بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

دیدار از خبرگزاری موج

فرودگاه اصفهان به معنی واقعی بین المللی نیست/ 

 

 پرتال خبری دفتر وزارت خارجه در اصفهان افتتاح می‌شود

۱۳ مهر ۱۳۸۹ (۲۰:۳۴ب.ظ)

پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اصفهان /  

خبرگزاریموج -

دفتر وزارت خارجه در اصفهان حلقه گمشده‌ای بود که با ایجاد آن در سال گذشته و با حضور پر رنگ خود در عرصه بین الملل توانست نقش مهمی را ایفا نماید.

رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان با حضور در غرفه خبرگزاری موج در پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اصفهان، با بیان این که مجموعه‌ای از دستگاه‌ها باید در جهت تسهیل ورود مهمانان خارجی فعالیت نمایند، اظهار داشت: دفتر وزارت خارجه در اصفهان حلقه گمشده‌ای بود که با ایجاد آن در سال گذشته و با حضور پر رنگ خود در عرصه بین الملل توانست نقش مهمی را ایفا نماید.
حسن نوریان بادرودی با بیان این که فرودگاه اصفهان به معنای واقعی کلمه بین المللی نیست، افزود: این آمادگی وجود دارد تا برای هر تعداد مهمان خارجی که وارد اصفهان می شوند، روادید صادر شود، اما متاسفانه به دلیل این که فرودگاه اصفهان پروازهای مطلوب بین المللی نداشته، تقاضا نیز برای ورود میهمانان خارجی اندک بوده است.
وی گفت: دفتر وزارت وزارت خارجه در استان اصفهان طی سال گذشته نقش خود را به خوبی ایفا نموده و هیچ شکایتی مبنی بر نارضایتی گردشگر برای صدور روادید وجود نداشته است.
رییس نمایندگی دفتر امور خارجی در استان اصفهان با بیان این که صدور روادید برای برخی از کشورها انجام نمی‌شود، تصریح کرد: برای گردشگران کشورهایی که با نظام جمهوری اسلامی معاندت دارند و همچنین کشور هایی که ورود مردم آنها مشکلات اجتماعی ایجاد می‌کند، روادید صادر نمی‌شود. البته تعداد آنها اندک است.
وی با بیان این که طی یک سال گذشته سفرهای رسمی مقامات کشورهای خارجی به استان اصفهان هدفمند شده است، ادامه داد: تلاش شده میان هیات‌هایی که وارد اصفهان می‌شوند و بخش خصوصی مذاکراتی انجام شود تا ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری استان به آنها معرفی شود.
وی تاکید کرد: ما ماموریت خود را در یک سال گذشته به خوبی انجام داده‌ایم و رضایت گردشگران و دستگاه‌های اجرایی، مهر تاییدی بر اثبات این موضوع است.
نوریان با بیان این که فعالیت‌های نمایندگی استان اصفهان در آینده گسترش خواهد یافت، ادامه داد: با توجه این که امروزه تشریفات به عنوان یک دیپلماسی عملی کاربرد فراوانی دارد، این نمایندگی در تلاش است حوزه تشریفات خود را فعال نماید.
وی از تشکیل ورک شاپ این نمایندگی در آینده‏ای نزدیک خبر داد و افزود: از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی دعوت و فنون مذاکره و تشریفات به آنها در یک دوره آموزش داده خواهد شد.
نوریان بادرودی با بیان این که هماهنگ سازی دیپلماسی بین الملل ایران با دنیای امروز ضروری است، گفت: پرتال نمایندگی اصفهان جهت ارائه و انتشار اخبار به زودی برای تعامل بهتر با رسانه‌های استان افتتاح خواهد شد.
رییس نمایندگی دفتر امور خارجی در استان اصفهان با بیان این که فضای رسانه ای استان اصفهان از ظرفیت بالای برخوردار است، تصریح کرد: باید تلاش بیشتری برای رساندن رسانه‌های استان به ظرفیت واقعی و اصلی خود در حوزه‌های مختلف انجام شود.
وی با بیان این که فضای فعلی رسانه ای اصفهان رضایت بخش است، خاطرنشان کرد: البته تا رسیدن تا جایگاه مطلوب فاصله زیادی داریم و باید رسانه‌های دست در دست هم دهند و با همت مضاعف و کار مضاعف فضای رسانه‌ای اصفهان را ارتقا بخشند.
نوریان با تاکید بر این که رسانه‌های باید استقلال را در خبرهای خود حفظ نمایند، بیان داشت: رسانه‌ها باید به دور از منافع جناحی رسالت خبری خود را حفظ کنند و با توجه ویژه به این نکته برای ارتقای کشور و استان تلاش کنند.
گفتنی است رییس نمایندگی دفتر امور خارجی در استان اصفهان به همراه علی نوریان  بادرودی رییس ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادستانی استان اصفهان با حضور در غرفه موج از نزدیک با فعالیت این رسانه آشنا شدند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد