بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

یوزارسیف دربادرود

یوزارسیف دربادرود   

 

 

عوامل فیلم یوسف پیامبر درروز سه شنبه بیستم اسفند بنا به دعوت جمعیت هلال احمر در جمع داوطلبین هفتمین دوره همایش سراسری هلال احمر که در بادرود در حال برگزاری بود حضور یافتند .فرج اله سلحشور کارگردان ،مصطفی زمانی بازیگر نقش یوسف،امیرحسین مدرس بازیگر نقش ایناروس وتاج الدین از عوامل فیلم زیبای یوسف پیامبر با حضور در بین جوانان هلال احمر در ورزشگاه بادرود از خاطرات ونحوه ساخت فیلم صحبت کردند .  

 

سلحشور در صحبتی کوتاه گفت که مجموعه 45 قسمتی یوسف پیامبر ظرف 33 ماه وبااعتبار 7میلیاردتومانی سازمان صداوسیما ساخته شده است وی گفت حقوق ماهیانه نقش اول فیلم (مصطفی زمانی) درماههای اول 500 هزارتومان وسپس نزدیک به یک میلیون تومان بود . 

 مصطفی زمانی هم طی صحبتی اعلام داشت که من چون چشمانم آبی بود حدس می زدم برای انتخاب نقش یوسف انتخاب نشوم وبدین خاطر حاضر به شرکت در تست نشدم وفقط یکی از عکسهایم را از طریق یکی ازدوستان به سلحشور رساندم وپس از 4بار تست پذیرفته شدم . بازیگرنقش یوسف گفت من برای اولین بار به بادرود وآقاعلی عباس آمده ام وبسیار خوشحالم که در جمع مردم خونگرم بادرود وجمعیت داوطلب هلال احمر کشور حضور یافته ام .وی در ادامه صحبتهایش به تأثیر نقش یوسف در زندگی اش اشاره کردوگفت تا زمانی که به حرفه بازیگری ادامه می دهم از ایفای نقشهای منفی درفیلمها پرهیز خواهم کرد .

نظرات 4 + ارسال نظر
عمو سیبیلوو جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ق.ظ http://amosibilo.blogsky.com

قاصدک!

قاصدک هان چه خبر آوردی ؟
از کجا ، وز که خبر آوردی ؟
خوش خبر باشی ، اما ، اما !!!!!!!
گرد بام و در من بی ثمر میگردی
انتظار خبری نیست مرا
نه ز یاری ، نه ز عیار و دیاری ،
باری ....
برو آنجا که بود چشمی و گوشی با کس
برو آنجا که تو را منتظرند

قاصدک !

در دل من همه کورند و کرند
دست بردار از این در وطن خویش غریب
قاصد تجربه های همه تلخ
با دلم میگوید :
که دروغی ، تو دروغ .....
که فریبی ، تو فریب ....

قاصدک !

هان ولی ....
راستی آیا رفتی با باد؟
با توام ، آآآآآآآآآآآآی ! کجا رفتی ؟ آآآآآآآآآآآآآآی !!!!!
راستی آیا جایی خبری هست هنوز ؟
مانده خاکستر گرمی جایی؟؟؟؟؟
در اجاقی طمع شعله نمی بندم ، اندک شرری هست هنوز؟

قاصدک !

ابرهای همه عالم شب و روز
در دلم می گریند........................

قاسمی سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.babafars.ir/

سلام
خسته نباشی وب خوبی دارید واقعا خبر هات ناب و درجه یکه بهت تبریک می گم سری به من بزن

علی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ب.ظ http://sahargaheomid.blogsky.com

سلام دوست خوبم
سال نوی شما مبارک. براتون آرزوی سلامتی و شادکامی دارم.

تهران - محمد شریفی مقدم سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:16 ب.ظ http://WWW.ORGANIC.WPB.IR

سلام
بسیار عالی و جامع
امیدوارم که هم چنان موفق و مستمرباشید
اینجا تو شلوغی تهران با دیدن عکش ها و نوشته خاطرات با بادرود بودن را زنده می کنم
دست مریزاد
محمد شریفی مفدم - مشاور FA0 - مدیر پروژه زاگرس برنامه عمران سازمان ملل - مجری و هماهنگ کننده ملی پروژه IPM.FFS ایران
تهران - وزارت جهاد کشاورزی -

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد