بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

چهارمین جشنواره انار بادرود

آیا امسال جشنواره انار برگزار می شود؟ 

درحال که ایده اجرای جشنواره انار توسط شورای اسلامی شهر بادرود در دوره دوم شکل گرفت واز آبان 1385 بادرود شاهد برگزاری بزرگترین جشن ملی خود بود .عده ای بر این باورند که با استعفاء دبیر جشنواره از شورای شهر امسال جشنواره انار برگزار نمی گردد . این جشنواره در حالی شکل گرفت که کمترین پیامدآن ثبت جهانی انار بادرود در لیست 8 رقم انار صادراتی ایران، اختتصاص اعتبار هنگفت به زیر ساخت گردشگری پارک تخت پادشاه ، تبلیغات گسترده رسانه ای در خصوص انار بادرود به نحوی که شبکه های داخلی وجهانی به کرات از اجرای جشنواره انار بادرود برنامه پخش کردند ،اشتهار گسترده انار بادرود در بین محصولات کشاورزی ایران ،صادرات میلیونها اصله نهال انار نادری بادرود به استانهای انار خیز کشور ودهها پیامد فرهنگی واقتصادی را در پی داشت . اینک آبانی دیگر در راه است وهمه از خود می پرسند آیا بادرود امسال شاهد اجرای جشنواره چهارم انار خواهد بود ؟ 

نقطه نظرات کاربران محترم می تواند در خصوص اجراء یا عدم اجرای این جشن راهگشا باشد . منتظر نظرات شما همشهریان عزیز هستیم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
حبیب اله ضیغمی یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام
سپاس از همه کسانی که قدمی بی منت در راه پیشرفت و آبادانی شهر بر می دارند و سعی می کنند هر جوری که شده حتی با دست خالی لبخند رو بر لبان مردم می نشونند . این جشنواره می تونه علاوه بر اینکه شادی رو به سطح شهر و آحاد مردم بیاره ، می تونه تاثیر زیادی بر فرهنگ و تبادل فرهنگ با دیگر شهرها رو همراه داشته باشه . البته بحث ملی بودن آن و پخش سیما طرف دیگر داستان هستش .

حمید پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ق.ظ

ذبی بدون هرجا باشی و هر قدمی برداری دوست داریم و ازت حمایت می کنیم . مگه میشه بادرود باشه و انار باشه و جشنواره انار نباشه ؟؟؟

هادی اشتری نژاد یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ب.ظ

یه سلام بالب های خندون خدمت همشهریان بادرودی عزیز ومسئولین محترم شورای شهر وباعرض خسته نباشید میخواستم رک و راست بگم چرا پس از برگذاری سه دوره جشنواره ی انار این بار چرا سر باز زده اند وجشنی به این مناسبت نمی گیرند؟به کمک یک دیگر دست در دست هم دهید و مردم را شاد نمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد