بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

سیل دربادرود گله رابا خودبرد

1196 رأس گوسفند قربانی سیل شدند 

 

براثر بارش باران شدید درچند روز اخیر وبروز سیل در مناطق شمالی بادرود نزدیک به 1200 رأس گوسفند قربانی سیل گردیدند . بارش باران بهاری در کوههای لطیف بادرود وجاری شدن سیل درمسیر رودخانه های وسیع این کوهها باعث گردید که آغل گوسفندان آقای کرمعلی کرمانی نژاد قربانی سیل گردند . این اتفاق ساعت 2 بامداد در مراتع موسوم به چاله خریطی درحواشی منطقه سقه کوههای لطیف در 55 کیلومتری شمال شهربادرود رخ داد که تلاش چوپانان تنها باعث نجات 200 رأس از گله 1400 رإس کرمعلی کرمانی نژاد گردید . در این حادثه دلخراش 600 رأس میش و596 رأس بره چوپان مهابادی غرق در سیلاب گردیده ودردم تلف شدند .

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:09 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد