بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بدون کنکور وارد دانشگاه بادرود شوید

دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بادرود با اساتید و هیئت علمی مجرب در بهمن ماه سال 1390 در مقاطع کارشناسی ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشجوی بدون آزمون می‌پذیرد.

کاردانی پیوسته:

  • الکتروتکنیک
  • کامپیوتر-نرم افزار
  • عمران-کارهای عمومی ساختمان
  • تأسیسات
  • مکانیک خودرو
  • ساخت و تولید
  • حسابداری

کاردانی ناپیوسته:

  • حسابداری
  • عمران-کارهای عمومی ساختمان
  • صنایع اتومبیل
  • معماری

کارشناسی ناپیوسته:

  • مهندسی برق-قدرت
  • مهندسی تأسیسات

تسهیلات:

  • اعطای وام بلند مدت و کوتاه مدت به دانشجویان
  • سرویس ایاب و ذهاب ویژه دانشجویان از کاشان به بادرود و بالعکس
  • اعطای تخفیف ویژه به دانش آموزان با معدل بالای 15
  • خوابگاه خودگردان دانشجویی جهت دانشجویان غیربومی

تذکر: پذیرش دانشجو فقط ویژه دانشجویان پسر می‌باشد. متقاضیان باید متولد نیمه دوم سال 1372 دارای کارت پایان خدمت یا معافیت باشند. 

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با روابط عمومی دانشگاه به شماره 03624347001 تماس حاصل نمایند.

تکمیل سالن ایستگاه راه آهن بادرود

 

مهر بادرود:بااعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اداره کل راه آهن استان اصفهان مجموعه سالن انتظار،دفتر اداری وکنترل قطار ایستگاه راه آهن بادرود آماده بهره برداری شد . این ایستگاه که ساختمان پیشین آن مربوط به حدود 83 سال قبل بوده واز جایگاه مناسبی برای حضور مسافران برخوردار نبود، باپیگیری مسئولین شهر بالاخره این مجموعه آماده بهره برداری گردید . سالن یاد شده دارای 80 صندلی برای مسافران وحدود 160 متر زیربنا می باشد .ساخت مجموعه سرویسهای بهداشتی ونمازخانه ایستگاه هم جزء برنامه های آتی این اداره کل می باشد. روزانه بالغ بر 24 قطار از ایستگاه بادرود به مقصد تهران – اصفهان –یزد- کرمان وبندرعباس از این ایستگاه سه راه ریلی مهم کشور تردد می کنند.  

 

 

  

باد نامه

 تألیفگر: عباسعلی توتونچی (پیور علی أوسینخان)  

تصویر گر:محمدعلی رجبی(پیور رحمت اوس رمضون) 

سرقتگر:ذبیح اله صولتیان(پیور مئمد أسن آقا)

 

آن سرزمین برگرفته از آخشیجان چارگانه، آن مردمانش با دروغ و فریب بیگانه، آن که بود کویرش شهره خاص و عام، آن دارنده مردمانی شجاع و دلیر و بامرام، آن شهر سرشار از میوه‌های بهشتی، آن پرورش‌دهنده انار و محصولات نوبر مشتی، آن متبرک به یمن وجود دو امامزاده عظیم، آقاعلی عباس و شاهزاده محمد واجب‌التعظیم، آن قرار گرفته در قلب سرزمین پارس، ایران، آن شهر مملو از جمعیت طبیبان، آن میزبان جشنواره ملی انار، آن که همیشه با تبعیض بوده در پیکار، آن زادگاه معزی و ملامخلص بادی، آنکه شهره بود به اتحاد در همه آبادی، آن همیشه دوست، با شهر همسایه نطنز، این نکته را جدی نبشه‌ام، نطنز(نه طنز)، آن شهر شور و شعف و شادی و سرود، عشق‌البلاد، سرزمین جاودان بادرود... 

  

 

آورده‌اند دارای مردمانی هشیار بود و شهره در تلاش و همت و پشتکار بود و از اختلاف و تنش بیزار بود و عاری از خلاف و خلافکار بود و دارای مشکل اشتغال و کار بود و سادگی و صلح و صفا در میان مردمانش برقرار بود و فاقد بیمارستان از برای بیمار بود و مهر و محبت در دل پیرو جوانش سرشار بود و مرکز یاقوت سرخ، انار بود و محصول دیگرش طالبی و خیار بود و سرگرمی زنانش، رفتن به مزار بود و آمار پزشکانش بیشمار بود و چهارمین شهر زیارتی ایران برایش شعار بود و میزبان دو امامزاده بزرگوار بود و به کم‌آبی و خشکسالی دچار بود و در انتخابات بی‌صب و سالار... 

 

در ذبی‌نامه آمده است بادرود، شهری بود به غایت باستانی و کهن و مورخان در وصفش کتاب‌ها نوشته اند و سخن‌ها آورده‌اند و تاریخچه‌اش به هفت‌هزار سال پیش می‌رسد و بلکه بیشتر... و ابنیه تاریخی و اثار باستانی در آن به وفور یافت می‌شد و میدان ساعتش از عجایب دوران بود و قلعه‌کرشاهی‌اش سرآمد ایران بود و  آدمی از زیبایی حمام نوغه و منزل تاریخی رهگشایش حیران بود و  اثبات مدنیتش در سایت باستانی اریسمان بود و الحق الطاف خداوندی در آن سرزمین بیکران... 

 

 

 در کتاب « باد، اول‌البلاد» رضااللمک گودرزالدوله چنین نقل کرده: بادرود را قلعه‌ای زیبا و باستانی بود، در انتهای سنه 1356 جمعی از بدخوان و کژاندیشان دغلباز روزگار به قصد تخریب آن قلعه تاریخی نقشه‌ها کشیدند و شرارت‌ها ریختند و حیلت‌ها برگزیدند و چون فرصت مهیا دیدند از در خیرخواهی وارد شدند و چنین وانمود کردند که مکتب‌خانه‌ای بس گشاد برایتان بنا خواهیم کرد تا در آن به تحصیل علم بپردازید و کاسه مغز را به غذای سواد انباشته سازید، لیک چون چنین بنایی زمینی می‌خواهد فراخ، جز زمینی که قلعه باد در آن برقرار است هیچ زمین دیگری در بلاد به کار نیاید و چون خلق‌الله از همه‌جا بی‌خبر سرانجام کار را نیکو می‌دیدند، با بیل و کلنگ و لودر به جان قلعه کهن افتادند و در چشم به‌هم زدنی از آن بنای شگرف هیچ بر زمین نماند حال آنکه در اطراف آن قلعه به اندازه چندین مدرسه و مکتبخانه زمین صاف و هموار و بی‌استفاده موجود بود و به قول یکی از اکابر هزینه تخریب و هموارسازی قلعه از هزینه خرید چندجریب زمین در آن حوالی گرانتر و هزینه‌برتر بود!!! 

 

 

و از عجایب این سرزمین، برهه انتخابات بود، چنانچه در دوره پنج و شش و هفت مردمانش به وحدتی بی‌نظیر دست همی یافتند و بسیار بناها ساختند و چون اسب سفید بر روی ابر رویاها تاختند و شهر به چنان مرتبتی دست همی یافت که حسودان پیشرفتش را بر نتافتند و از برایش توطئه‌ها ریختند... چون دوره هشتم فرارسید و کیل و طبیب از هر جانبی مهیای خدمتگزاری شدند و چون اختلاف در بین خلق اوفتاد، مردی از دیار طرق گوی سبقت را ربود و بر کرسی نرم پارلمان تکیه همی داد و در آن چهارسال شهر هیچ رنگ توسعه و آبادانی ندید و چون دوره نهم فرارسید، خلق را از دفعات پیش عبرتی حاصل شده بود و جملگی بر اشتباه و خطای خویش معترف و همگان بر اجماع و اتحاد شهر متفق ... 

منبع: وبلاگ کویر

آشنائی با دکتر محمود صفاری

 

دکترمحمودصفاری در سال 1344 در بادرود متولد شد. تحصیلات دوره ی ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه خود را در همان جا سپری نمود. در سال 1363 موفق به اخذ مدرک دیپلم از دبیرستان شهید دستغیب بادرود گردید و شاگرد ممتاز شهرستان شناخته شد . وی در دوران دانش آموزی  به جبهه های جنگ شتافت و در کنار دیگر همرزمان شهیدش در دفاع از کشور و نظام جانانه ایستادگی کرد و و مدال افتخار اولین جانباز منطقه را کسب نمود . این اولین تجربه مسئولیت پذیری وی در قبال جامعه اش بود.

طی دوره ی چهار ساله در دانشگاه تهران با رتبه عالی در سال 1367 موفق به کسب لیسانس در رشته میکروبیولوژی شد و در سال 1370 بعنوان شاگرد اول ، مدرک کارشناسی ارشد خود را گرفت و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان شد. در سال 1380 دکترای تخصصی میکروبشناسی را با درجه ممتاز از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اخذ نمود و به مرتبه استادیاری ارتقا  درجه پیدا کرد، این درخشش ادامه یافت تا اینکه در سال 1388 با کسب رتبه ی دانشیاری در ردیف بهترین اساتید دانشگاه قرار گرفت ، طی این سالیان دانشجویان تحت تعلیم او بخصوص در رشته پزشکی در ارزیابی های سراسری در سطح کشور همیشه در ردیف برترین ها بوده اند و به استناد این تلاشها و درخشش عالی در سال 1389 بعنوان استاد نمونه دانشگاه شناخته شد.

زندگی پر افتخار و سراسر عزت دکتر صفاری را بسان کتابی می توان تصور نمود که هر یکی از اوراقش ، دفتری از حکمت و معرفت است. فقر خانوادگی در ایام کودکی و مشکلات جانبازی در اوایل فصل جوانی ، هیچ وقت ایشان را به شکوه و گلایه وانداشت و همیشه نکته ای که بر زبان می راند نشان از اعتماد به نفس و افق روشن زندگی ایشان بود که بالاترین درس زندگی برای جوانان امروز است.

آرام و با وقار زندگی می کرد و هرگاه با مشکلی روبرو می شد فریاد نمی زد و روحیه همراهی عالمانه با دوستانش نیز از اوراق زرین دیگر زندگی اوست.

هر از گاهی که ایشان به دوستان قدیمش همراه می شود ایده پرداز و نهایتا امید آینده روشن برای منطقه می باشد.ایشان همیشه می گوید: " انسان با همت عالی و با بکارگیری توانایی هایش می تواند به درجات عالی تری برسد و لذا با جوانان بیشتر همراهی داشت و سعی می کرد در محافل انس و محبت ، بیشتر با جوانان باشد.

دکتر صفاری مدیریت را در مسئولیت پذیری می داند و اعتقاد دارد کسانی که بیشتر و بهتر مسئولیت می پذیرند و تعهد دارند مدیر توانایی هستند و اعتقاد راسخ دارد که همه چیز و همه امور در ید و کنترل انسان مسئولیت پذیر می تواند واقع شود و یکی از مسئولیت های  مهم در این مسیر پذیرفتن حق وکالت مردم است که اگر تعللی شود حقوق عمومی به گردن می گیرد.

وی در کنار تعهد کاری خود نمونه عینی و الگوی مناسب برای دوستان و همکارانش می باشد و اعتقاد دارد این نظام مقدس با جانفشانی هزاران جوان عزیز حاصل آمده و باید در حفظ این آرمان تلاش نمود و حضور ایشان در محافل ، مجالس و همنشینی با شخصیتهای منطقه به نوعی منتقل کننده پیام ارزشی خود و استقبال از نظرات و اندیشه های ارزشی دیگران بود.

و سرانجام دکتر صفاری ، در محور سکوت پر معنای زندگی خویش ، گاهی رنجور از دیده ها ، تا انتهای خلاء پیش می رود و با احساس گزش تازیانه ها ، احساس خستگی نمی کند بل همیشه بسان هنرمندی نقش آفرین است و بر روح امید و نشاط می دمد که این نیاز امروز جامعه ماست.

آنچه می خوانید چهره علمی ، مدیریتی و مسئولیت پذیری این استاد را نشان می دهد :

-         چاپ دهها مقاله فارسی در مجلات علمی داخلی

-         صاحب چندین مقاله در مجلات معتبر بین المللی به زبان انگلیسی (ISI)

-         عضویت در کمیته علمی کنگره های بین المللی

-         سخنرانی های متعدد در چندین کنگره بین المللی

-         مدیرکل آموزش دانشگاه علوم پزشکی کاشان

-         سمت های اجرایی متعدد در سطح دانشگاه علوم پزشکی کاشان

-         عضو" شورای دانشگاه " بعنوان عالی ترین مرجع تصمیم گیری در دانشگاه علوم پزشکی

-         دبیر شورای آموزشی دانشگاه و عضو کمیسیون موارد خاص در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

-         مدیر گروه علوم آزمایشگاهی دانشگاه

-         مسئول فنی آزمایشگاه بیمارستان شهید بهشتی کاشان

-         مسئولیت پیگیری در جهت راه اندازی و تاسیس رشته های جدید در دانشگاه علوم پزشکی کاشان

-         ارائه فرایندهای مختلف آموزشی در جهت ارتقای سیستم آموزشی دانشگاه

-         همکاری با نهادهای فرهنگی دانشگاه جهت تعامل سازنده با قشر فرهیخته دانشجو

 

دیدگاه ها و نقطه نظرات ایشان در رابطه با مسایل کشوری و منطقه ای و بیان راه حل های مناسب طی مقالات اینده ارائه خواهد شد.  

منبع: وبلاگ هواداران دکتر صفاری

شرحی بر یک تابلو نقاشی

در بین سالهای 1310 تا 1320 (ه .ق ) دو نفر عکاس  تهرانی که علاقمند به کار عکاسی مستند بوده اند به روستای مرق کاشان میروند تا از فضای روستا ، مردمانش و زیارت بقعه ی بابا افضل عکاسی کنند . آنها هنگام ظهر برای صرف نهار به قهوه خانه ی روستا می روند و در آنجا پیر مردی را می بینند که بعد از خوردن نهار در حال پُک زدن به چپقش است ، از او عکسی به یاد ماندنی  می گیرند وبعد به تهران باز می گردند .

 آنها نگاتیو عکس را در تاریک خانه آتلیه شان به ظهور می رسانند وآن اثر زیبا را مشاهده می کنند. مدتی  بعد  صاحب کافه لاله زارتهران برای گرفتن پرتره اش به آنجا میرود و عکس پیرمرد چپق بدست را که کنار میز غذا نشسته است می بیند و آن را ازعکاسها می خرد و با خود به کافه آورده آن را بر دیوار کافه اش نصب می کند.   

 این تصویر سالها ی سال بر دیوار کافه لاله زار نصب بوده است تا اینکه فردی هنرمند برای خوردن قهوه وکشیدن سیگاری گذرش به کافه لاله زار تهران می افتد و عاشق عکس شده  ازروی آن یک تابلو نقاشی می کشد ، چند سال بعد ازروی آن نقاشی پوسترهایی به طور گسترده در ایران وبعضی از کشورها منتشر میشود واین اثر به عنوان اثری ماندگار به جا می ماند.

اما در مورد صاحب چهره نقاشی شده : 

 به قول از مردم روستای مرق این آقا شخصی است به نام حاج حسین احمدیان معروف به ( حاج حسین حکیم ، یا بابا حکیم مرقی) که هنگام مرگ 115 سال سن داشته است .ایشان در روستای مرق ، کاشان و روستاهای اطرافش به کار طبابت مشغول بوده است . حاج حسین حکیم به غیر از کار طبابت به عنوان بلد راه کاروان های عتبات عالیات و زیارت معصومین (ع)  نیز سفر می کرده است او همچنین به عنوان داوردر صلح و  صلاح  بین مردم ورساندن نامه ها به تهران وعودت آنها به روستا ها وکاشان فعال بوده است . حاج حسین در سفرهایی که به تهران داشته است از محضر آیت الله کاشانی نیز استفاده کرده ونصایح ایشان واخبار سیاسی آن زمان  را به گوش مردم کاشان می رسانده است  

منبع: وبلاگ وطن من بیدگل

17 دی سالگرددرگذشت هنرمند بادرودی

 

مهر بادرود: 17 دی چهارمین سالگشت درگذشت هنرمند نامی کشور حمید عاملی بادرودی است .به مناسبت سالگرد این هنرمند فقید بار دیگریادو خاطره حضور وی را در اولین جشنواره انار بادرود یادآور می شویم و بار دیگر با زندگینامه این عزیز آشنا می شویم.

حمید عاملی بادرودی متولد 1320 است . وی از سال 1334 در نشریه های "کیهان بچه ها" و "اطلّاعات هفتگی"، نگارش داستان های کوتاه را به ویژه برای کودکان آغاز کرد و سال ها نیز پشت صحنه تئاتر فعالیت داشت .  استاد حمید عاملی از سال 1337 کار گویندگی را در رادیو با برنامه زنده "کارگران" آغاز کرد و از سال 1350 برنامه "راه شب " را دررادیو اجرا کرد. و آخرین برنامه وی «قصه‌ یک روز تعطیل» بود که 33 سال به طور مداوم روزهای جمعه از رادیو پخش می‌شد. این برنامه در شهریور ماه سال 1385 به دستور مدیر رادیو تهران متوقف شد و پس از 49 سال، فعالیت«حمیدعاملی» در رادیو متوقف شد. کارهای شاخص عاملی، ایفای نقش "گروهبان والش" در نمایش "جانی دالر"، اجرای برنامه های "راه شب"، "قصّه ظهر جمعه" و نیز تولید بیش از 892 قسمت از مجموعه "هزار و یک شب"بود. نقش «گروهبان والش» در نمایش رادیویی «جانی دالر» از جمله نقش‌های به یاد ماندنی او محسوب می‌شود و گویندگی در برنامه‌هایی چون «راه شب» و «قصه ظهر جمعه» از جمله فعالیت‌های درخشان او در عرصه گویندگی و اجرای نمایش رادیویی محسوب می‌شود.حمید عاملی بادرودی روایت حدود ۹۰۰ قسمت از مجموعه «هزار و یکشب» را هم در کارنامه خود دارد که مجموعه مکتوب آن در ۲۵ جلد توسط اداره کل پژوهش‌های رادیو به چاپ رسیده است.وی که در سال ۱۳۸۲ از سوی وزارت فرهنگ «پیشکسوت اهل قلم» معرفی شده بود پس از ۴۹ سال فعالیت و در آستانه نیم قرن تلاش، در حالی‌که «قصه‌های یک روز تعطیل» او در رادیو تهران پخش می‌شد، در سال ۸۵ از کار برکنار شد تا حکایت قصه‌گویی در رادیو ناتمام بماند.وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 82 حمید عاملی را به عنوان "پیشکسوت اهل قلم" معرّفی کرده بود. عاملی بادرودی در سال 1385 با تعصب به وطن خویش به اجرای برنامه زیبای اولین جشنواره انار بادرود پرداخت .حمید عاملی قصه‌ی گوی بچه‌ها و پدر قصه گویی ایران در17دیماه سال 1386 در 66 سالگی  به علّت سرطان ریه درگذشت ودر قطعه هنرمندان بهشت زهرا تهران بخاک آرمید. روح این هنرمند فقید بادرودی همیشه شاد باد.  

 

  

 مزار حمید عاملی

انصراف معادیفر در راستای بادرودی یکپارچه

 

محمد معادی فر نامزد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه نطنز و بادرود و قمصر صبح امروز با حضور در فرمانداری نطنز رسما اعلام انصراف نمود .پس از انصراف دکتر ابوالفضل کیانوش این دومین کاندیدای انتخابات از منطقه بادرود است که اعلام انصراف نموده است

ضمن تقدیر از این اقدام استاد معادیفر که درراستای حفظ وحدت منطقه وایجاد بادرودی یکپارچه می باشد، انتظار می رود برخی دیگر از چهره های ثبت نامی همین رویه را در پیش گیرند.گرچه اخبار رسیده حاکی از آن است که در آینده نزدیک 5 نفر دیگر از کاندیداهای جوان ثبت نامی در این حوزه از شهروندان عزیز بادرودی انصراف خویش را اعلام خواهند نمود ،ولی آنچه که آینده بادرود را ترسیم خواهد ساخت بدون شک منطقه بادرود تنها با یک کاندید وارد عرصه انتخابات مجلس آینده خواهد شد

دومین همایش کویر نوردی در بادرود برگزار شد

 

  

 

 با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از کوهنوردان و  دوست داران کویر نوردی و طبیعت گردی ِ دومین همایش کویر نوردی در بیابانهای بکر و دست نخورده بادرود به مسافت ۲۰ کیلومتر از مسیر حرم امامزادگان آقا علی عباس(ع) تا ریگ شق متین آباد بادرود به صورت رفت  وبرگشت برگزار گردید . در این همایش حضور نو نهال ۶ ساله تا پیرمرد ۷۲ ساله به چشم می خورد . حضور غلافگر رئیس هئیت کوهنوردی اصفهان و همکاری هئیت کوهنوردی بادرود و نهاد های دولتی از جمله شهرداری َ اعضای شورای شهر ِ تربیت بدنی و آستان مقدس امامزاده آقا علی عباس (ع) در برگزاری همایش ستودنی بود .در پایان همایش از کلیه شرکت کنندگان با صرف ناهار پذیرایی شد

حضور گروههای کوهنوردی صبا-سحاب ِ لطیف ِ منیر ِ آقا علی عباس وکوهنوردان خواهر در همایش کویر نوردی چشمگیر بود

ضمنا سر قدمی این همایش بر عهده عباس صولتیان دبیر اجرایی همایش بود

 همچنین اولین کارگاه آموزشی آشنایی گربه سانان بیابان مرکزی در روز پنج شنبه مورخ ۱۵/۱۰/۹۰  با حضور 70 نفر از کویرنوردان در سالن همایش امامزاده آقاعلی عباس (ع)اجرا شد.

در این کارگاه که با همکاری کانون دوستداران دانشگاه شهید رجایی تهران برگزار شد ،ابتدا آقای محمد عظیمی در رابطه با دهه تنوع زیستی و خطر انقراض نسل گربه سانان مسائلی را مطرح و سپس آقای محمد جواد محسن پور در رابطه با برنامه های رکاب زنی در حمایت از گربه سانان بیابان مرکزی صحبت کرده و در خاتمه آقای عبدالعظیم شکاری در رابطه با انواع گربه سانان و نقش آنان در رابطه با محیط زیست  و رابطه ی حیات وحش باانسان،مسائلی را مطرح نموده و در خاتمه به تمامی شرکت کنندگان گواهی حضور در جلسه اهداگردید. 

در ضمن قرار بود این همایش با حضور بیش از 800 نفر برگزار گردد که به علت برودت هوا برخی از تیمهای استانهای شمالی کشور در این همایش شرکت نداشتند  

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

  

 

 

 

  

 

 

 عکس: نصراله شهنازی

آغاز بکار وب سایت رسمی خانه رهگشای

 

وب سایت بین المللی سراموزه رهگشای بادرود راه اندازی شد 

این وب سایت زیبا که به سه زبان پارسی،انگلیسی وفرانسوی به روز می شود به معرفی وتاریخچه خانه تاریخی رهگشای بادرود می پردازد  

 برای بازدید از این وب سایت روی آدرس زیر کلیک کنید  

سراموزه رهگشای 

اسامی کاندیداهای ثبت نامی مجلس نهم

گرچه انتشار لیست اسامی کاندیداها تا قبل از اعلام نتایج نهائی برای حضور در عرصه انتخابات امری پسندیده نیست اما بنا به درخواست کاربران محترم اسامی ۲۰ نفر از کاندیداهای حوزه انتخابیه نطنز وبادرود وقمصر به شرح ذیل حضور دوستان اعلام میگردد.

سئوال: به نظر شما کاربران گرامی ،کدامیک از افراد ذیل شانس برنده شدن در انتخابات آتی مجلس را دارند؟؟

بخش بادرود :

1- حسنعلی احمدی - متخصص کودکان

2-ابراهیم پور عسگر - دانشجوی دکترای حقوق خصوصی 

3-فرهاد حیدریان - دانشجوی دکترای مدیریت

4- محمود صفاری - استاد دانشگاه علوم پزشکی کاشان

5-محمد رضا عبدلی - فرهنگی 

6-محمد فیروزی - فرهنگی

7- ابوالفضل کیانوش - جراح و متخصص ارتوپدی (نقل است که انصراف داده اند)

8- عبدالحمید محمدی ده آبادی - کارشناس ارشد منابع طبیعی و آبخیزداری

9- محمد معادیفر - کارشناس ارشد علوم ارتباطات

بخش مرکزی نطنز :

10- محمد ضابطی طرقی  - متخصص بی هوشی و نماینده فعلی مجلس

11- محمد رضا ناری ابیانه - رئیس گروه مشاوران شهردار تهران

12-محمود رضا فقیهی - پزشک عمومی و معاونت سابق توانبخشی هلال احمر اصفهان

13-حسین خادمی مزده - کارشناس و دبیر کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس

14-علیرضا غلامزاده نطنزی

15-علیرضا عسگری طاری

 16-رفیعی طاری

17- خانم ربابه انصاری طرقی

18-حسین توکلی طرقی

19-محمد افراشته 

20-اسماعیل سلوکی