بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرودومجلس هشتم

واکاوی انتخابات مجلس هشتم در بادرود  

مدت زیادی از بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و نتایج تلخ آن برای بادرود می گذرد! اکنون فرصت مناسبی است که به دور از هیاهو و غرض ورزی با تبیین کاستی ها و مشکلات و اشتباهات، آینده ای بهتر و فردایی روشن را برای شهرمان ترسیم کنیم. البته بنده قصد بازکردن زخمهای گذشته را ندارم و هدفم ارائه راهکار و تقاضا برای پایان دان به اختلافات و شروع یک حرکت پویا و منسجم برای ایجاد وحدت در منطقه می باشد.

1- در انتخابات مجلس هشتم به حق یا ناحق آقای دکتر باغبانیان نتوانست اکثریت آراء را کسب کند. به طور کلی باید گفت با این شکست همه بادرود ضرر کرد و همه مقصر بودیم! از تحصیل کرده ها و باسوادهایمان گرفته که انگار از بچگی آب تهران را خورده اند و هیچ تعلقی به منطقه ندارند و نسبت به مشکلات شهر بی تفاوت هستند و زمام امور را به دست عده ای سرمایه دار کم آگاه داده اند گرفته تا روحانیون معزز منطقه که نقش خود را برای کاهش اختلافات به خوبی ایفا نکردند و حتی برخی آتش این اختلاف را شعله ورتر کردند! تا سیاسیون ما که رسیدن به منافع حزبی را بر مصالح مردم شهر ترجیح دادند و چپی هایی که مغرور شده بودند و خود را وارث مادام العمر کرسی مجلس می دانستند و راستی هایی که فکر می کردند با انتخاب دکتر باغیبانیان خدای ناکرده لطمه ای به جایگاه ولایت فقیه می خورد تا دانشجویان ما که انگار نه انگار که رسالتی در اطلاع رسانی و هدایت افکار عمومی دارند و عموم مردم که بازهم دستاویز دغل کاری های دیگران شدند.

2- امروز می خواهم بدانم چه کسی پاسخگوی کاستی ها و مشکلات شهر است؟؟؟ دکتر باغبانیان؟ باسوادها؟ روحانیون؟ سرمایه دارن ؟ راستی ها؟ چپی ها؟ دانشجویان؟؟

هرچند یادآوری این مطالب نوستالژیک دردی را دوا نمی کند ولی شاید اکثریت مردم منطقه به این نتیجه رسیده اند که وجود یک نماینده بومی و بادرودی چقدر می توانست در پیشرفت و ابادانی شهر تأثیرگذار باشد؟

عدم شروع برنامه ها و طرح های عمرانی جدید، نیمه کاره ماندن پروژه ها و یا طولانی شدن آنها، نبود یک مسئول موثر و پیگیر برای احقاق حقوق مردم منطقه از قبیل وام های خشکسالی و ...، توقف روند افتتاح ادارات مختلف در بادرود، مسکوت ماندن بحث فرمانداری بادرود و غیره و غیره از پیامدهای منفی نداشتن نماینده بومی در منطقه است و شاید تنها حسن آن این است که عده ای با افتخار اعلام می کنند که دیدید ما نگذاشتیم فلانی به مجلس برود ؟؟؟!!!

البته بازهم می گویم نباید اشتباهات و خودسری های جناح منتسب به اقای باغبانیان  را نادیده بگیریم ولی هرچه بود گذشت و امروز می بینیم که در این بین مردم شهر بادرود بیشترین ضربه را از اقدامات بعضی افراد منفعت طلب متوجه شدند و شاهد درجا زدن شهر در طول این مدت هستند شهری که تازه راه پیشرفت و ابادانی را درپیش گرفته بود!

3- با وجود همه این مشکلات و تأثیرات منفی وجود اختلاف در منطقه متاسفانه هنوز هم عده ای هستند که متنبه نشده اند و با اصرار بر اشتباهات و خودبزرگ بینی خود تیشه بر ریشه ابادانی و عمران شهر بادرود می زنند> آقایان محترم بهتر است به جای نامه نگاری و تلاش برای اتهام زدن به یکدیگر اندکی به فکر مشکلات این مردم باشید! چرا کسانی که ادعای مسلمانی می کنند و در عزای حسین اشک می ریزند و والضالین نمازشان گوش فلک را کر می کنند نمی خواهند از تفرقه افکنی و تهمت پراکنی بر علیه یکدیگر دست بردارند؟ آیا خدا را فراموش کرده اید؟ آیا فراموش کرده اید که در پل صراطی باید جوابگوی مسئولیت و جایگاه خود در این دنیا باشید؟ آیا دستان پینه بسته کشاورزان شهر را نمی بینید؟ ایا مرگ جوانان عزیزمان را بخاطر اعتیاد ندیدید؟ ایا سیل جماعت محصل و تحصیلکرده بیکار را نمی بینید؟ آیا تقلا و ذلت همشهریان را برای تمدید بازپرداخت اقساط و بدهی های بانکی خود نمی بینید؟ ایا اشک های پدران دردمند را برای تآمین جهاز دخترانشان نمی بینید؟ آیا درماندگی جوانان را در تأمین مسکن و امرار معاش نمی بینید؟

به راستی که خدمت به خلق از هزارسال عبادت بهتر است!

4- یکی پیش قدم شود و بزرگی کند! یکی مردانگی کند و پا روی منافع شخصی و حزبی خود بگذارد و وحدت را در منطقه احیاء کند؟ همه می دانیم مسببان این اختلاف در دو طرف چه کسانی هستند! ادامه این روند شکست مجدد در انتخابات بعدی است! بیایید به خاطر مردم انتخابات بعدی را سیاسی نکنیم! تمرکز بر روی یک چهره موجه و بی طرف را باید از همین امروز آغاز کنیم. باید قبل از اینکه بنشینیم و ببینیم چه کسی کاندید می شود تا از او خواهش کنیم که کنار برود خودمان ریش سفیدی کینم و با درنظر گرفتن تمام جوانب اصلح را انتخاب و به مردم معرفی کنیم!!!

http://www.badrodcity.blogfa.com/ منبع:کویر بادرود

نظرات 2 + ارسال نظر
وچه مله حسینیه پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام ضمن تشکر ازاینکه با لا خره متو جه شدید که بادرود نیاز به وحدت دارد . اقای ذبیح به غیر از دکتر باغبانیان کسی دیگر نیست که بتواند وحدت ایجاد کند .ایشان هیچ دخالتی نکند مردم خود به وحدت میرسند

بادرود به شما،امیدواریم ومطمئنیم اینبار بادرود به یک وحدت رویه می رسد وبدون شک با یک کاندید می آید .بهروز باشید

بادرودی دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام ضمن تشکر از اینکه میخواهید وحدت ایجاد کنید اما دیگه دکتر و امثال اینها نمیذاریم کاندیدبشناقاذبیح

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد