بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

روج په مبارک



روز بابا شد ولی بابا کجاست 


آه، بابا رفته و پیش خداست

 

رفت و من تنهاتر و تنها شدم


باز من هم صحبت غمها شدم

 

گرچه بابا غرق در اندوه بود


نام بابا پشت من یک کوه بود


چشمهایش یک بغل احساس داشت 


صبح جمعه ذکرهایی خاص داشت 


مهر او بی منت و بی مزد بود 


در سخاوت قلب او چون رود بود 


کاش یک بار دگر می دیدمش 


کاش من یک بار می بوسیدمش 


قولهایی داده بودم من به خود 


رفت بابا، فرصت جبران نشد 


مرگ، بابای مرا ناگه ربود 


زود رفتی، جان بابا زود بود 


کادوی روزت پدر خرما نبود 


قبر و قبرستان قرار ما نبود 


کاش میشد باز بابا داشتم 


یک گل خوشبوی رعنا داشتم 


( برای شادی روح همه پدران از دست رفته وعلی الخصوص پدر بنده بخوانید حمد و سوره و صلوات)

شاعر:عباسعلی توتونچی(کویر بادرود)

نظرات 8 + ارسال نظر
بادی پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:38 ق.ظ

اقای صولتییان لطفا گزارشی از بدپوششی جشنواره ملی گیاهان طبی که توسط برخی افراد انجام میشود و مسئولین فقط می توانند در جشنواره انار بادرود ریز بینی کنند تهیه فرمائی

بابا پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:02 ب.ظ

خدا رحمت کنه مرحوم توتونچی

بادرودی جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:14 ق.ظ

سلام عباسعلی خدارحمت کند پدرت را

مهدی ترابیان پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:14 ب.ظ http://natanzsalam.blogfa.com

سلام. مطلبی را درباره حضور محسن رضایی در وبلاگ خود قرار داده ام. سپاسگزار می شوم آن را مطالعه نمایید.

عباس شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:11 ب.ظ

احسنت بر شما اقای تو تو نجی

chra ke na دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:15 ب.ظ http://www.cherakena.blogfa.com

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز

اگر با تبادل لینک موافقید موافقتتون رو بهمون اطلاع بدید

با تشکر و سپاس فراوان

همکار جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام . خسته نباشید جناب صولتیان .
وبلاگ جالب و زیبایی دارید . لذت بردم .
در صورت امکان خبر زیر را در وبلاگ خود قرار بدید . ممنون

http://basiratbad.blogfa.com/post-8773.aspx

موفق و موید باشید

ش دوشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:31 ق.ظ

یاد وروحش گرامی ( ممد اسناقا صادوق اکبر)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد