه اصفهان با تدریس وی برگزار شد  .


دسته بندی :

جاده مرگ بازهم قربانی گرفت

 

 

 

برخورد رخ به رخ خودرو پیکان وانت با کامیون بنز یک کشته بر جای گذاشت
این حادثه در کیلومتر بیست جاده ترانزیت بادرود - کاشان در مورخه 28 دیماه ساعت 9:45 دقیقه به وقوع پیوست . عوامل پایگاه امداد و نجات جاده ای بادرود طی اعلام اتاق فرمان اورژانس به صحنه اعزام شده و پس از بررسی صحنه مشخص گردید در این حادثه راننده وانت پیکان بعلت شدت جراحات وارده در دم فوت نموده است و ضمن رهاسازی و تثبیت جاده تنها سرنشین فوت شده وانت پیکان تحویل نیروی انتظامی گردید .

 


دسته بندی :

زنگ اقتدار در بادرود طنین انداز شد

 

حجت‌الاسلام قاسمی در مراسم زنگ اقتدار ملی که در مدرسه شرف بادرود نواخته شد، گفت: فرجام برجام سند حقانیت و مظلومیت منطق جمهوری اسلامی در مسئله هسته‌ای است، در زمانی که نیروی دریایی ایران با اقتدار، صلابت و هوشیاری با شناسایی ورود 10 نظامی و تفنگدار آمریکایی به حوزه آبی سرزمین ایران توسط نیروی نظامی سپاه جلوگیری نموده و آمریکا را وادار به عذرخواهی کردند.

وی افزود: این روز تجلی عظمت، عزت و اقتدار ملت ایران است که توانستیم با ایستادگی بر مواضع اصولی و منطقی در بحث هسته‌ای به پیروزی برسیم.

امام‌جمعه بادرود افزود : خوشبختانه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با راهنمایی‌های مقام معظم رهبری توانست حقانیت و عظمت ایران را به اثبات برساند و همه قطعنامه‌های ظالمانه غرب را باطل کند.

 


دسته بندی :

مجتمع فرهنگی هنری بادرود برگزار میکند

مجتمع فرهنگی هنری بادرودباوهمکاری ونظارت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تقدیم میکند.

آموزش:

خوشنویسی. ریز و درشت

همراه با مدرک رسمی

آموزش نقاشی .ویژه کودکان 4تا10سال

و نقاشی وطراحی بزرگسالان و حرفه ای ها

آموزش موسیقی سازهای اصیل ایرانی

نی.تمبک.دف.سنتور.تار.سه تار.ویلن.کمانچه.گیتار.ترامپت

آموزش موسیقی کودکان .بلز .ارف.تمبک کودکان

آموزش نجوم وستاره شناسی همراه با تور کویر و رصد اسمان شب

آموزش صنایع دستی .منبت .معرق.پتینه

 


دسته بندی :

لیست نامزدهای تائید شده توسط هیات نظارت در حوزه نطنز ،بادرود ، قمصر

معرفی 15 داوطلب تائید صلاحیت شده در حوزه نطنز و بادرود و قمصر

آقایان  عبدالله کرمانی نژاد - محمود صفاری , احمد فیروز پور ؛عبدالله فیروزیان ؛ داوود رجبی مقدم ؛ عباس ذاکریان ؛ محمد رضا عبدلی ؛  عباس قربیان ؛ عبدالحمید محمدی ده آبادی ، محمود رضا فقیهی ؛ مهدی افضلی جوشقانی ؛ امیر حسین ربیعی طره ؛ علی سعیدی ؛  ؛ مرتضی صفاری نطنزی؛ حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی 


دسته بندی :

روز هوای پاک و ایده ای پاک


دسته بندی :

همه در انتظار لیست

تا این لحظه (ساعت9 صبح یک شنبه ) هیچ لیستی از نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس در اختیار فرمانداری نطنز قرار نگرفته است و به محض اعلام نتایج، در اولین فرصت لیست نتایج بررسی صلاحیت داوطلبین انتخابات مجلس در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

این در حالی است که طبق اعلام سخنگوی  هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات بر اساس زمان بندی قانونی،تا انتهای روز ۲۶ دی نتایج اعلام می شود.

 حال باید منتظر ماند تا اسامی افراد احراز صلاحیت چه زمانی اعلام می گردد


دسته بندی :

برجام به فرجام رسید


دسته بندی :

از ماشااله شکاری بخشدار گرکن جنوبی مبارکه در همایش بخشداران استان اصفهان تجلیل شد

photo_2016-01-16_23-33-19

کارشناس فنی دفتر امور روستایی عیسی بهمنی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری گفت: مفتخریم استان اصفهان در زمینه های مختلف پیشتاز و رتبه برتر را داشته و بحمداله در جشنواره ملی چهارمین دوره طرح های برگزیده دهیاری ها در سطح ملی در سال جاری، روستای اراضی بخشداری گرکن جنوبی شهرستان مبارکه با ارایه طرح تشکیل کارگروه های فرهنگی و اجتماعی برای اداره روستا، در هیات داوران حایز رتبه برتر کشوری برگزیده شد.

وی افزود: از مدیریت و برنامه ریزی و رویکرد نظام مند و برنامه محور و توسعه خلاقیت و نوآوری با بهره گیری از توانمندی های موجود روستایی توسط ماشاءالله شکاری بخشدار گرکن جنوبی تقدیر و تجلیل می نماییم.


دسته بندی :

برگزاری کارگا آموزشی زیست محیطی

  عصر روز پنج شنبه از ساعت 3الی 6عصر ،کارگاه آموزشی با حضور 200کوهنورد و دوستداران محیط زیست اصفهان و شهرهای اطراف در سالن قطار شهری شهرداری اصفهان برگزار شد.

در این دوره؛اهم موضوعات زییست محیطی، مخاطره های زییستی و همچنین علم رفتار خزندگان در طبیعت توسط مدرس علم محیط زیست )عبدالعظیم شکاری(اراءه شد این گارگاه با همت کمیته محیط زیست هیات کوهنوردی استان اصفهان وبا همکاری سازمان حفاظت از محیط زیست اصفهان برگزار شد

 


دسته بندی :

صعود به قله کرکس در هوای نامساعد

منتخب تیم کوهنوردی لطیف بادرود امروز مورخه 11 دی ماه علیرغم هوای نامساعد و بورانی به قله 3895 متری کرکس صعود کردند . 

 

هیات کوهنوردی بادرود - صعود به کرکس در هوای نامساعد

هیات کوهوردی بادرود ، صعود به قله کرکس در هوای نامساعد

 


دسته بندی :

اسامی نهایی نامزدهای ثبت نام شده در حوزه انتخاباتی نطنز،قمصروبادرود

اسامی نهایی نامزدهای ثبت نام شده در حوزه انتخاباتی نطنز،قمصروبادرود به ترتیب حروف الفبا به این شرح است:

۱- عباس اسفندیاری خالدی

۲- مهدی افضلی

۳- داود امینی

۴- عباس باغبانیان

۵- بنیامین ترابیان

۶- محمد توتونچی

۷- سید مجتبی جعفری

۸- بشیر حسنیان

۹- حسین خادمی مزده

۱۰- ماشا ءالله خشنود

۱۱- علیرضا خیری

۱۲- عباس ذاکریان

۱۳- تقی ذوالفقاری

۱۴- امیرحسین ربیعی طره

۱۵- داود رجبی مقدم

۱۶- غلامعلی رسولی

۱۷- غلامرضا رفیعی طاری

۱۸- رحمت الله زرگری جوشقانی

۱۹- لیلا زینالی ده آبادی

۲۰- علی سعیدی

۲۱- ابوالفضل سلیمانی

۲۲- حمید شریف

۲۳- سید حمید رضا شریف واقفی

۲۴- عبدالله صابری

۲۵- اصغر صالح زاده

۲۶- محمود صفاری

۲۷- مرتضی صفاری

۲۸- علی ضیایی

۲۹- حسام الدین عاملی کاشانی

۳۰- حسین عبدلی

۳۱- محمد رضا عبدلی

۳۲- رسول عسگریانی

۳۳- سید محسن علیزاده طباطبایی

۳۴- سید محمود علیزاده طباطبایی

۳۵- محمد علی فردوسی

۳۶- علی فروتن

۳۷- محمود رضا فقیهی سرشکی

۳۸- احمد فیروزپور

۳۹- محمد فیروزی

۴۰- عبدالله فیروزیان

۴۱- علی فیروزی زاده

۴۲- عباس قربیان

۴۳- عبدالله کرمانی نژاد

۴۴- مسعود کریم پور نطنزی

۴۵- قاسم کوهستان نژاد طاری

۴۶- عبدالحمید محمدی ده آبادی

۴۷- علی محمدی طامه

۴۸- محمد ابراهیم محمدی مسعودی

۴۹- رضا مهدیان

۵۰- سید پیام میرزاده

۵۱- محمد رضا ناری ابیانه

۵۲- سید علیرضا ناصری قمصری

۵۳- ذبیح الله نرجسی

۵۴- حسن نوریان

۵۵- علی واثقی

مسعود کریم پور نطنزی نامزد انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و بخش قمصر شد. ثبت نام وی در وزارت کشور انجام گردید. اکنون و با اضافه شدن نام وی و محمد توتونچی ، تعداد نامزد های انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و بخش قمصر به ۵۵ نفر رسید.


دسته بندی :

حسنی : وظیفه مسئولان، ایجاد فضایی برابر و مناسب برای برگزاری انتخابات سالم است

اولین جلسه هیئت اجرایی انتخابات شهرستان نطنز با حضور فرماندار و اعضای هئیت اجرایی در محل فرمانداری نطنز تشکیل شد.
در این جلسه یوسف حسنی فرماندار نطنز با اشاره به تشکیل نخستین جلسه هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در شهرستان نطنز اظهار داشت: در انتخابات هفتم اسفند تنها ملاک برای عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات؛ عمل به قانون است.
وی تصریح کرد: قانون فصل الخطاب در انجام همه فرایندهای انتخابات است و خوشبختانه کسانی که عضو هیئت اجرایی انتخابات شهرستان شده اند تجربه کار در این عرصه مهم را دارند.
فرماندار نطنز خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت انتخابات آتی می طلبد تا با همکاری و همدلی اقشار مختلف بتوانیم امانتدار رای مردم باشیم.
وی گفت: باید تلاش کنیم تا فرمایشات مقام معظم رهبری به طور کامل در انتخابات محقق شود.
حسنی افزود: وظیفه و هدف ما ایجاد فضای برابر و مناسب برای فعالیت و مشارکت همه گروه‌ها و سلیقه‌ها و در نهایت حضور حداکثری مردم حوزه انتخابیه در انتخابات است.
حسنی تصریح کرد: انتظار داریم همه افراد و گروه‌های شرکت‌کننده در انتخابات با رعایت احترام و حقوق یکدیگر در یک فضای سالم رقابت کنند تا زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط فراهم شود.
وی تاکید کرد: برای بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی، هیئت‌های اجرایی کار خود را آغاز خواهند نمود.
به گزارش ایمنا، در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعداد 54 نفر از حوزه انتخابیه نطنز، بادرود و قمصر داوطلب شده اند.
 

دسته بندی :

حوضه انتخابیه !! اثر هنرمند محمد علی رجبی


برچسب‌ها: کاریکاتور
دسته بندی : اخبار تصویری

آلایندگی زیست محیطی ناشی از تخلیه پسابهای صنعتی

🔺عبدالعظیم شکاری مسئول انجمن حافظان محیط زیست آخشیجان بادرود با اعلام خبر فوق گفت: طی گزارش مردمی امروزهمراه با ریاست اداره محیط زیست نطنز و آقای گودزی عضو هیات مدیره انجمن عازم جاده ترانزیت بادرود-کاشان شدیم و بعد از2ساعت مکان یابی، مشخص شد که در طی ماه های گذشته منجمله شب گذشته دهها تانکر ماده مایع سمی-اسیدی در گودبرداری جاده جدید الساخت تخلیه شده است.که به نظر میرسد این ماده از یکی از کارخانجات صنعتی منطقه کاشان به صورت غیر قانونی و شبانه خالی شده است که خطرات زیادی منجمله آلودگی آب زیر زمینی و نابود کردن گونه های گیاهی و جانوری دارد.

🔺لازم به ذکر است که یک شیشه ازاین ماده جهت آزمایش برداشت و مراتب جهت پیگرد قانونی به مسولین ذی ربط اطلاع داده شد.


دسته بندی :

ساخت یک باب سرویس بهداشتی در قلعه تاریخی کرشاهی

امروز به پیشنهاد و  همت اعضای خیر انجمن حافظان محیط زیست آخشیجان بادرود یک باب  سرویس بهداشتی در کنار قلعه  تاریخی کرشاهی با تجهیزات مناسب احداث گردید ؛ جا دارد از تمامی افراد شرکت کننده در این عمل خیر صمیمانه تشکر و قداردانی گردد.

 

 

برچسب‌ها: قلعه تاریخی کرشاهی
دسته بندی :

راهپیمایی نمازگزاران بادرودی در محکومیت کشتار شیعیان نیجریه

 نمازگزاران بادرود  بعد از اقامه نماز جمعه، با انجام راهپیمایی و سردادن شعارهایی علیه آمریکا، رژیم صهیونیستی، وهابیت و گروه های تکفیری، کشتار شیعیان در نیجریه را محکوم کردند

IMG_4321IMG_4319..

 


دسته بندی :

۴ مصدوم در برخورد خودروی سواری با کامیون در اتوبان نطنز اصفهان

حسین مخلصی عصر امروز (پنج شنبه) در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: مقارن ساعت ۱۴ امروز طی تماس با اورژانس ۱۱۵ نطنز مبنی بر برخورد دو خودرو، بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی در تشریح حادثه گفت: بنابر اظهارات شاهدان عینی خودروی پژو پارس در اتوبان نطنز ـ اصفهان محدوده گردنه نیه با کامیون برخورد کرده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی نطنز تصریح کرد: با توجه به مصدومیت چهار سرنشین بلافاصله با جمعیت هلال‌احمر نطنز نیز تماس گرفته شد و امدادگران جمعیت هلال‌احمر هم بلافاصله در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: با توجه به‌ شدت مصدومیت یک سرنشین، وی بلافاصله به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شد.

مخلصی اضافه کرد: سه مصدوم دیگر حادثه نیز به ثبات رسیده و توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس و هلال‌احمر به بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) نطنز اعزام شدند.

به گفته وی علت حادثه توسط پلیس‌راه در دست بررسی است.


دسته بندی :