بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

نوریان بادرودی معاون دادستان اصفهان شد

 علی نوریان بادرودی معاون دادستان اصفهان شد.

سایت خبری دادگستری اصفهان : علی نوریان بادرودی که بیش از این تصدی شعبه 20 دادگاه خانواده اصفهان را بر عهده داشت طی حکمی به سمت معاونت دادستان اصفهان منصوب شد.

نوریان در بدو استخدام در شهرستان خمینی شهر به عنوان قاضی تحقیق در سیستم قضایی سابق کار خود را شروع نمود وسپس به شهرستان اردستان انتقال یافت و در آنجا به عنوان قاضی تحقیق ـ دادرس ـ رئیس شعبه ـ معاون قضائی دادگستری و همچنین قبل از حضور در دادگستری اصفهان و تصدی شعبه 20 دادگاه عمومی خانواده اصفهان به عنوان رئیس دادگستری شهرستان اردستان مشغول به کار گردید.

گفتنی است ایشان اکنون به عنوان معاون دادستان و رئیس کمیسیون فرعی تخصصی در پیشگیری از تخلفات و جرائم رانندگی استان منصوب و فعالیت می نماید.

علی نوریان مقالات متعددی در بررسی مسائل حقوقی و خانوادگی ارائه نموده که بسیاری از آن در سایت دادگستری اصفهان و نشریه آراء‌منتشر و چاپ شده است. 

وبلاگ «بادرود -سرزمین مهر ومیترا»انتصاب شایسته این برادر عزیز بادرودی را بعنوان معاون دادستان اصفهان صمیمانه تبریک وتهنیت گفته وموفقیت ایشان رااز خداوند بزرگ خواهانیم

نظرات 1 + ارسال نظر
korosh kabir شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:05 ب.ظ http://koroshkabir3000.blogfa.com

salam وبت عالیه از این که سر زدی ممنونم البته فکر کنم اگه در مورد بادرود زیاد بنویسی بهتره حالا نظر با خودته بازم سر بزن.

"اندیشه نیک،گفتار نیک،کردار نیک"
کوروش بزرگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد