بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

یک بادرودی رئیس سازمان قضائی استان شد

تودیع و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با حضور ریاست محترم دادگستری استان

 به گزارش سایت اطلاع رسانی دادگستری اصفهان مراسم تودیع و قدردانی از زحمات خالصانه بیش از دو دهه ریاست محترم سازمان قضائی نیروهای مسلح استان اصفهان جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبدالهی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند و همچنین معارفه رئیس جدید این سازمان جناب آقای ابراهیم مهرانفربادرودی  و دادستان محترم نظامی جناب آقای وطنخواهان برگزار گردید.

 در این مراسم باشکوه حضرات حجج اسلام حاج آقا بهرامی ریاست محترم سازمان قضائی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و آیت اله طباطبائی نژاد نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و جناب آقای انصاری رئیس محترم دادگستری و رئیس شورای قضائی استان ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و سایر مقامات نظامی، لشکری و کشوری حضور داشتند. لازم به ذکر است حضرت حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی و جناب آقای مهرانفر از اساتید همکار معاونت آموزش دادگستری استان می باشند که این معاونت نیز ضمن تقدیر از خدمات و زحمات این بزرگواران برای ایشان آرزوی سربلندی می نماید.  

مدیریت وبلاگ «بادرود- سرزمین مهر ومیترا» این انتصاب شایسته را بة حاج آقا مهرانفروهمه همشهریان گرانقدر تبریک وتهنیت می گوید 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد