بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

اعتبارات بادرود چه شد؟

در کمیته برنامه ریزی عدالت رعایت نشد

هرساله جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان به منظور تقسیم اعتبارات استانی بین ادارات وارگانهای دولتی در فرمانداری تشکیل می شود . در جلسه روز گذشته کمیته برنامه ریزی در مجموع شهر بادرود بازهم مورد اجحاف قرار گرفت .بنا به اخبار رسیده از مجموع اعتبارات 450 میلیون تومانی سازمان میراث فرهنگی وگردشگری تنها 30 میلیون تومان به ادامه تکمیل سایت جشنواره انار بادرود تعلق گرفت ومابقی اعتبارات در عین ناباوری بین نطنز وروستاهای بخش مرکزی تقسیم گردید . در این بین پروژ های نیمه تمام حمام نوقه، پرستشگاه آدینه ؛مسجد بیرین خالدآباد ، قلعه ده آباد ومجموعه کمپینگ آقاعلی عباس بعنوان بزرگترین مرکز جذب توریست مذهبی ازاعتبارات تخصیصی جا مانده است .در حیطه اداره راه وترابری هم از کل اعتبار یک میلیاردوچهارصد میلیون تومانی تنها 70 میلیون تومان برای زیر ساخت جاده متین آباد  به آقاعلی عباس اعتبار تخصیص یافته ومابقی اعتبارات به میزان یک میلیاردو سیصد وسی میلیون مابقی به شهر نطنز وجاده مورچه خورت به نطنز –جاده قدیم کاشان –نطنز وروستاهای بخش مرکزی تعلق گرفته است .در این بین از ادامه روکش آسفالت باند ورودی اتوبان به بادرود – ادامه بلوار خروجی آقاعلی عباس-روکش جاده قلعه گوشه وحسین آباد هیچ اعتباری در نظر گرفته نشده است . انتظار می رفت مسئولین شهرستان در این بین عدالت را رعایت می کردند که باتأسف این گونه نشده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:31 ب.ظ

این همه جمعیت بادرود فقط یک حمام داشته اند اگر ظرفیت آن را بر مردم تقسیم کنیم می شود سالی یکبار حمام رفتن بابا بگردین شاید چهار تا حمام قدیمی ۱۰ ساله دیگر هم پیدا کردید؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ

فکر می کنید مقصر کیه؟ مسلماْ ما مردم که به جای اینکه به پیشرفت شهر توجه کنیم دنبال سیاست و خط و خط بازی گرفتیم و باهم می جنگیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد