بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

نگذاریم بادرود باز وابسته شود!!!!

این ادارات به کجا می روند؟؟

زمزمه وابستگی ادارات مستقل بخش بادرود از زمان عدم انتخاب دکترباغبانیان ورد زبان برخی از محافل سیاسی وغیر سیاسیون شهرستان شد وبرخی از مخالفین باغبانیان این امررا ترفند طرفداران دکترباغبانیان برای ایجاد جو وتحریک عوام برای برانگیختن حس ناسیونالیستی و وطن دوستی نام نهادند اکنون که سه ماه واندی از آغاز بکار مجلس هشتم ویا به نوعی از دست دادن کرسی مجلس توسط بادرودیها می گذرد اداره مستقل جمعیت هلال احمر بادرود بعنوان اولین اداره پروازی وابسته به نطنز تلقی واز استقلال ساقط شد . این جمعیت که از سال 1378 بصورت مستقل فعالیت خویش رادربادرود آغاز کرده بود ودرخشش جمعیت داوطلب آن درزمینه های مختلف دراستان موجبات کسب اولین های استان رادرچند سال اخیر درزمینه های مختلف فراهم نموده بود با دستور رئیس جمعیت هلال احمر استان  تحت پوشش جمعیت شهرستان نطنز واقع گردید . این درحالی است که درراستای انتخابات اخیر اعضای هیئت مدیره انتخاب هلال احمر این بادرودیها بودند که هر 4 کرسی این هیئت رااز آن خود کردند که بعدها با اعتراض نطنزیهای غیر منتخب مبنی بر عضویت یک نظامی در این هیئت وعزل وی موجب برخورداری از اکثریت انتخابی وانتصابی هیئت مدیره گردیدند واولین اقدام این هیئت تحت پوشش قرار دادن بادرود زیر نظر هلال احمر نطنز بود .دراین راستا هفته نامه محلی ارمغان نطنز خبر از الحاق اداره اوقاف بادرود به نطنز را در نشریه اخیر خویش داده است .وادامه این روند موجی از نارحتی را دربین شهروندان فراهم ساخته است

نتیجه خبر:

1-بر تمام مسئولین محلی اعم از امام جمعه ،شورای شهر ،بخشدار وهمه مسئولین محلی است که مراتب اعتراض خویش را نسبت به این رویه اعلام ودرمقام عدم استقلال ادارات شهر باتمام توان ایستاده و سکوت معنی دارخویش را شکسته ونگذارند راه خدمتگذاری بر مردم ناهموار گردد .

2- سیاسیون که ادعای دلسوزی بر تمام امور منطقه رادرسر می پروراندند وبا دعوت نماینده جدید وتشکیل هیئت پیگیری امورات شهر ادعای دلسوزی بر منطقه را دارند وحضور دکتر باغبانیان را سدی برای تأمین منافع ومطامع سیاسی غلط خویش می دانستند بیایند ودر عمل دلسوز آبادی شوند ونگذارند این اداراتی که راه 70 کیلومتری رفت وبرگشت بادرود تا مرکز شهرستان رابرمردم مظلوم وستمدیده بادرود هموار ساخته، ناهموار گردد.

نظرات 9 + ارسال نظر
بادرودی دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ب.ظ

سلام
مثل اینکه زیادی داری به بادرودتون می نازی.
دهی که جماعتش یه سری ترکند که نمایندشون ده سال قاپ زد و نفهمیدن - حالا که این نماینده محترم از سوراخ در رفته و داره به سوی گورستان ابدی سر می بره شما اومدی این کسشعریات رو به دنبال می کنید و تو ذهن آدمای ... می پرورانید.
نه بابا!
اینجوری ها هم که نوشته نیست. خیلی دوست دارم باهاتون هم کلوم بشم...
قرار بذار یه بار توی یه اتاق گفتمان بهم برسیم.
اینجوری بهتر می تونیم حرفامون رو بزنیم.
بازم می آم سراغت...

بادرود به بادرودی متقلب
اگه یه جو غیرت بادی تو وجودت بود باید بشینید وبه حال نگون بخت منطقه ای که بسان اشتری افسار گسیخته در بیابانی برهوت رها گردیده وهیچ کس رایارای افسار گرفتنش نیست باشید نه اینکه غیرت ومردانگی بادرودیها رازیر سئوال ببرید.
پیروز باشید وموفق.

الهه ناز سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ق.ظ http://www.elaheyenaz-43.blogfa.com

سلام آقای صولتیان

بادرود خدمت الهه ناز:
اینجانب هم به آقای صولتیان بعنوان یک بادرودی ارادت ویژه دارم وشما که در بادرود حضور دارید واز نزدیک اورا می بینید سلام این حقیررا ازپایتخت به ایشان ابلاغ بفرمائید.واگر امکان داشت آدرس اینترنتی وی را جهت برقراری ارتباط به اینجانب اعلام نمائید.

۱ سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ب.ظ

دوست گرامی سلام. آن چیزی که در نشریه ارمغان نطنز آمده بود در قسمت روی خط شایعه آمده بود. در ثانی اگر اداره ای مثل آموزش و پرورش در بادرود باشد کسی ایرادی نمی گیرد. اما اداره اوقافی که اینطور که من شنیده ام جا و هزینه هایش را از محل دیگر تامین می کنند و بادرود زمین وقفی آنچنانی هم ندارد و ارباب رجوع این اداره هم کم است ضرورت حضورش در بادرود چیست؟ امیدوارم به همه چیز منطقی نگاه کنیم نه با نگاه ناسیونالیستی.

بادرود خدمت شما
اگر اصل رابر جلوگیری از صرف هزینه های بیت المال تلقی کنیم بالغ بر 30% شهرستانهای ایران و50% شهر های ایران نباید از لحاظ تقسیمات کشوری اینگونه باشند منجمله نطنز با این جمعیت کم آیا باید مرکز شهرستان باشد؟
آیا به زعم جنابعالی بارگاه آقاعلی عباس بعنوان بزرگترین اماکن زیارتی استان نباید دارای اداره ای باشد که مسائل ومشکلات مربوط به آن رااز نزدیک نظاره نماید؟
مگر اداره اوقاف فقط مسائل وقفی را تحت نظر دارد ؟ وجود صدها باب حسینیه ومساجد بخش بادرود آیا یارای آنرا نمی طلبد که متولی بایست تا براداره آن نظارت نماید؟
مقداری کلاه منطقمان راقاضی سازیم وبدانیم که آیا وجود اداره ای دربخش بادرود جای از نطنز را تنگ می نماید که برخی اینگونه دشنه کشیده اند تا مبادا اداره ای دراین بخش استقلال یابد ؟
توفیقتان راخواستار یم دوست مهر انگیز مهربادرود

الهه ناز(وحید کرمانی نژاد) چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ق.ظ

سلام
این نظر بالایی که نویسنده وبلاگ رو اقای صولتیان معرفی کرده کار من نیست
دیدم از قسمت نظرات وبتون یکی اومده تو وبم
خواستم ببینم که کیه چشمم به این نظر افتاد.
نه شما رو میشناسم و نه برام مهمه که بدونم کی هستین
فقط میدونم یکی داره به اسم من تو وبتون نظر میده
چه نیتی داره از این کارش
الله اعلم

الهه ناز چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 ق.ظ http://www.elaheyenaz-43.blogfa.com

سلام آقای حسین گلی

بادرود خدمت شما ما نیز ارادت کامل خدمت آقای حسینگلی داریم وازراه اندازی سایت زیبای اختصاصی (بادرود نگینی بر تارک کویر) ایشان سپاسگزاریم

الهه ناز(وحید کرمانی نژاد) چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ

این اخرین نظریه که تو وب شما میدم.
از الان به بعد هرکی با اسم الهه ناز نظر بده و شما تائید کنید مشخصه که کار خودتونه.
البته اینا قصد مخدوش کردن چهره بابام رو دارن که صد البته چوب خدا صدا نداره و یه روزی تاوانشو پس میدن.خواهش میکنم نظراتی که از این پس با اسم الهه ناز داده میشه رو تایید نکنید.هرچند که تو بادرود نیوز گفتم که این نظرات کار من نیست.ولی عاجزانه خواهش میکنم نظراتی که با اسم الهه ناز داده میشه رو تایید نکنید.البته تائید اونا از این به بعد چهره شما و راهی رو که انتخاب کردین رو نشون میده.

بادرود خدمت جناب آقای کرمانی
حالا همین نظر رو بعنوان الهه ناز درج کنیم یا نه؟

آهو پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام
ناسیونالیستی خوبه اما نه تا این حد. بوی گندش وبلاگت را برداشت
چرا نمی خواهید قبول کنید بادرود بخشی از شهرستان نطنز. وابستگی یعنی چی؟
با این افکار مشوش و تو خالی این اراجیف را به خورد همه می دی. یه سری امورات اداری هست که باید رعایت بشه. وقتی بادرود بخشی از شهرستان نطنز هستیش بنابراین مسئولین شهر ی برای ادراتش هم نمی تونند تصمیم بگیرند. شما فلوچارت اداری ایران زمین را هم میخواهی زیر سوال ببری . راستی ما درمورد نطنز و باد صحبت می کنیم اون آمار ۳۰و ۵۰ درصدی کل ایران را بگو از کدوم وبلاگ در آوردی ... خیلی بامزه بود کلی حال کردم....یه چند وقتی بود نخندیده بود... من به نوبه خودم با جابجایی ادارات مخالفم الا یکی... اداره فرهنگ .... این یکی را حتما باید ببرید توی باد
نه برای همه
برای امثال تو که دیگاه کوری داری و تا نوک دماغت را میبینی

بادرود خدمت آهو خانم
1-هر کس که قبول نداشته باشد بادرود بخشی از نطنز هست ابله به تمام معناست کما اینکه اگر قبول نکند بادرود بزرگتر از نطنز است ابله تر.
2-از اینکه موجبات خنده جنابعالی رافراهم آوردیم بسی خوشوقتیم ولی یه توصیه پزشکی اینکه خیلی نخند چون دل درد می گیری وبرای درمانش بایستی قرص بخوری ودرنتیجه روزه ات باطل میشه.
3-از اینکه به این تشخیص رسیده اید که اداره فرهنگ کارش بینا کردن کوری است باید بعنوان یه نابغه معرفی بشی که تعجبه تاحالا کشفت نکرده اند.
4-بادرود با سبقه مدنی 7000 ساله در تاریخ نه ایران بلکه جهان می درخشه (رجوع به کشفیات اریسمان و..) وحتمأ سرکار علیه می دانند که فرهنگ وتمدن ریشه درتاریخ یک سرزمین داره وحکمأ هم مطلعید که تاریخ نطنز در نهایت بر می گرده به اوائل دوران اسلامی پس بادرود حد اقلش 5600 سالاز نطنز جلوتره(رجوع به وجه تسمیه نطنز که از کلمه عربی طنز گرقته شده وقطعأ اینرا هم می دانیدکه تا قبل از اسلام وورود لشکر حجاز دردوران عمر خطاب کلمات عربی وارد ایران نشده بودند.
5-توفیق شما رادر مطالعه تاریخ وادبیات ایران زمین از خدای مهر آفرین خواستارم

بادرود تمام شد شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ب.ظ http://mehrbadrood.blogsky.com/

سلام
خیلی سخته که بگم بادرود کارش تمام شد
بهتره به جا دست و پا زدن دل ما نطنزیازو یه دست بیارین تا ..........................
شرمنده خودم خحالت کشیدم

بادرود به شما
کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من. توصیه دوستانه به شما بادرود در هیچ موقع (از ۷۰۰۰ سال پیش تابحال) کارش تموم نشده ونخواهد شد . ما با اتکال به یزدان پاک سرشت ونیروهای مستعد بادرودی برای استقلال بادرودآباد وآزاد تا جان داریم از پای نخواهیم نشست.

یک دوست عاقل یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ب.ظ

با سلام
واقعا مسخره است اگر بگوییم که اداره بادرود زیر نظر نطنز نباشد.مانند این است که بگووییم ادارات نطنز مستقل هستند ونباید زیر نظر مرجع بالاتر یعنی استا اصفهان باشند.این حرف ها خیلی بچه گانه است
نمی دانم چرا ولی بدانید اگر کسی بخواهد به سرحدات موطن زیبایم نطنز توهین وجسارت کند از طرق گرفته تا ابیانه تا ته اقا علی عباس اورا به انزوا می کشانم.با این حرف های بچه گانه میخواهید خود را مطرح نمایید .هشدار میدهم که بادروود باید مراقب خود باشد.

بادرود
توصیه میکنم نام خود راعوض کنید چون تفکرات شما بانام برگزیده«یه دوست عاقل» کاملإ منافات دارد . دومأ شما سعی کنید از سرحدات موطن زیبایتان؟؟؟ کاملأ محافظت کنید حتی اگر شده سرتاسر کرکس راقشون کماندار بچینید. سومأ مااهل مطرح شدن نیستیم ازیرا که به اندازه کافی مطرح شده ایم ما میگوئیم شما رابخیر ومارابه سلامت .
به امید استقلال واتنزاع بادرود از نطنز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد