بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

برپائی 50 غرفه صنایع دستی در بادرود

برپائی غرفه های صنایع دستی 

همزمان با برگزاری جشنواره انار، امسال نمایشگاه صنایع‌دستی در پارک بزرگ شهر بادرود برپا شده است.

به گزارش میراث آریا(chtn) و به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نطنز احمد رضا قاسمی رئیس اداره میراث فرهنگی این شهرستان ادامه داد: یکی از تغییرات محسوسی که در چهارمین جشنواره انار اتفاق افتاد، گستردگی سطح نمایشگاه بود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه که از استان‌های اصفهان، تهران، مرکزی، فارس، آذربایجان شرقی، کردستان، خراسان رضوی، اردبیل و همدان حضور داشتند، بیش از 50 غرفه دایر شد که در این غرفه‌ها محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان‌ها و همچنین پوشاک و مواد غذائی در معرض دید و بازدید علاقه مندان قرار گرفت.

رئیس کمیته نمایشگاه‌های چهارمین جشنواره انار بادرود در زمینه علت گستردگی سطح نمایشگاه امسال گفت: این نمایشگاه ویترینی است برای عرضه و نمایش محصولات فرهنگی و می‌تواند یک ابزار و زیرساختی باشد.

وی ادامه داد: چون در سال‌های قبل استقبال قابل توجهی از این برنامه شد و بیشتر علاقه مندان به هنر و فرهنگ، نسبت به کوچک بودن فضای نمایشگاه، معترض بودند لذا امسال پیشنهاد گستردگی نمایشگاه مورد استقبال اعضاء کمیته برگزاری جشنواره قرار گرفت.

در این نمایشگاه ضمن عرضه محصولات خوراکی و پوشاکی سنتی و آثار صنایع‌دستی و هنرهای سنتی از چند استان مهم کشور، نمایشگاه حیات وحش، جاذبه‌های طبیعی و آثار تاریخی منطقه  هم به نمایش گذاشته شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
بادرودی ساکن تهران سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ق.ظ

تو این جشنواره جای ما همشهریانی که به علت مشغله ی کاری و درسی از شرکت تو این مراسم ها محرومیم ، خالی کنید ..... :(( :((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد