بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

معرفی شهردار جدید بادرود

چهارمین شهرداربادرودی انتخاب شد

شانزدهمین شهردار بادرود وچهارمین شهردار بومی این شهر توسط شورای اسلامی شهر بادرود انتخاب وبه استانداری معرفی گردید .

رضا نقدی بادی در حالی به سمت شهردار بادرود معرفی شد که پیش از این بعنوان اولین رئیس اداره تعاون نطنز بمدت 10 سال خدمات قابل شایانی رااز خود بجای گذاشته است .مدیریت کارآمد وبرخورداری از توانمندی والای روابط عمومی باعث انتخاب وی بسمت شهردار شد. نقدی بادی دارای لیسانس علوم اجتماعی است ویک فرهنگی باسابقه محسوب می گردد.بادرود درسال 1355 به شهر تبدیل وتاکنون 15 شهردار داشته است.

نظرات 2 + ارسال نظر
قاسمی سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ق.ظ http://www.babafars.ir

سلام خسته نباشی فکر کنم این سومسن باری باشه که به وبلاگت سر میزنم سری به من بزن خوشحال میشم
از طرف یه همشهری

بادرود
خدمت همشهری گرانقدر جناب آقای قاسمی سلام ماهم به رسم ادب به وبلاگ زیبای سرزمین مهر ومیترا سر می زنیم از طرح مسائل حقوقی جالبتان در این وبلاگ سپاسگزار وتوفیقتان راخواستاریم.

داریوش جمعه 20 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:21 ب.ظ http://beinetamomeeshghha.blogfa.com

با سلام خدمت همشهری زحمت کشمون لطفا اگه میشه من را لینک کنید من شما را لینک کردم
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد