بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

تشکر یاتخریب جشنواره انار

با سلام وعرض احترام خدمت همشهریان گرام در مورد برگزاری سومین جشنواره انار در شهر بادرود در بعضی از سایت ها یه سری صحبت ها و مسایل پیشامد که که بسیار مایه تاسف است که ریشه یابی این حرف و حدیث ها را در مسایل سیاسی میتوان جستجو کرد. اول اینکهباید بگویم  در اطلاع رسانی و تدارکات وبخصوص اجرای موفق این جشنواره عظیم که هرسال از سال قبل باشکوه تر و زیباتر برگزار میشود هیچ شکی نیست وما هیچوقت در تاریخ چند هزار ساله بادرود ندیده بودیم این همه افراد از سراسرکشور بخاطر شهربادرود نه بخاطرآقاعلی عباس به شهرمان بیایند واین را باید جدای از مسایل حزبی وجناحی مدیون مدیریت گروه برگزارکننده دانست کسانی که همه مااز ماهها قبل شاهد زحمات بی وقفه ایشان بودیم . دوم اینکه برای پیشرفت هرچه بیشتر شهر ومنطقه که نفع آن اول عاید حال خودمان میشود نباید این تلاش ها را فدای سیاسی بازی های عده ای کنیم چون نظام سیاسی جهان متمدن امروزه این مسایل و تخریب ها دیگر منسوخ شده است پس مانباید کلیات و اهداف این رقابت را فراموش وبه جزییات بپردازیم . سوم اینکه از بدون هیچ جانبداری از  هیچ جناح یا طیف سیاسی عارضم که نباید چشمان راببندیم به جای بررسی عملکرد این افراد به تخریب افراد وزیر سئوال بردن فعالیت آنان دست بزنیم . من ازکسانیکه به جای تشکر وقدردانی از گروه برگزارکننده جشنواره به جرم عضو فلان حزب و  خط بودن میپرسم اگرافراد منتسب به گروه مورد علاقه شما هم در اجرای این برنامه دخیل بودند هم همینطور برخورد میکردید. هیچوقت فراموش نکنیم در فضای سیاسی یک کشور یک جناح یا گروه سیاسی با عملکرد مناسب خود در دوران مسئولیت وجهه ومنزلت پیدا میکند نه با تخریب افراد و شخصیت ها پس بیایید دست ازین کوته فکریها برداریم وفقط در جهت اعتلای هرچه بیشتر نام شهرمان تلاش کنیم که سود آن اول نصیب خودمان میشود وبرعکس اگر به این کینه توزی های کودکانه ادامه دهیم دودش اول در چشم خودمان میرود.درپایان از همه افرادازخردسال 3یا 4 ساله تا پیرمرد 90 ساله وهمچنین از همه ارگان های دخیل در برگزاری این جشنواره خسته نباشید جانانه میگویم.  

منبع :وبلاگ بادرود آزاد http://dobero.blogfa.com/

نظرات 3 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ب.ظ

با سلام و تشکر از وبلاگ زیبا و جالب شما
از شما تقاضا می کنم از وبلاگ اینجانب با عنوان کویر سبز با آدرس www.badrodcity.blogfa.com بازدید نمایید و در صورت امکان در وبلاگ خود آن را به دیگر همشهریان معرفی نمایید.
در ضمن بنده نویسنده همان مطلب ذبی هستم و چون فکر میکردم این سایت متعلق به خود اقای صولتیان می باشد آن را نوشتم و نمی خواستم خیلی روی آن مانور داده شود هرچند شما با تعدیلاتی آن را نمایش داده اید اما باتوجه به اینکه بنده ایمیل خود را نیز داده بودم بهتر بود مشورتی هم با بنده می کردید تا خدای ناکرده سوء تفاهمی در اینده پیش نیاید چون هدف و ارمان بنده رفع هرگونه اختلاف و نزدیک کردن دلهای بادرودی به یکدیگر است و نمی خواهم در این میان کسی از دست بنده ناراحت شود و یا برداشت نادرستی از صحبت های بنده به ذهن برسد.
از شما هم خواهش میکنم مطالبتان را بیشتر حول محور ایجاد وحدت و رفع تفرقه در شهر به نمایش درآوردی هرچند که در این مدت هم به این مسئله توجه کافی داشته اید.
باتشکر از توجه شما

مهدی ترابیان جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.radan66.blogfa.com

سلام. احساس وظیفه دارم که خارج از تمام گرایشات قومی- منطقه ای و سیاسی و جناحی خسته نباشید جانانه ای خدمت تممی برگزار کنندگان جشنواره انار عرض نمایم. برگزاری چنین جشنواره هایی افتخاری برای تمامی شهرستان می باشد. در ضمن بدخواهان همیشه هستند. موفق و پیروز باشید.

ذبیح دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ب.ظ

میگن تازگی ها انفولانزای نوع Z اومده به بازار حواستون خیلی جمع باشه
از عوارض این نوع بیماری 1- قد بسیار بلند می شود 2- انگشت شصت پا خیلی بزرگ میشه تا جایی که از کفش بیرون می زنه 3- فقط فکر می کنی که خود عرق بادرودی یا وطن پرستی داری 4 - خودشو خیلی بزرگ و بهتراز بقیه می دونه
آقای صولتیان فکر نکن که همیه در به یک پاشنه اس- امیدوارم که روزی هم بتونم این زحماتتو جبران کنم - نمی دون چقدر خریت داشتم که باهت اینقد دوستی و اخوت و براداری و .... برقرار کردم.
یه زمانی احساس می کردم که دیگه بهتر از تو کسی تودنیا نیست حتی پدر و مادرم رو فراموش کرده بودم - که حالا بری یه سری کارهایی پشت سر منانجام بدی که در شأن تو نیست حالا فکرش و می کنم می بینم که هست .
چقدر در مقابل حرف های مردم ایستادم و گفتم که نه ذبیح نوذبا.. خداست
امیدوارم به قول آخوندا به راه راست هدایت گردی
حالا هم هرچی سرت بیارن بازم کمه
اگه راست میگی اینا رو هم تو این وبلاگت بزار
با آنفولانزا نوع zzzzzzzzzzzzzzzz

بادرود خدمت آقای ع-ذاکریان
مطالبت را درج کردم تا بدانید که ما این جسارت رو می تونیم به خرج بدیم .امیدوارم بر احساسات خود اندکی غلبه کنید همه دنیا مادیات نیست که بخاطر عدم رجوع به جنابعالی بخاطر کارهای جشنواره تمام سدهای پشت سرت را تخریب کنید .اندکی هم به آینده بیاندیش که شاید مثل همیشه به کمک صولتیان نیازمند باشید.فراموش نکن که چه کسی همیشه دستت را میگرفت .از من نصیحت که الان هم مثل گذشته ات که فکر میکردی نعوذ بالله صولتیان خداست کاملأ در اشتباهی... به امید روزی که اندکی درست بیاندیشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد