بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

هنرمندی ازدیار خالدآباد بادرود

 احسان خواجه امیری هنرمندی از این دیار 

 

احسان خواجه امیری در ۷ آبان ماه سال ۱۳۶۳ در خانواده‌ای هنرمند به دنیا آمد. پدرش ایرج از سر آمدان موسیقی سنتی و آواز بود که بر شکوفایی و پرورش احسان تاثیر بسزایی داشته است. احسان از شش سالگی با نوازندهگی ویولن آشنا شد و آواز را نزد پدرش آموخت.او با اجرای ترانه «جان بابا» همراه با پدر خود وارد دنیای موسیقی شد.او در سال 1380 در سن 17 سالگی اولین آلبوم خود به همراهی پدرش را با نام من و بابام منتشر کرد.

احسان با اجرای ترانه «هرچی آرزوی خوبه» در زمستان 1383 در میان مردم شناخته شد ، در پی آن راه‌ یافتن احسان به صدا و سیمای ایران او را به خواننده‌ای مطرح در ایران تبدیل کرد. احسان دومین آلبوم خود با نام برای آخرین بار را که ترانه «هرچی آرزوی خوبه» یکی از ترانه‌های آن بود ، در سال ۱۳۸۴ به بازار عرضه کرد. وی تاکنون چهار آلبوم منتشر کرده است که آخرین آن با نام فصل تازه در بهمن ماه1387 منتشر شده است. 

قرار بود در دومین جشنواره انار بادرود از این هنرمند جهت اجرای برنامه دعوت بعمل آید که ظاهرأ بعلت قیمت بالای اجرای یک برنامه توسط این هنرمند (12میلیون تومان)ازحضور وی در این جشنواره بی نصیب ماندیم

نظرات 1 + ارسال نظر
مستند بارداری چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ق.ظ http://www.vidavest.com

مستند بارداری (حاملگی)

این برنامه جذاب که محصول کانال DISCOVERY می باشد بینندگان را از لحظه شروع برنامه یعنی لحظه آغاز حاملگی تا تولد با خود همراه می کند. مستند pregnancy guide با استفاده از تصویربرداری پیشرفته وتصویر سازی کامپیوتری تمامی مراحل رشد جنین و تغییراتی که در مادر آبستن در طول حاملگی رخ می دهد را به تصویر کشیده و همچنین یک رویان شناس و متخصص مامایی و زنان و زایمان از دانشگاه پزشکی Georgetown گزارش فرآیند بالینی تولد و انجام جراحی مادر آبستن را انجام می دهد. این برنامه در نهایت با نمایش دو متد تولد یعنی تولد طبیعی و تولد همراه با جراحی به پایان می رسد.

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر به ویداوست مراجعه کنید :
http://www.vidavest.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد