بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود ،میزبان تور رالی کشوری

تور رالی خانوادگی از تهران تا بادرود 

 

جمعه جهارم اردیبهشت بادرود میزبان رالی خانوادگی بود که تهران را به مقصد دیدار با شهرهای کویری درنوردیدند .بالغ بر یکصد دستگاه اتومبیل با تور خانوادگی وبا شعار گرامیداشت روز ملی فن آوری هسته ای صبح پنج شنبه تهران را به مقصد قم وسپس کاشان طی کرده وشب را در کاروانسرای مرانجاب آران به سر بردند این تور رالی از جاده آران به ابوزیدآباد وسپس خالدآباد وظهر جمعه به بادرود وارد شدند . در میدان امام بادرود این کاروان با استقبال گرم شهردار واعضای شورای اسلامی شهر مواجه  وبا آب میوه وتوزیع فیلم گردشگری ونقشه راهنمای شهر پذیرائی گردیدند . 

 

  

 تور رالی خانوادگی پس از زیارت حرم مطهر آقاعلی عباس مسیر بادرود به سمت تهران رااز آزاد راه اصفهان –تهران طی کردند . آقای خراسانی رئیس فدراسیون رالی کشور این تور را همراهی می کرد . تور رالی خانوادگی به همت کرمان موتور-سازمان میراث فرهنگی- هیئت موتورسواری واتومبیل رانی تهران وانجمن صنفی دفاتر سفر وگردشگری استان تهران برپا شده بود.

نظرات 4 + ارسال نظر
دو کلمه حرف حساب یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ق.ظ http://mohammad806.blogfa.com/

سلام
از اظهار لطفتون ممنونم و از لینک هم تشکر
وبلاگ شما رو هم لینک کردم
موفق باشید.

مهدی دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 ب.ظ http://www.tologara1386.blogfa.com/

در پی درخواست ‌نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود مبنی ‌بر شهریت روستای طرقرود با این درخواست موافقت شد و به زودی اقدامات مربوط به آن انجام می‌شود.

این موضوع با موافقت مقامات ارشد دولت به تصویب رسیده و به زودی اجرایی می‌شود.
محمد ضابطی، نماینده مردم نطنز با تأیید این خبر به خبرنگار فارس گفت: ‌مساعدت رئیس‌جمهور برای اجرایی شدن این درخواست نشانه عزم ایشان برای تحقق شعار عدالت‌خواهی دولت است و ان‌شاءالله با اجرایی شدن این مهم بسیاری از مشکلات مردم این منطقه برطرف می‌شود.
وی افزود: روستای طرقرود یکی از روستاهای کهن و با پشتوانه تاریخی متقن‌ ‌و از جمعیت بالایی برخوردار است و همواره از دیرباز نبود امکانات رفاهی و بهداشتی مناسب، مردم این روستا و روستاهای زیاد اطراف آن را با مشکل مواجه و آنان را مجبور به عزیمت به شهرهای اطراف برای رفع مشکلاتشان کرده است.
ضابطی گفت: این روستا که از نظر گردشگری نیز بی‌نظیر است، یک قلعه قدیمی مربوط به دوران ساسانی را نیز در دل خود جای داده است و بومیان برای آن نام ارگ کوچک ‌را انتخاب کرده‌اند.
این قلعه در بلند‌ترین نقطه طرق روی تپه‌ای قرار دارد و دارای 440 اتاق همراه با 18 راهرو است و به علت اینکه تا دهه 50 هنوز افرادی در آن زندگی می‌کرد‌ه‌اند، همچنان سالم باقی مانده است.
وی همچنین گفت: مسجد جامعی با 700 سال قدمت بر اهمیت و زیبایی این دهستان افزوده است.
مسجد جامع طرق‌ متعلق به دوره‌‌ ایلخانی است و جزو آثار باستانی ایران ثبت شده است. این مسجد دارای دو ایوان شمالی و جنوبی (رو به قبله) و یک شبستان در غرب مسجد است که دارای محراب کاشی‌کاری شده است.
ضابطی تأکید کرد: ‌وجود چشمه‌سارهای بسیار زیبا در این منطقه بر اهمیت آن افزوده به طوری که مردم خونگرم این منطقه همه ساله میزبان گردشگران بسیاری از اطراف این منطقه به خصوص اصفهان و همچنین توریست‌های خارجی در طی سال هستند. ‌
دهستان طرقرود از 15 آبادی و چند مزرعه بزرگ تشکیل شده و در 35 کیلومتری شهر نطنز قرار دارد.

بادرود آزاد دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:56 ب.ظ http://www.dobero.blogfa.com/

سلام
خسته نباشید
من آپم
بای

... طرقی-طرقرود یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:20 ب.ظ

به نام خدا

حمید عزیززاده طَرقی


تاریخ تولد : 6/1/60


تاریخ تولد (میلادی) : 26/3/1981


محل صدور : اصفهان


باشگاه فعلی : سپاهان اصفهان
تعداد بازی ملی : ...

تعداد گل ملی : ...


قد : 194


وزن : 87


اولین بازی ملی : 17/11/80 (ایران 2 - اسلواکی 3)

سوابق باشگاهی : فولاد مبارکه - ذوب آهن اصفهان - سپاهان

------------------------------------------------------------------
ضمنا این مدافع بلند قامت وارزشمند ، (۲۹/۱۲/۱۳۸۸ )،در مسابقه ای که بین فولاد مبارکه سپاهان کشورمان والاتفاق عربستان سعودی (جام باشگاههای آسیا )برگزار شد، در دقیقه ۸۱سومین گل تیمش را وارد دروازه تیم الاتفاق نمود.



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد