بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

بادرود-پایتخت تاریخی فلات مرکزی

بادرود- چهارمین مهد گردشگری مذهبی ایران

اخبارسراسری شبکه 3 وجشن انار بادرود

ساعت 22 -دوشنبه 17 آبان 1388 -اخبار شبانگاهی شبکه 3 سیما -پخش تصاویری از افتتاح جشنواره انار بادرود با زیر نویس -نمایش سرود کودکان با لباس محلی در حین اجرای سرود-نمایش بخشی از غرفه ها

نظرات 5 + ارسال نظر
علی اصغر شریفیان سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.eagames.vcp.ir

ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک کنیم؟؟!! ִ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ


با سلام
اول از همه می خواستم از وبلاگ خوبتون و زحماتی که برای اون می کشید تشکر کنم. انصافا دستتون درد نکنه، گل کاشتید. من که خیلی لذت بردم...
برای همینم دوست دارم اگر مایل باشید با هم تبادل لینک داشته باشیم.
فعالیت ما در ضمینه دانلود,اخبار,ترفندو... است.
(لطفا در صورت تمایل آدرس و عنوان وبلاگ را تو سایتم نظر بدید .)
منو بانام بهترین و بروز ترین سایت دانلود در جهان و با آدرس زیر لینک کنید.
www.eagames.vcp.ir
sharifian_aliasghar@yahoo.com
منتظرتون هستم...
ممنون

.... چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.badroodAZAD.blogfa.com

سلام همشری خوبم ممنون از انتقاد شما رفتم در پیوندم دیدم که حروف انگلیسی رو اشتباه درج کردم الان درست شده منتظر حضور سبزتون هستم

sghl چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ http://badrooddaneshjoo.blogfa.com

لطفا مرا لینک کنید

دختربادرود جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ق.ظ

تا قبل از جشنواره همه ی وبلاگ ها ثانیه به ثانیه خبر جشنواره رو آپ میکردند !! چرا جشن که تموم شد همه خوابتون برد ؟؟ بابا من این سر ایرانم و فقط از طریق همین وبلاگها از جشنواره با خبر میشدم ، خب بگین دیشب چه اتفاقی افتاد اختتامیه چطور برگزار شد ... دق کردم !!!!

انار شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ق.ظ

آیا می دانید چرا درشهر ما که شهردار بومی هم هست یک سرعت گیر را در7 روز میسازند ودر شهر نطنز در یک روز فقط در یک روز؟
الف)چون نطنزی ها همیشه حق ما را میخورندحتی علت خشکسالی ماهم هستند
ب)چون شهردارمان می خواهد مردم بیشتری کارش را ببینندحالا به هر قیمتی
ج)چون شورا از شهردار خواسته طولش بدهدتامردم یادشان بماندتازمان انتخابات....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد