بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

وزیر راه دربادرود

افتتاح بانددوم بزرگراه بادرود-اردستان

   دکتر حمید بهبهانی وزیر راه و ترابری پروژه های حذف گردنه زنجیرگاه و ادامه باند دوم بزرگراه اردستان بادرود وباند دوم آنتن اتصالی آزاد راه کاشان نطنز به اردستان را افتتاح و نیز پروژه های راهسازی در شهرستانهای کاشان و اران و بیدگل بازدید کرد

در این بازدید یک روزه که مهندس برزگر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعة زیربناهای حمل و نقل، ، ،سید مرتضی بختیاری ، استاندار اصفهان ، تعدادی ازنمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی  ، مدیر کل راه و ترابری استان اصفهان ودیگر مدیران عضو شورای حمل و نقل استان ،وزیر راه و ترابری را همراهی می کردند چگونگی اجرای پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت. دکتر بهبهانی در حین بازدید و بهره برداری از این پروزه ها گفت: اولویت برنامه ها در وزارت راه و ترابری توسعه شبکه حمل و نقل ریلی است وی ادامه داد براساس چشم انداز 1404 باید 25000 کیومتر راه آهن بسازیم و هرسال بین 1000 تا 1300 کیلومتر باید ریل گذاری شود و تا پایان امسال 1000 کیلومتر آماده بهره برداری است.  وزیرراه و ترابری از پروژه های راه آهنی که امسال به بهره برداری می رسند را راه آهن اصفهان – شیراز ، بافق –بندرعباس ، نظامیه – میاندشت - خرمشهر – شلمچه نام برد.

      وزیر راه و ترابری در ادامه بازید خود درشهرستان نایین در آیین بهره برداری از پروژه های حذف گردنه زنجیرگاه و باند دوم بزرگراه اردستان - بادرود تصریح کرد قطعاً درزمینه حمل و نقل جاده ای برنامه ما در سطح کشور توسعه بزرگراهها و توجه بیشتر به علائم درطول راههاست . وی در بخش دیگری از سخنانش ادامه دادآنهائی که دکویر زندگی می کنند به نظام – رهبری و خدمتگذاران عشق می ورزند وی گفت: وزارت راه و ترابری 375پروژه نیمه تمام دارد و حدود 300پروژه هم امسال به آن اضافه شده است این درحالی است که بودجه سال 88 3%کمتر از سال گذشته است.

    گفتنی است  پروژه حذف گردنه زنجیرگاه واقع در مسیر نائین-انارک-خور می باشد این پروژه محل عبور طریق الرضا بوده و 45کیلومتر طول دارد با توجه به کوهستانی بودن منطقه و وجود قوسهایی با شعاع غیر استاندارد و نیز شیب طولانی تا10درصد که منجر به مصرف سوخت اضافی و طولانی شدن سفر و سانحه خیزی مسیر شده بود  احداث این واریانت و تبدیل مسیر به صورت بزرگراهی در تسهیل عبور و مرور بسیار مؤثر خواهد بود. عرض این پروژه 12متر،حجم خاکبرداری 450000متر مکعب،حجم خاکریزی700000متر مکعب،حجماساس150000متر مکعب،حجم زیراساس،30000مترمکعب و میزان آسفالت مصرفی100000تن می باشد.هزینة اجرای این پروژه 118میلیارد ریال می باشد.همچنین وزیر راه و ترابری از پروژه های کنار گذر  آران و بید گل و باند دوم محور راوند-مشهد اردهال بازدید نمود .کنار گذر آران و بید گل 42کیلومتر طول داردو حجم خاکبرداری آن 1000000متر مکعب و حجم خاکریزی 700000متر مکعب می باشد.طول پروژه باند دوم محور رواند – مشهد اردهال 30کیلومتر است که حجم خاکبرداری آن 150000متر مکعب و حجم خاکریزی آن 250000متر مکعب می باشد.همچنین ادامه باند دوم بزرگراه اردستان - بادرود و باند دوم انتن اتصالی آزاد راه کاشان – نطنز به اردستان به بهره برداری رسید.که برای تکمیل حلقة ترافیکی و اتصال روانتر ازاد راه کاشان – نطنز به محور اردستان –نائین – یزد احداث شده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد