بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

برداشت پسته از باغات بادرود

برداشت محصول پسته از سطح 130 هکتار باغات بخش  بادرودآغاز شد .  

 

 

    کار برداشت محصول پسته در سطح 130هکتار از باغات بارورپسته   بادرود شروع شد. عملکرد کل پسته 200تن برآوردشده اس, با توجه به سرمازدگی سال 86 میزان عملکرد  در واحد سطح کاهش یافته و باغداران را با کاهش در آمد مواجه کرده است.ارقام کشت شده در منطقه بادرود شامل  کله قوچی ، اوحدی ، احمد آقایی ، اکبری ،فندوقی و بادامی  می باشد که از انواع سازگار با عمکرد بالا می باشد .اولین  ترمینال  ضبط  و فرآوری تمام مکانیزه شهرستان برای دومین سال متوالی علاوه بر خدمات دهی برداشت محصول  به پسته کاران  بخش بادرود پذ یرای  خدمات  د هی  به شهرستانهای  و مکان های مجاور  جهت انجام کلیه مراحل  فرآوری از قبیل پوست گیری ، جداسازی و خشک کنی انواع پسته می باشد.همچنین شبکه پیش آگاهی   جهت جلوگیری از بروز سم آفلاتوکسین تمام مراحل را نظارت وکنترل  میکند

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.parsean3.blogsky.com

با سلام خدمت شما وبلاگنویس گرامی .
وبلاگ خوب و کاملی داری .
آمار بازدیدت هم متوسط .
من مدیر سیستمی افزایش بازدید سایت ها و وبلاگ ها هستم .
اسم این سیستم هست لینک باکس ایرانیان و حدود 1 ماه میشه که افتتاح شده و 1 هفته ام هست که کار خودش را آغاز کرده .
نحوه ی کار با این سیستم خیلی ساده است . 1- کافی به آدرس : http://www.parsean3.blogsky.comبری و از قسمت دریافت کد - کد لینک باکس را در ابتدا یا انتهای صفحه ی اصلی وبلاگت قرار بدی و در مرحله ی دوم : از قسمت ارسال لینک لینک خودت را ارسال کنی تا لینکت به صورت اتوماتیک درهمون لحظه ثبت بشه.
می دونی چرا عنوانم : افزایش بازدید به روش نوین چون من تمام لینک هایی که لینک باکس را در وبلاگ خود قرار داده اند و لینک خودشون را ارسال کرده اند را به 147 موتور جستجوگر در جهان کعرفی میکنم .
بهت قول میدم اگر کارهایی که گفتم را انجام بدی در عرض ۱هفته آمار بازدیدت 2 برابر بشه = ۱۰ ----> ۲۰ . می دونی اگر همین الان لینکت را ارسال کنی در بالای تمام لینک ها قرار می گیری ؟؟؟؟؟؟؟
موفق باشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد