بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-کاشان، همچنان خون می ریزد

مرگ دلخراش دو اردستانی در تصادف جاده بادرود - کاشان  

بر اثر تصادف در کیلومتر 4 جاده ترانزیت بادرود-کاشان دو نفر بر اثر آتش سوزی  در دم جان باختند.این تصادف بر اثر برخورد یک دستگاه  کامیون هوو و نیسان اتفاق افتاد و با کمال تاسف دو نفر در آتش جزغاله شده و دو نفر دیگر مجروح گردیدند .

رضا نقدی شهردار بادرود ضمن ابراز تاسف از حوادث تلخ در این جاده خواستار تسریع در روند اجرای دوبانده شدن این محور پرترافیک شد.حضور استاندار اصفهان آقای ذاکر اصفهانی در سال گذشته به همراه مهندس عشایری مدیر کل اداره راه و ترابری و قول مساعد جهت اجرای دوبانده کردن محور ترانزیت بادرود-کاشان در فروردین 1389هنوز مححق نشده است و هر از چند گاهی خبر های فاجعه آمیز فوت حاصل تصادف به گوش میرسد و مردم این منطقه جاده بادرود -کاشان را جاده مرگ نام نهاده اند. 

یادآوری میگردد دو بانده شدن جاده اردستان-بادرود- کاشان با تمام سرعت وتوان درحال انجام بود که پس از عدم راهیابی نماینده قبلی بادرودونطنز به مجلس شورای اسلامی (از فروردین 1387) روند اجرائی این پروژه کاملأ متوقف گردید واز آن سال تا بحال صدها کشته ومجروح حاصل عدم تحقق وعده مسئولین برای دوبانده شدن این جاده بوده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمود چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ق.ظ

با سلام مطالبتون غنی هستش و بدردبخور . لطفا در صورت امکان وبلاگ مرا نیز لینک نمایید و متقابلأ ما نیز...http://havadesejadeha.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد